ලංකාවේ වටේම ඇවිදිලා මම හදපු ලස්සන Documentary එකක්

gayendra9*9

Well-known member
  • Sep 24, 2008
    7,480
    831
    113
    Supiri wadak machan :) Mamath lankawe sahenna awidala tiyanawa habayi eka trip ekakawath videos naha, serama tiyenne photos. Hobby ekak widiyata photography karanna patan gaththeth travelling wala asa nisa. Go Pro ekak ehema tibba nam sahenna deyak karanna tibba. DSLR eka ussagena yana eka thamayi epa wenne :P
     
    • Like
    Reactions: Hayao

    Hayao

    Well-known member
  • Sep 11, 2009
    37,530
    4,726
    113
    ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫
    Supiri wadak machan :) Mamath lankawe sahenna awidala tiyanawa habayi eka trip ekakawath videos naha, serama tiyenne photos. Hobby ekak widiyata photography karanna patan gaththeth travelling wala asa nisa. Go Pro ekak ehema tibba nam sahenna deyak karanna tibba. DSLR eka ussagena yana eka thamayi epa wenne :P

    Eka nan aththa mchn man gawath tiyenne mirrorless camera ekak. e nisa amaru naha wadiya lenses suth naha :yes:

    travel karankota godak ussan yanneth ne puluwan taram minimalist widihata yanne naththan oya kiwwa wage epa wenawa :no:
     

    Aruna119

    Well-known member
  • Jul 7, 2014
    9,544
    2,581
    113
    85
    පලංචියේ............................
    අඩෝ එඩිටින් සුපිරි... :yes::cool:උඔ බං ස්ටේබලයිසින් වටල ට්‍රයිපොඩ් එකද යුස් කරන්නේ නැත්තන් උඔට අවේනික විදි තියනවද බං කියහන් කෝ... මමත් ආසයි බං විඩියෝ එඩිටින් සයිඩ් එකට... රෙප්..+:cool:
     
    • Like
    Reactions: Hayao