මමත් ගත්ත එකක්![]()
ඒකත් හොදයි මම හිතන්නෙ මටනම් තාම අවුලක් වෙලා නැහ. හැබයි ගොඩක් බඩු මම අරගෙන නම් නැහැ

මමත් ගත්ත එකක්![]()

yes machan mitech also charter,dawasak man monitor 1k gatta ungen 1 ledak awa eita passe dawase maru karanna giyama badu naalu passe man miony back illuwa e welawema "oyala gawa e barnd 1 monitor nathnam wena kadekn puchase karala denna nathnam mata mony back denna man gannam wena kadekn kiyala"denna baa kiwa..ganna epa unge porak innawa miniha enwa apith 1ka neethi katakaranna man dunna hodata uththara enwa math 1ka neethi katakarann.. passe mony back dunna mony back dila anik kada kihpayakata kiyala mata aduwata denna epa kiyala (PC house eke ehema prices adu karanwanm eyala adu karanne Pc house 1 stores wala inna manager kenekgen ahala,i think eyatat kiyanna nathi,i dnt know) bt 1 kadeaka mata hitawath salesman kenek kiwa ehema wadak wage deyak una kiyala.. any way oya okkoma kada hitan inne eyalata ohoma hamadama customersla eyalage athle natawanna puluwan kiyala,balamukoa neada.. he he(unge salesman la nam innwa smahara aya hoda,awanka)..අපොය් Mitech එකෙන් නම් ගන්න එපා. මගෙ යාලුවගෙ dvd writer එක මාරු කරල දෙන්න සති 3ක් රස්තියාදු කලා. දුන්නෙත් පරන 1ක්. මම දන්න තවත් මිනිහෙක්ගෙ main board 1 නෑ කියල වෙන 1ක් දුන්නෙ සල්ලිත් අරගෙන. මන් 2008දි ගත්ත 2gb transcend mp3 player(1 year warranty) 1ක්, battery 1ක සවුත්තු උනා. 3න් පාරක් ගියා. හදුව කියල දෙනවා, එතනදි දාල පෙන්නනව එත් ගෙදර අවිත් බලනකොට වෙනඩට 8 hours දුවන1ක දුවන්නෙ පය 2ය්. මාසයක්ම උන් එක්ක වාද කරල වඩෙ අල්ලල දම්මා.7000ක් අපරාදෙ. ඕකුන්ට හෙන ගහන්න ඕනෙ

.I know the owner of Tulip Computers and he is a Sinhalese.
Please don't put what you believe , put information that is well verified.






yes machan mitech also charter,dawasak man monitor 1k gatta ungen 1 ledak awa eita passe dawase maru karanna giyama badu naalu passe man miony back illuwa e welawema "oyala gawa e barnd 1 monitor nathnam wena kadekn puchase karala denna nathnam mata mony back denna man gannam wena kadekn kiyala"denna baa kiwa..ganna epa unge porak innawa miniha enwa apith 1ka neethi katakaranna man dunna hodata uththara enwa math 1ka neethi katakarann.. passe mony back dunna mony back dila anik kada kihpayakata kiyala mata aduwata denna epa kiyala (PC house eke ehema prices adu karanwanm eyala adu karanne Pc house 1 stores wala inna manager kenekgen ahala,i think eyatat kiyanna nathi,i dnt know) bt 1 kadeaka mata hitawath salesman kenek kiwa ehema wadak wage deyak una kiyala.. any way oya okkoma kada hitan inne eyalata ohoma hamadama customersla eyalage athle natawanna puluwan kiyala,balamukoa neada.. he he(unge salesman la nam innwa smahara aya hoda,awanka)..![]()



Thanks machan Info ekata. mamath podiyata shop ekak karanne. hebei api kata hari quatation ekak dunnama ammo ganan wedi kiyala gihin unity plaza eken apita wada Rs.5000/= aduwata ussan evilla 1 moth wath use karanne nethiwa apahu ussagena yanawa.Pc eka eheta mehata aran yanna and call walatama oya kiyanawa wage Rs.10000 withara yanawa. kiyala wedak nehe bro!!!!!![]()



Thanks machan Info ekata. mamath podiyata shop ekak karanne. hebei api kata hari quatation ekak dunnama ammo ganan wedi kiyala gihin unity plaza eken apita wada Rs.5000/= aduwata ussan evilla 1 moth wath use karanne nethiwa apahu ussagena yanawa.Pc eka eheta mehata aran yanna and call walatama oya kiyanawa wage Rs.10000 withara yanawa. kiyala wedak nehe bro!!!!!![]()