ela +++
Bump
bump!!!! lassanayi!![]()


TFS
Rep ++++

Mamath lankawe sahenna awidala tiyanawa habayi eka trip ekakawath videos naha, serama tiyenne photos. Hobby ekak widiyata photography karanna patan gaththeth travelling wala asa nisa. Go Pro ekak ehema tibba nam sahenna deyak karanna tibba. DSLR eka ussagena yana eka thamayi epa wenne 
Supiri wadak machanMamath lankawe sahenna awidala tiyanawa habayi eka trip ekakawath videos naha, serama tiyenne photos. Hobby ekak widiyata photography karanna patan gaththeth travelling wala asa nisa. Go Pro ekak ehema tibba nam sahenna deyak karanna tibba. DSLR eka ussagena yana eka thamayi epa wenne
![]()


mokadda machan cam ekaEka nan aththa mchn man gawath tiyenne mirrorless camera ekak. e nisa amaru naha wadiya lenses suth naha
travel karankota godak ussan yanneth ne puluwan taram minimalist widihata yanne naththan oya kiwwa wage epa wenawa![]()
You must spread some Reputation around before giving it to Hayao again.
patta lassanai machan
mokadda machan cam eka
