kanna bonna 25
beheth 10 , 15
bills 5000
fuel 5000
Mis 10000
kohomth 50, 60 athi bn...
beheth 10 , 15
bills 5000
fuel 5000
Mis 10000
kohomth 50, 60 athi bn...
Last edited:
Dannan epa wela habai...![]()
![]()
![]()
![]()
me rata inna ewunge talk dakkama lankawe idan api hoyana sochchmen ammala thaththala laga thiyan apith kala bila sathutin inna eka gana mara hagimak awa.![]()
![]()
Thoge oya salli walin jiwath wenwta wada hodai higa kawa nam e minissu..tho me ammagen 50k illagena data card ekak dan internet ena mal posiyek neda..tho kiyana ewagenma eka terenawa...
uba lanakawedaDennekta AC daala hodata kaala beela petrol gahan inna normal car ekakata 50k wage athi![]()
1 lakshayak oni ehema inna nam 
Yako ammalata dena salli ganan hilaw balannepa yako. tho podi kale thaththata horen ehema amma kochara salli deela thiyeda ubata. uba kaapu bath ate pawa eyalage daadiya mahansiya.. puluwan nam thawa wadipura deepan. Adu karandepa.. ammalata karana dewal thamai pala denne ube life ekata. experience eken kiyanne.. Man marry karanda kalin idan 25k dunna, lankave inne man. dan viyadam ambaneta vadiy. eth e 25 ehemmama denava. adu krnne na. eyalage hithata sathutak eka.
uba lanakaweda1 lakshayak oni ehema inna nam
![]()
Uba badalada? Ube lakshayak wiyadan karana hati kiyapankouba lanakaweda1 lakshayak oni ehema inna nam
![]()
Normal AC daan hitiyoth Elec enne 8k -10k wage. Kanna bonna 20-25k yanne. Raththaran kaawoth ithin ganan wadi wei
Ubala monawata wiyadan karanawada danne na dennekta lakshayak 
@visalbro "ඇයි ඔයා අම්ම තාත්තට අපහස වෙන විදියට කතා කරන්නෙ" -
මම මුන් කියලනේ කිව්වේ . ඉතින් මොකෝ, හොඳ සිංහල වචන නේ . අපේ අම්ම මට thama කියන්නේ වහු පටිය කියල ලොල් . anika mama issarahata weda karayek hoyal dennath ekka hitan inne.
Joined Jul 15, 2020
well come to the internet.
karanna deyak nethnam gihilla amma taththa balapan ban, methane keyboard hero wenne nethuwa, ubata witharada amma thaththa inne.
oya loku talk dena kalakanni kohomada salakanne kiyala api dannawa.

ane umba kiyana kal tama me hitiye machan![]()
ha ehenam pala ithin methan nikan deela peechan wenne nethuwa,
thread 2k dala dekenma nanawa hitu kiyala.
kola EK join wela thiyenne 15th jul. try kare perentsla gena katha karala darshanikayek wenna,
anthimata kela wela