මමත් ලර්නර්ස් ගියා..අපේ පැත්තෙත් ඔහොම බූරුවෙක් හිටියා. හැමෝම සර් කියාගෙන හිටියේ , මහ කාලකන්නියෝ භාගෙට භාගයක් ඉන්නේ උගන්වන
යකෝ.. මම ජීවිතේට වාහනයක් පැදලා නැහැ..අපිට වාහන නැති නිසා.. මුන් ගියාම සත්තුන්ට වගේ බනින්නේ..
හරිහමන් ඒකෙක් සෙට් වුනොත් අම්බානක කනවා...මුන්
කෙල්ලෙක් ගිොයාත් උන් උකුල උඩ තියන් කියලා දෙන්නේ සත්තු
මම පලවෙනි වාරිකේ ගෙවලා ගියා .. ඊට පස්සේ ගියේ නැහැ.. තව තැනකට ගියා .කොල්ලෙක් මචං..උ මචං ෆිට් ඒකෙන් කියලා දුන්නා
දෙයක් දන්නේ නැති නිසා නේ ඉගෙන ගන්න යන්නේ...ඇයි යකෝ.
මට සෙට් උන එකත් ඔහොම තමයි බන්, හැබැයි මම උට හොද පොල්ලක් තිබ්බ !
license එක අරන් දෙන්න 32කේ TV එකක් දෙනවා කියල තමයි මුව මම form කරලා තියා ගෙන හිටියේ.
License ගත්ත මම missing !
කව්ද බන් ඔය ලැටි ෆුකේ බෙට්ට නැති වයසක උන් කියන ෆුකේ කුණුහරප ගණන් ගන්නේ.
ඔය හුට්ඨොට රෙන්න වත් පන නැහැ, අස්සප ෆුක් ගහන්න කතාව, අනාත අසරණ ජීවිත බන් !
අදටත් හිනා හුත්තෝ, ඒ කාලේ මම උට නැවිලා ad එක දා ගෙන හිටියේ.
ඔය වග්ගේම sir කෙනෙක් හිටිය බන් නුගේගොඩ පුජිත කියල, ඒ හුට්ඨාට මම free card හිතන් අරගෙන මාරු උනා.
ඒ යකත් මහින්දයට ෆුක දෙන එකෙක්.