Ehema scene ekak naa.. danna widiyata nam.. Gazette ekakwath awe naane.. magawath thiyenne Parana ekak..පරන සැහැල්ලු වාහන ලයිසන් එක දැන් වලංගු නැද්ද බන්?
Thaama card ekawath deeganna baa.. oka hariyata issue karoth hondai.. mage parana ekanum thaama Quality ekata tiyenawa..තාම වළංගුයි...
අලුත් කරොත් ඉවරයි ඉතිං.. අවුරුදු 8න් 8 පැදපන්කො ලයිසන් ගන්න...
අවලංගු කරනවනං, ඕව කාර්යක්ශමව ගන්න පුලුවන් වෙන්න ක්රමයක්වත් හදන්න ඕනෙ අඩු තරමෙ...
Mokuth padinna one naha fitness test ekak witharai thiyenne (Blood, eye, reaction, overall health etc)තාම වළංගුයි...
අලුත් කරොත් ඉවරයි ඉතිං.. අවුරුදු 8න් 8 පැදපන්කො ලයිසන් ගන්න...
ඒ උනාට ප්ලාස්ටික් card එක එන්න අවුරුද්දක් විතර යනවා නේ බන්Mokuth padinna one naha fitness test ekak witharai thiyenne (Blood, eye, reaction, overall health etc)
Mama 10AM giya 2PM weddi aluth karagenath awa
What happens if you have diabetes or cholesterol sort of things? do they cancel your license?Mokuth padinna one naha fitness test ekak witharai thiyenne (Blood, eye, reaction, overall health etc)
Mama 10AM giya 2PM weddi aluth karagenath awa
ඒ උනාට ප්ලාස්ටික් card එක එන්න අවුරුද්දක් විතර යනවා නේ බන්
What happens if you have diabetes or cholesterol sort of things? do they cancel your license?
Check sugar and then do what? Does it have an affect on whether you get the license or not?Yes but they issue a temporary one that's valid for 2 years
Nope the blood check is to see what kind of blood you have I think (A B AB O) and to check sugar levels, no cholesterol check
Not sure what they'd done if the sugar level was high though
Check sugar and then do what? Does it have an affect on whether you get the license or not?
බයිලානේ බන් , ඔය ප්ලාස්ටික් card එක දෙන්න අවුරුද්දක් යනවා කියන්නේ ආණ්ඩුවේ නොහැකියාව , කලින් හිටපු උන්ට බැන බැන හිටියට මුන්ටත් වැඩ බෑනේ , වාහන කිහිපයක් හෝ වාහනය + මෝටර් සයිකලය පාවිච්චි කරන කෙනෙක්ට temporary කොලේ තියාගෙන අවුරුද්දක් දෙකක් වාහන drive කරනවා කියන්නේ මොන කරුමයක්ද ? ඔය කොලේ දියවෙනවා අතටම නැත්නම් ලැමිනේට් කරාම wallet එකේ දාගෙන යන්න බෑ 4ට -5ට නවන්නේ නැතිවYes but they issue a temporary one that's valid for 2 years
What happens if you have diabetes or cholesterol sort of things? do they cancel your license?
They need to clearly define that, because I think high blood sugar is a common thing in SL right now.they check blood sugar only (for light vehicles). so if your diabetes is under control, there should be no problem. but if you have actually lost the ability to drive due to some phisycal condition, then isnt it the right thing to cancel your license?
බයිලානේ බන් , ඔය ප්ලාස්ටික් card එක දෙන්න අවුරුද්දක් යනවා කියන්නේ ආණ්ඩුවේ නොහැකියාව , කලින් හිටපු උන්ට බැන බැන හිටියට මුන්ටත් වැඩ බෑනේ , වාහන කිහිපයක් හෝ වාහනය + මෝටර් සයිකලය පාවිච්චි කරන කෙනෙක්ට temporary කොලේ තියාගෙන අවුරුද්දක් දෙකක් වාහන drive කරනවා කියන්නේ මොන කරුමයක්ද ? ඔය කොලේ දියවෙනවා අතටම නැත්නම් ලැමිනේට් කරාම wallet එකේ දාගෙන යන්න බෑ 4ට -5ට නවන්නේ නැතිව