ඇල්ටෝ කාරයව බේරන්න ජීප් එක උදවු කරනවා ,
කොට ඇල්ටෝ කාරයා බේරන්න ගිහින් කෙසෙල් ලොරියේ උන්ගේ ලොරියත් චප්ප වෙනවා
අලියට රජ මගුල්
කොට ඇල්ටෝ කාරයා බේරන්න ගිහින් කෙසෙල් ලොරියේ උන්ගේ ලොරියත් චප්ප වෙනවා
අලියට රජ මගුල්

Last edited:

ඇල්ටෝ කාරයව බේරන්න ජීප් එක උදවු කරනවා ,
කොට කලිසම් බූරුවා ව බේරන්න ගිහින් කෙසෙල් ලොරියේ උන්ගේ ලොරියත් චප්ප වෙනවා
අලියට රජ මගුල්
ඌ හයියෙන් එන්නෙ අලිය නිසාඅඩෝ. ලොරි කාරයත් වැරදියි

lorry karaya daily yana ekek wenna athi lorry eka nawaththan hitya nam aliya lorryata enaw suwandata anamalu kesellorriyei car ekei dekema waradda, ohoma sathek pare iddi harinm safe distance ekkin nawaththan inna one u paren ayin wela parea clear wenakam, mehe adu kule ponnyo e wage road ethics dannaha e nisa aliyek nemei T Rex kenek hitiyath kelagena enawa
car driverth balann one side mirrors parata danna kalin, u maru baye chu ghin aththe oya welawe mona side mirrors d![]()

ඌත් අලියට බයේද කොහෙදඅඩෝ. ලොරි කාරයත් වැරදියි
pisso kiwwata nawaththanne naha, oya area walata wenama neethi danna ona kaama dunooth hire yana ganata loku dada ekkaපිස්සෝ වගේ තවත් පාරදෙපැත්තේ සත්තුන්ට කෑම වීසිකරපල්ලා