Ithin mewath apita thiyana lankawe prashna walin ekaka thamaලංකාවෙ මෙච්චර ප්රශ්න තියෙනවා.. ඒවා ගැන කතා කරන්නෙ නැද්ද?![]()

Shave kranna honda na kiyanawa kellonta wadiya. Trim kranna eka hondai lu nathnam sensitivity eka nathi wenawa kiyala
------ Post added on Oct 28, 2024 at 5:59 PM