ලංකාවේ උන්ට උදවු කරන්න ගිහින් වෙන වැඩ

Monkey D Dragon

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,277
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    ඇල්ටෝ කාරයව බේරන්න ජීප් එක උදවු කරනවා ,
    කොට ඇල්ටෝ කාරයා බේරන්න ගිහින් කෙසෙල් ලොරියේ උන්ගේ ලොරියත් චප්ප වෙනවා
    අලියට රජ මගුල් :P

     
    Last edited:

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,639
    72,846
    113
    මාලඹේ
    ඇල්ටෝ කාරයව බේරන්න ජීප් එක උදවු කරනවා ,
    කොට කලිසම් බූරුවා ව බේරන්න ගිහින් කෙසෙල් ලොරියේ උන්ගේ ලොරියත් චප්ප වෙනවා
    අලියට රජ මගුල් :P


    කෙසෙල් ලෝරියෙත් ආවේ බූරුවෝ දෙන්නෙක් නේ
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    අඩෝ. ලොරි කාරයත් වැරදියි
    ඌ හයියෙන් එන්නෙ අලිය නිසා
    ඇල්ටො එක දැම්මාම කන්ට්රොල් නැතිව ගියා
    කොටකලිෂන් කාරයගෙ වරදක් නෑ
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    අලියා අහිංසකයි බං මුං මොකට ඌට බයවෙලා
    දගලනවද මන්දා 😒 බලපන්කො ලස්සනට පැද්දි පැද්දි ආතල් එකේ ඉන්න හැටි? ඌට ඕනෙ කන්න මොනවහරි ඉල්ලගන්නයි සෙල්ලම් කරන්නයි 😍
     
    • Like
    Reactions: FuBaR

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    lorriyei car ekei dekema waradda, ohoma sathek pare iddi harinm safe distance ekkin nawaththan inna one u paren ayin wela parea clear wenakam, mehe adu kule ponnyo e wage road ethics dannaha e nisa aliyek nemei T Rex kenek hitiyath kelagena enawa

    car driverth balann one side mirrors parata danna kalin, u maru baye chu ghin aththe oya welawe mona side mirrors d :lol:
     

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    ඊට වඩා අඩු ඩෑමේජ එකක් වෙනවා ඇල්ටෝ එක හැප්පුවන්ම් දැන් බට්ටා ලොරියට වතුර ගිහින් engine එකත් ඉවරයි chassis එකත් ඉවරයි අලියා කඩලා කෙහෙලුත් ඩෑමේජ පවූ දුප්පත් මනුස්සයෙක් නිසා ආය ගොඩ ඒමක් නැති වෙන්න පුලුවන්.
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,277
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    lorriyei car ekei dekema waradda, ohoma sathek pare iddi harinm safe distance ekkin nawaththan inna one u paren ayin wela parea clear wenakam, mehe adu kule ponnyo e wage road ethics dannaha e nisa aliyek nemei T Rex kenek hitiyath kelagena enawa

    car driverth balann one side mirrors parata danna kalin, u maru baye chu ghin aththe oya welawe mona side mirrors d :lol:
    lorry karaya daily yana ekek wenna athi lorry eka nawaththan hitya nam aliya lorryata enaw suwandata anamalu kesel :P
    bLLEKA WAGE XXXXXXXXX WADIYEN SUWANDA THERENAWA ALINTA
     
    • Sad
    Reactions: Fiona Dabare

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,172
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    හොඳටම කරේ "විකිනීමට ඇති බෂ්"
    ඕකා හැමදාම කැමරාවක් අටවං ඉන්නවද කොහෙද. කතාකරලා අලියටත් කැමර එකක් ඇටෙව්වනං තව ආතල්
    🤣
     
    Last edited:

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    පිස්සෝ වගේ තවත් පාරදෙපැත්තේ සත්තුන්ට කෑම වීසිකරපල්ලා
     
    • Like
    Reactions: Mr.dark

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • අඩෝ. ලොරි කාරයත් වැරදියි
    ඌත් අලියට බයේද කොහෙද 🤭

    අන්තිමට බලනකොට ඌ හීලෑ අලියෙක් :LOL:

    හරි හරි එච්චර වේගෙන් ගිහින් තියෙන්නෙ
    අලියගෙ කෑම තමා තිබිල තියෙන්නෙ