ලංකාවේ අගනුවර ස්වාධීන කිරිම

sakuntha1996

Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    ලංකාවේ අගනුවර කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයේ තියෙන්න එක favoritism වගේ නේද. කිසිම පළාතකට හෝ දිස්ත්‍රික්කයකට අයිති නැති භූමියක් අගනුවර විදියට වෙන් කරන එක හොද නැද්ද. ඇමරිකාවේ වොශින්ටන් ඩීසී වෙනම හැදුවෙත් නිව්‍ යොර්ක් වලට favoritism කරනවා කියලා තිබුණ චෝදනාව නිසා.
     
    Last edited:

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,620
    17,705
    113
    Auckland
    favoritism or flavoritism

    angry clint eastwood GIF
     

    SL Hypocrite

    Well-known member
  • Sep 17, 2014
    2,475
    1,435
    113
    "කිසිම පළාතකට හෝ දිස්ත්‍රික්කයකට අයිති නැති භූමියක් අගනුවර විදියට වෙන් කරන එක හොද නැද්ද" Do we have to do it in the sky?
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    තියෙනවනේ අපිට වෙන වෙනම හදන්න ඉඩ.
    ලොකු ඉඩක් ඕනේ නෑනේ ඕකට ඉතිං . සම්පූර්ණ දිස්ත්‍රික්කයක් ගන්න ඕනේ නෑනේ .
    පෙත්ත අමතක වෙලා
    😂😂
    favoritism or flavoritism

    angry clint eastwood GIF
    Hari ban haduwa👍
    "කිසිම පළාතකට හෝ දිස්ත්‍රික්කයකට අයිති නැති භූමියක් අගනුවර විදියට වෙන් කරන එක හොද නැද්ද" Do we have to do it in the sky?
    මායිම් වෙනස් කරලා ඉතිං පළාත් කීපයකින් ඉඩම් ගන්න පුලුවන් . මොකද ඕවා ගලේ කොටලා තියෙන මායිම් නෙමෙයිනෙ.
     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,714
    113
    ලංකාවේ අගනුවර කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයේ තියෙන්න එක ෆ්ලේවරිසම් වගේ නේද. කිසිම පළාතකට හෝ දිස්ත්‍රික්කයකට අයිති නැති භූමියක් අගනුවර විදියට වෙන් කරන එක හොද නැද්ද. ඇමරිකාවේ වොශින්ටන් ඩීසී වෙනම හැදුවෙත් නිව්‍ යොර්ක් වලට favoritism කරනවා කියලා තිබුණ චෝදනාව නිසා.
    ෆ්ලේවරිසම්? මොන ෆ්ලේවර් ද චොකලට්ද වැනිලද ස්ටෝබෙරිද
     
    • Haha
    Reactions: sakuntha1996

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ලංකාවේ අගනුවර කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයේ තියෙන්න එක favoritism වගේ නේද. කිසිම පළාතකට හෝ දිස්ත්‍රික්කයකට අයිති නැති භූමියක් අගනුවර විදියට වෙන් කරන එක හොද නැද්ද. ඇමරිකාවේ වොශින්ටන් ඩීසී වෙනම හැදුවෙත් නිව්‍ යොර්ක් වලට favoritism කරනවා කියලා තිබුණ චෝදනාව නිසා.
    Washington DC/ Australian Capital Territory wenama nam karala thiyanne e ratawal federal system ekaka duwana nisa state wise wena wenama. eka eka state walata wena wenama governments/ judicial systems, unge RMV pawa wena wenama thiyanawa. wahana wala number plates uth wenama. basically wenama ratawal kihipayak likithawa ekathu wela innawa wage. lankawa athule ehema federal system ekak naha
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    ලංකාවේ අගනුවර කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයේ තියෙන්න එක favoritism වගේ නේද. කිසිම පළාතකට හෝ දිස්ත්‍රික්කයකට අයිති නැති භූමියක් අගනුවර විදියට වෙන් කරන එක හොද නැද්ද. ඇමරිකාවේ වොශින්ටන් ඩීසී වෙනම හැදුවෙත් නිව්‍ යොර්ක් වලට favoritism කරනවා කියලා තිබුණ චෝදනාව නිසා.
    Okata mulika hethuwa infra ehema colombo centric weema. Apita puluwanam anith main cities walath ewage facilities denna hama ekama diyunu wei. specially oya WFH scene ekath ekka.

    technical talent eka origin wena district walin patan ganna puluwan.
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    ලංකාවේ අගනුවර කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයේ තියෙන්න එක favoritism වගේ නේද. කිසිම පළාතකට හෝ දිස්ත්‍රික්කයකට අයිති නැති භූමියක් අගනුවර විදියට වෙන් කරන එක හොද නැද්ද. ඇමරිකාවේ වොශින්ටන් ඩීසී වෙනම හැදුවෙත් නිව්‍ යොර්ක් වලට favoritism කරනවා කියලා තිබුණ චෝදනාව නිසා.

    ඇයි ඔයි ඔය හැදුවේ සම්න්ත්‍රණ shalaa, hospital, ground ehema eka paththaka............ :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: sakuntha1996