ලංකාවේ පරිඝනක මාෆියාවේ පැතිකඩක්....

hirantha86

Active member
  • May 16, 2007
    902
    36
    28
    මමත් ගත්ත එකක් :D

    ඒකත් හොදයි මම හිතන්නෙ මටනම් තාම අවුලක් වෙලා නැහ. හැබයි ගොඩක් බඩු මම අරගෙන නම් නැහැ:)
     

    spa

    Member
    Nov 16, 2006
    17
    1
    0
    අපොය් Mitech එකෙන් නම් ගන්න එපා. මගෙ යාලුවගෙ dvd writer එක මාරු කරල දෙන්න සති 3ක් රස්තියාදු කලා. දුන්නෙත් පරන 1ක්. මම දන්න තවත් මිනිහෙක්ගෙ main board 1 නෑ කියල වෙන 1ක් දුන්නෙ සල්ලිත් අරගෙන. මන් 2008දි ගත්ත 2gb transcend mp3 player(1 year warranty) 1ක්, battery 1ක සවුත්තු උනා. 3න් පාරක් ගියා. හදුව කියල දෙනවා, එතනදි දාල පෙන්නනව එත් ගෙදර අවිත් බලනකොට වෙනඩට 8 hours දුවන1ක දුවන්නෙ පය 2ය්. මාසයක්ම උන් එක්ක වාද කරල වඩෙ අල්ලල දම්මා.7000ක් අපරාදෙ. ඕකුන්ට හෙන ගහන්න ඕනෙ
    yes machan mitech also charter,dawasak man monitor 1k gatta ungen 1 ledak awa eita passe dawase maru karanna giyama badu naalu passe man miony back illuwa e welawema "oyala gawa e barnd 1 monitor nathnam wena kadekn puchase karala denna nathnam mata mony back denna man gannam wena kadekn kiyala"denna baa kiwa..ganna epa unge porak innawa miniha enwa apith 1ka neethi katakaranna man dunna hodata uththara enwa math 1ka neethi katakarann.. passe mony back dunna mony back dila anik kada kihpayakata kiyala mata aduwata denna epa kiyala (PC house eke ehema prices adu karanwanm eyala adu karanne Pc house 1 stores wala inna manager kenekgen ahala,i think eyatat kiyanna nathi,i dnt know) bt 1 kadeaka mata hitawath salesman kenek kiwa ehema wadak wage deyak una kiyala.. any way oya okkoma kada hitan inne eyalata ohoma hamadama customersla eyalage athle natawanna puluwan kiyala,balamukoa neada.. he he(unge salesman la nam innwa smahara aya hoda,awanka)..:growl:
     

    samanwith

    Member
    Dec 19, 2007
    2
    0
    0
    අර යුනිට් එකේ තියෙන 3D computer කියන අය කොහොමද ? මම ලගදි Laptop එකක් ගත්තා මම අහුවුනාද කියල සැකයි
     

    Akila DJ

    Junior member
  • May 15, 2008
    213
    13
    18
    කොළොංතොට
    Tulip

    I know the owner of Tulip Computers and he is a Sinhalese.

    Please don't put what you believe , put information that is well verified.
    .

    සිංහල ද දන්නෙ නෑ.
    හොඳට සිංහලෙන් කතා කළාට, කලු සුද්දෙක් වෙන්නත් බැරි නෑ ;)

    මම දන්න විදියට Tulip එකේ අයිතිකාරයගෙ නම Charles (චාල්ස්).
    ඊට කලින් මිනිහගෙ
    තාත්ත තමයි රන් කළේ!
    එයාට ඔක්කොම කිවුවෙ Uncle (අන්කල්) කියල,
    දැන් මෑන්ගෙ සැප දුක කොහොමද දන්නෙ නෑ!


    :D

     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    PC House eke un bayawela. dan news papers wala ad ekakuth danawa.. :P

    hik hik

    paw wade thamai unta une - hodawade :baffled::rofl::rolleyes:

    ohoma wela madi :baffled:

    hik hik
     

    scoobyy

    Junior member
  • May 26, 2007
    663
    21
    18
    Gedara
    yes machan mitech also charter,dawasak man monitor 1k gatta ungen 1 ledak awa eita passe dawase maru karanna giyama badu naalu passe man miony back illuwa e welawema "oyala gawa e barnd 1 monitor nathnam wena kadekn puchase karala denna nathnam mata mony back denna man gannam wena kadekn kiyala"denna baa kiwa..ganna epa unge porak innawa miniha enwa apith 1ka neethi katakaranna man dunna hodata uththara enwa math 1ka neethi katakarann.. passe mony back dunna mony back dila anik kada kihpayakata kiyala mata aduwata denna epa kiyala (PC house eke ehema prices adu karanwanm eyala adu karanne Pc house 1 stores wala inna manager kenekgen ahala,i think eyatat kiyanna nathi,i dnt know) bt 1 kadeaka mata hitawath salesman kenek kiwa ehema wadak wage deyak una kiyala.. any way oya okkoma kada hitan inne eyalata ohoma hamadama customersla eyalage athle natawanna puluwan kiyala,balamukoa neada.. he he(unge salesman la nam innwa smahara aya hoda,awanka)..:growl:

    Yep machan agreed. Mitec ගන්න දෙයක් නෑ. මගෙ Motherboard එකක් මාරු කරන්න මාස 6ක් ගියා.අන්තිමට මට මැනේජර්ලත් එක්කත් කෑ ගහගන්න උනා ලැජ්ජාව පැත්තක තියලා. ඒකත් වෙන මොඩල් එකක් දුන්නෙ. හැමදාම පච ගහනවා ඒක රට යැව්වා කියලා. මම ඒපාර MSI එකට email කලා. MSI Customer care එකෙන් කිව්වා මගෙ Motherboard එක අවිත් නෑ කියලා. Mitec උන් හැමදාම ගහන්නෙ බයිලා. warranty claimකරන තැන ඉන්නවා මධුරන්ග කියලා කලු ටිකක් මහත එකෙක්. ටෙක්නිකල් වැඩ කරන එක්කෙනා. මිනිහා එනවා මට motherboard එකට රැම් ගහන හැටි කියලා දෙන්න.මිනිහා දන්න ලොකුම වැඩේ ඒක වෙන්න ඇති. තව එතන වැඩ බලන එකෙක් ඉන්නවා. එතන manager කියලා කියන්නෙ. කට ඇරියොත් පච ගහන්නෙ. ඒ උනාට බඩුවක් ගන්න යනකොට showroom එකෙ ඉන්න සුදු ඩයල් එක නම් දෙන්නෙ තව්සන්ඩ් ටෝක්. ඔක්කොම හොරු. මුන් මොන අපායෙ යන්නද දන්නෑ. වෙලාවට පල්ලියට නම් යනවා අපරාදෙ කියන්න බෑ.

    Barclays and Media Center මෙච්චර කාලෙකට මට චාටර් වැඩ කරලා නැ. warranty claim කරන්න ලේසි. Barclays එකේ invoice එක නැති උනත් item එකේ අලවපු stiker එක තියෙනවා නම් replacement එකක් දෙනවා.
    තවත් බඩු ගන්න sure තැනක් තමයි කොටුවෙ පලවෙනි හරස් වීදියෙ siva computers. කාලයක් තිස්සෙ ඉන්දන් තියෙනවා. ගානත් අඩුයි unity එකට වඩා. warranty ත් හොඳයි.
     

    chanaka001

    Junior member
  • Sep 16, 2006
    61
    1
    8
    Machan la,

    Tech System ekath waradak naha (according to my experience) .. ungee anik ewunta wada Rs10 hari gaanathadui and very good warranty.. rasthiyadu karanneth naha...
     

    kkr

    Well-known member
  • Jun 1, 2008
    5,274
    796
    113
    Seeduwa
    Thanks machan Info ekata. mamath podiyata shop ekak karanne. hebei api kata hari quatation ekak dunnama ammo ganan wedi kiyala gihin unity plaza eken apita wada Rs.5000/= aduwata ussan evilla 1 moth wath use karanne nethiwa apahu ussagena yanawa.Pc eka eheta mehata aran yanna and call walatama oya kiyanawa wage Rs.10000 withara yanawa. kiyala wedak nehe bro!!!!! :confused::confused::confused:
     

    migaramk

    Well-known member
  • Jul 4, 2007
    22,458
    3,276
    113
    https://www.facebook.com/Migaramk.Exclusive
    Thanks machan Info ekata. mamath podiyata shop ekak karanne. hebei api kata hari quatation ekak dunnama ammo ganan wedi kiyala gihin unity plaza eken apita wada Rs.5000/= aduwata ussan evilla 1 moth wath use karanne nethiwa apahu ussagena yanawa.Pc eka eheta mehata aran yanna and call walatama oya kiyanawa wage Rs.10000 withara yanawa. kiyala wedak nehe bro!!!!! :confused::confused::confused:

    :D:D:D
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    Thanks machan Info ekata. mamath podiyata shop ekak karanne. hebei api kata hari quatation ekak dunnama ammo ganan wedi kiyala gihin unity plaza eken apita wada Rs.5000/= aduwata ussan evilla 1 moth wath use karanne nethiwa apahu ussagena yanawa.Pc eka eheta mehata aran yanna and call walatama oya kiyanawa wage Rs.10000 withara yanawa. kiyala wedak nehe bro!!!!! :confused::confused::confused:

    Katathawa 100% aththa machan.

    godak un podi shops walin ganan ahala , apoo oka sahenna aduwen unity eken karaganna puluwan kiyala lokuwata kiyanawa. assembling free kiyanawa. eth oya pandithayo danne na, order karapu PC eke assemble karanne monawade kiyala wath.

    anith eka thamai, ehema shop ekakakin computer parts wala price eka un balaporoththu wenne unity eke price or less. shop eka karana ekata amaruwakatade unity price ekatama denne ?