https://vt.tiktok.com/ZS8A9NerN/
කෙල්ලෙක් වයින් එකක් බිව්වම මැජික් වෙන ගෝත්රික රටක් කවදා හැදෙයිද බං.
කෙල්ලෙක් වයින් එකක් බිව්වම මැජික් වෙන ගෝත්රික රටක් කවදා හැදෙයිද බං.
නෑඑතන තියෙන මැජික් එකක් නෙවෙයි බං. මනුස්සයෙක් වගේ ග්ලාස් එකකට දාගෙන නොබී තමන්ගේ ජිවිතේ වැදගත්ම දවසේ ඔහොම පජාත විදිහට බොන එක ගැන පුදුමයක් සහ ඇදගෙන ඉන්න ඇදුමේ පාටත් එක්ක වයින් වගේ දෙයක් හැලුනොත් වෙන දේ ගැන බයක් වෙන්න ඕන. උබ හිතට එකගව කියපන් උබේ ගෑණි මගුල් දවසේ උබේ යාළුවෝ ඉස්සරහ මෙහෙම හැසිරුනොත් උබට ඒක අවුල් නැද්ද??
correctඑතන තියෙන මැජික් එකක් නෙවෙයි බං. මනුස්සයෙක් වගේ ග්ලාස් එකකට දාගෙන නොබී තමන්ගේ ජිවිතේ වැදගත්ම දවසේ ඔහොම පජාත විදිහට බොන එක ගැන පුදුමයක් සහ ඇදගෙන ඉන්න ඇදුමේ පාටත් එක්ක වයින් වගේ දෙයක් හැලුනොත් වෙන දේ ගැන බයක් වෙන්න ඕන. උබ හිතට එකගව කියපන් උබේ ගෑණි මගුල් දවසේ උබේ යාළුවෝ ඉස්සරහ මෙහෙම හැසිරුනොත් උබට ඒක අවුල් නැද්ද??
ehenn ithin muta cuckold karana ekath aulak na. samajaya watichcha thanak. passa mirikagena album ekata danawa. night dress photoshoot karanwa. mongal wikara. eken pennanne pirihima minssunge. bothalayak kate halan bona eka hariiii loku ekak kiyala hithanawa athi
එහෙනම් උබට බයවෙන්න කාරණාවක් නෑ මොකද මෙහෙම ගෑණු හොයාගන්න එච්චර අමාරු නෑ.
එතන තියෙන මැජික් එකක් නෙවෙයි බං. මනුස්සයෙක් වගේ ග්ලාස් එකකට දාගෙන නොබී තමන්ගේ ජිවිතේ වැදගත්ම දවසේ ඔහොම පජාත විදිහට බොන එක ගැන පුදුමයක් සහ ඇදගෙන ඉන්න ඇදුමේ පාටත් එක්ක වයින් වගේ දෙයක් හැලුනොත් වෙන දේ ගැන බයක් වෙන්න ඕන. උබ හිතට එකගව කියපන් උබේ ගෑණි මගුල් දවසේ උබේ යාළුවෝ ඉස්සරහ මෙහෙම හැසිරුනොත් උබට ඒක අවුල් නැද්ද??
පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලපන් කවදා හරි ඉන්න වලෙන් ගොඩ එන්නcorrect
ehenn ithin muta cuckold karana ekath aulak na. samajaya watichcha thanak. passa mirikagena album ekata danawa. night dress photoshoot karanwa. mongal wikara. eken pennanne pirihima minssunge. bothalayak kate halan bona eka hariiii loku ekak kiyala hithanawa athi
------ Post added on Jan 24, 2023 at 8:30 PM
ඒ කොල්ල අවුල් වෙන සීන් එකක් නෙමෙයි මටනම් පේන්නෙ...කට තියන් බීලා ඒකි ඇගේ හලා ගනී වගේ සීන් එකකට රිඇක්ට් කරන සීන් එකක් වගේ තියෙන්නෙ..ඇත්තටම උඹට ඒක පොෂ් වගේද පේන්නේ? මට නම් මහ ගොඩේ වයිබ් එකක් පේන්නේ! උන් බලෙන් පොෂ් වෙන්ඩ දඟලන අඩුකුලේ වේස සිංහලු ටිකක් වගේ පේන්නේ!https://vt.tiktok.com/ZS8A9NerN/
කෙල්ලෙක් වයින් එකක් බිව්වම මැජික් වෙන ගෝත්රික රටක් කවදා හැදෙයිද බං.
meka thama ekama wisadumaවෙන රටකට ගියත් සිංහලු නැති පළාතකට පලයන්
Class eke prashnayak Saha wenta Posh wimaමම දන්න විදියට ව්යින් කියන්නෙ ඔහොම කටෙ හලා ගන්න ජාතියක් නෙමෙයි \! හෙමින් හෙමින් රසවිදින්න ඕනෙ දෙයක් ! පඩ ශෝ කෙල්ලෙක් වගේ !