සිංහයා සිංහලු නියෝජනයට.දෙමල මුස්ලිම් අය නියෝජනයට කිසිම සත්වයෙක් නෑනේ
Location: cardiologist![]()

part time job eka okage NHSL eke cardiology unit eke kakussiya hodanawa.අනිව වෙනස් කරන්ඩ ඔනෙ...ඔක වෙනස් කරල වද අගමැතියගෙ *කේ පොටෝ එකක් දාමු..එතකොට හරිනෙ ...සියලු ජනවර්ග වලට දීල තියෙනවනෙ...හොදයටම ගැලපෙනව...

රටක ජාතික කොඩිය තුල සුලු ජාතිය නියෝජනය වීම මදි
අනිව වෙනස් කරන්ඩ ඔනෙ...ඔක වෙනස් කරල වද අගමැතියගෙ *කේ පොටෝ එකක් දාමු..එතකොට හරිනෙ ...සියලු ජනවර්ග වලට දීල තියෙනවනෙ...හොදයටම ගැලපෙනව...




islam agama niyojanaya karanna otuvek danna yanne.![]()
lankawe tharamnidahasak bukthi vidina sulujathikayan kohewath naha api mahajathiya wela sulu jathin ta wada hira welainneලංකාවේ සුලු ජාතිකයන්ට කිසිම තැනක් නෑ. ඒක හුගක් සිංහලුන්ට තෙරෙන්නේ නැති එක තමයි ප්රශ්නය..![]()
අනිව වෙනස් කරන්ඩ ඔනෙ...ඔක වෙනස් කරල වද අගමැතියගෙ *කේ පොටෝ එකක් දාමු..එතකොට හරිනෙ ...සියලු ජනවර්ග වලට දීල තියෙනවනෙ...හොදයටම ගැලපෙනව...


