ලංකාවේ කොල්ලෝ සෙට් එකක එළකිරි DaNcE 1ක්
RaMoD with COOL STEPS crew 1st Place @ Show Dance Category @ ELDA DaNcE Festival 2017 !!! Elakiri නම් SHARE කරලා SUP එකක් දෙන්න !!!
https://www.facebook.com/coolsteps
https://www.facebook.com/ramoddance/
RaMoD with COOL STEPS crew 1st Place @ Show Dance Category @ ELDA DaNcE Festival 2017 !!! Elakiri නම් SHARE කරලා SUP එකක් දෙන්න !!!
https://www.facebook.com/coolsteps
https://www.facebook.com/ramoddance/
Last edited:
