ලංකාවේ හොඳම රග්බි කණ්ඩායම මොකක්ද?

ලංකාවේ හොඳම රග්බ

  • Air Force SC

    Votes: 3 3.3%
  • Army Sc

    Votes: 2 2.2%
  • CH & FC

    Votes: 0 0.0%
  • CR & FC

    Votes: 9 10.0%
  • Havelock SC

    Votes: 5 5.6%
  • Kandy SC

    Votes: 66 73.3%
  • Navy SC

    Votes: 4 4.4%
  • Police SC

    Votes: 0 0.0%
  • Up Country Lions SC

    Votes: 1 1.1%

  • Total voters
    90

eranga_rama

Well-known member
  • Mar 7, 2008
    6,584
    519
    113
    ow ube kate masuran danna one e kathawata. anik team wala inna wedi denek rugby feild ekata awe kandy walin.

    dushantha lewke
    buks
    pushpakumara.
    oya wage godak. nama mataka ne ban

    lewke and pushpakumara mulin CR play kale. eeta passe thamai salli walata kandy giye. me para Kandy kanawa malli. :baffled:

    Havies ganne..:D
     

    uniguy

    Member
    May 30, 2011
    308
    29
    0
    Sri Lanka
    Kandy tamai ban...meda season eke Havelock team ekath patta..Eye navy ekatath gahala tibba..CR nam patta chater meda para..!!

    මමනන් කැමතිම Kandy දිනනවනන්. රාජපක්ෂ සහෝදරයන්ට මරු පහරක් වෙයි! Havies හරි කමක් නෑ, Navy නොවී :yes:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Fire Dragon

    eranga_rama

    Well-known member
  • Mar 7, 2008
    6,584
    519
    113
    navy on top as at now

    1955-1.jpg
     

    eranga_rama

    Well-known member
  • Mar 7, 2008
    6,584
    519
    113
    Kandy guu yanna kewa Havies gen. Havies champ this season.

    Umbala hithanne me para kawru plate eka ganida kiyala??

    Police or Army???