ලංකාවේ කෙල්ලෝ මෛල් බාල ෂ්වේ කරනවද ?

sahan50

Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    ලංකාවෙ මෙච්චර ප්‍රශ්න තියෙනවා.. ඒවා ගැන කතා කරන්නෙ නැද්ද? 😒🥴
    Ithin mewath apita thiyana lankawe prashna walin ekaka thama:rolleyes:

    Shave kranna honda na kiyanawa kellonta wadiya. Trim kranna eka hondai lu nathnam sensitivity eka nathi wenawa kiyala
    ------ Post added on Oct 28, 2024 at 5:59 PM
     
    • Like
    Reactions: gamaya80

    gamaya80

    Well-known member
  • Jan 5, 2024
    957
    557
    93
    Mage wife nam satiyakata paarak shave karanawa
    Nice, put a photo of shaved area ,

    @Geshi95 ලොකු ලොකු දේවල් දාන්නේ, මෙන්න මේවාගේ දේවල්වලටත් උත්තර දෙන්න බලන්න. 🥴
    නැහැ , එයා කතුරෙන් ට්‍රිම් කරනවා ඇති
    ------ Post added on Oct 29, 2024 at 5:07 AM
     

    gamaya80

    Well-known member
  • Jan 5, 2024
    957
    557
    93
    mn danna kellek innwa ekige wawen na, e nisa shave karnna deyk na
    නැහැ බන් , ඕන කෙල්ලෙකුගේ එතන මඉල් වැවෙනවා නේ

    අහල බලපන් අනුරාධය ගෙන්
    ------ Post added on Oct 29, 2024 at 7:53 AM
     

    gevin.456

    Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    mehamai phone eken okkoma karanavan , arawa mage kondetath wada digai........

    bari welawath hamaba wenna katha karahanko eliyata , hammata siri , kapala , madala, opa mattam karala thiyenne nikan cheese kallak wage, atha giyath meter na kohetada yako me atha damme kiyala....
     
    • Haha
    Reactions: Honda.putha

    P Starlin

    Well-known member
  • Sep 25, 2024
    1,374
    1,021
    113
    Panadura
    2000 ta passe kello nm karanawa.

    Meke inne itin wadipura 2000 ta kalin ipaduna naaki huttige puthalane.okun wagema thama okunge gaanuth.2000 ta kalin ipaduna gaanu patta kathai.blpnko e wageda 2000 passe kello kollo lassanata innewa.
     

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,611
    6,175
    113
    mehamai phone eken okkoma karanavan , arawa mage kondetath wada digai........

    bari welawath hamaba wenna katha karahanko eliyata , hammata siri , kapala , madala, opa mattam karala thiyenne nikan cheese kallak wage, atha giyath meter na kohetada yako me atha damme kiyala....
    😎