ලංකාවේ ජීවත් වෙන්න කොච්චර සල්ලි ඕනද?

ishan.fdo

Well-known member
  • May 1, 2012
    1,953
    726
    113
    Yako ammalata dena salli ganan hilaw balannepa yako. tho podi kale thaththata horen ehema amma kochara salli deela thiyeda ubata. uba kaapu bath ate pawa eyalage daadiya mahansiya.. puluwan nam thawa wadipura deepan. Adu karandepa.. ammalata karana dewal thamai pala denne ube life ekata. experience eken kiyanne.. Man marry karanda kalin idan 25k dunna, lankave inne man. dan viyadam ambaneta vadiy. eth e 25 ehemmama denava. adu krnne na. eyalage hithata sathutak eka.
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    me rata inna ewunge talk dakkama lankawe idan api hoyana sochchmen ammala thaththala laga thiyan apith kala bila sathutin inna eka gana mara hagimak awa. (y) :unsure:


    haha sirawatama oi.. hthapan 1 lakshayak.. kala beela inna 2 witharakk.. hahaha.. man danna un innawa.. 45000 lamai 3 , gani demawpiyanwa serama balance karan lassanata jeewath wenawa..
     

    Hackytechie

    Well-known member
  • Jul 15, 2020
    417
    775
    93
    Thoge oya salli walin jiwath wenwta wada hodai higa kawa nam e minissu..tho me ammagen 50k illagena data card ekak dan internet ena mal posiyek neda..tho kiyana ewagenma eka terenawa...

    හා කෝ . අපේ අම්ම නම් කිව්වා හිඟා කන්න කෙමති නා කියල. අවුවේ වේලි වේලි අනුන් ගෙන් ඉල්ලන්න ආස නැහැයි ලු.
    අනික පකෝ කවුද කිව්වේ ඔය 50 K ආයෙත් ඉල්ලනවා කියල? උඹලට ලොකු වුනාට ඔය ගැන මට ලොකු නෑ
     

    Deleted

    Well-known member
  • Aug 7, 2016
    8,971
    6,368
    113
    හතරදෙනෙක් ඉන්න පවුලකටනම් මාසෙකට ලක්ෂයක් වගේ ෂේප්.
     
    • Like
    Reactions: Hackytechie

    Hackytechie

    Well-known member
  • Jul 15, 2020
    417
    775
    93
    Yako ammalata dena salli ganan hilaw balannepa yako. tho podi kale thaththata horen ehema amma kochara salli deela thiyeda ubata. uba kaapu bath ate pawa eyalage daadiya mahansiya.. puluwan nam thawa wadipura deepan. Adu karandepa.. ammalata karana dewal thamai pala denne ube life ekata. experience eken kiyanne.. Man marry karanda kalin idan 25k dunna, lankave inne man. dan viyadam ambaneta vadiy. eth e 25 ehemmama denava. adu krnne na. eyalage hithata sathutak eka.

    පකෝ කවුද කිව්වේ ඔය 50 K ආයෙත් ඉල්ලනවා කියල? උඹලට ලොකු වුනාට ඔය ගාණ මට ලොකු නෑ.
    අනික මම පොඩි කාලේ ගෙදරින් සල්ලි හොරෙන් ඉල්ලන් කෙල්ලලා නෑ
    උඹ මාසෙට දෙන්නේ 25 ක් ද? උඹලගේ එවුන්ට අපේ අම්මගේ ගෙවල් පැත්තේ එන්න කියපන්, පිනට කීයක් හරි දෙයි ඉතුරු වුන 50 K වලින්.

    uba lanakaweda :D 1 lakshayak oni ehema inna nam :D

    Good idea. Danata nam AC naa. AC hi kara ganna kiyanna one.
    දෙන්නට ම මම දැන් netflix බෝ කරලා තියෙන්නේ. අපේ පියානෝ දැන් දවසම කොත්තු කකා netflix බලන බැවි අපේ අම්ම කියන්නේ. පියානෝ කොත්තු බාස් ල පස්සේ ගිහින් ළඟදීම corona හදා ගන්නවා
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Grand Inquisidor

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    uba lanakaweda :D 1 lakshayak oni ehema inna nam :D
    Uba badalada? Ube lakshayak wiyadan karana hati kiyapanko :rofl: Normal AC daan hitiyoth Elec enne 8k -10k wage. Kanna bonna 20-25k yanne. Raththaran kaawoth ithin ganan wadi wei :P Ubala monawata wiyadan karanawada danne na dennekta lakshayak :dull:
     

    tokkaputha

    Well-known member
  • Aug 28, 2015
    694
    592
    93
    @visalbro "ඇයි ඔයා අම්ම තාත්තට අපහස වෙන විදියට කතා කරන්නෙ" -
    මම මුන් කියලනේ කිව්වේ . ඉතින් මොකෝ, හොඳ සිංහල වචන නේ . අපේ අම්ම මට thama කියන්නේ වහු පටිය කියල ලොල් . anika mama issarahata weda karayek hoyal dennath ekka hitan inne.
    [/QUOTE]

    උඹ වහුපැටියෙක්ම තමයි. උඹේ අම්ම කියපු දේ හරි.
     

    Hackytechie

    Well-known member
  • Jul 15, 2020
    417
    775
    93
    @visalbro "ඇයි ඔයා අම්ම තාත්තට අපහස වෙන විදියට කතා කරන්නෙ" -
    මම මුන් කියලනේ කිව්වේ . ඉතින් මොකෝ, හොඳ සිංහල වචන නේ . අපේ අම්ම මට thama කියන්නේ වහු පටිය කියල ලොල් . anika mama issarahata weda karayek hoyal dennath ekka hitan inne.

    උඹ වහුපැටියෙක්ම තමයි. උඹේ අම්ම කියපු දේ හරි.
    [/QUOTE]

    හරි දැන් උඹ මොනවද කියන්නේ?
    මහා ලොකුවට ලංකාවේ ඉඳන් අම්මට තාත්තට සලකන උඹල ගේ කෙරුවාවල් මම දන්නවනේ.
    මාසෙට 5ක් 10ක් දීල උයන් වැඩ ළමයි බලන වැඩ ඔක්කොම කරගන්නවා ඇති.
    මහා ලොකුවට රෙස්පෙක්ට් ,එත් මහා එවුන් වහල්ලු වගේ Salakanne.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Joined Jul 15, 2020
    well come to the internet.

    karanna deyak nethnam gihilla amma taththa balapan ban, methane keyboard hero wenne nethuwa, ubata witharada amma thaththa inne.
    oya loku talk dena kalakanni kohomada salakanne kiyala api dannawa.
     
    Last edited:

    Hackytechie

    Well-known member
  • Jul 15, 2020
    417
    775
    93
    Joined Jul 15, 2020
    well come to the internet.

    karanna deyak nethnam gihilla amma taththa balapan ban, methane keyboard hero wenne nethuwa, ubata witharada amma thaththa inne.
    oya loku talk dena kalakanni kohomada salakanne kiyala api dannawa.

    ane umba kiyana kal tama me hitiye machan :)
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ane umba kiyana kal tama me hitiye machan :)


    ha ehenam pala ithin methan nikan deela peechan wenne nethuwa,
    thread 2k dala dekenma nanawa hitu kiyala.

    kola EK join wela thiyenne 15th jul. try kare perentsla gena katha karala darshanikayek wenna,

    anthimata kela wela
     

    Hackytechie

    Well-known member
  • Jul 15, 2020
    417
    775
    93
    ha ehenam pala ithin methan nikan deela peechan wenne nethuwa,
    thread 2k dala dekenma nanawa hitu kiyala.

    kola EK join wela thiyenne 15th jul. try kare perentsla gena katha karala darshanikayek wenna,

    anthimata kela wela

    katada yako kela wune? mama umba wage gan kabarayek neme mehe ranganna. mata ranganna wena than tiyenawa. chu karala thoge pantiya dana nida ganin.
    tho wage ewun bottuwen thama rata panninne huuuuuuu