මෝඩයෙක් වෙන්න එපාඒවුණාට මම ත්රෙඩ් bump කරාම උබ dislike ගහනවා නේ බං![]()
මෝඩයෙක් වෙන්න එපාඒවුණාට මම ත්රෙඩ් bump කරාම උබ dislike ගහනවා නේ බං![]()
Ok සර් මන් මීට පස්සෙ සර් ගේ ත්රෙඩ් විතරක් බම්ප් කරන්නම්කොමෝඩයෙක් වෙන්න එපා
Again, Umbata aai kiyannam. Welawa wadakata athi dekata use karanapan ban nikan gobba hukannala wage methana thread purawanne natuwa.නැහැ බං එහෙම හිතෙන්නේ නැහැ උබේ Thread එක පොඩ්ඩක් Bump කරලා දෙන්න හැදුවේ අර මෝඩයා ගෙන්න ගෙන
ඌ කොහොමත් උබේ බොක්ක නේ
ඌ නැතිව උබට උනත් ඉන්න බැරුව හිටියා නේ කාලයක් මතකද මගේ සිරි කියලා Thread දැම්මා![]()
මම මචං මාගේ වේලාව ගැන බලාගන්න උබ ඒ ගැන කරදර වෙන්න එපා broAgain, Umbata aai kiyannam. Welawa wadakata athi dekata use karanapan ban nikan gobba hukannala wage methana thread purawanne natuwa.
umbata talent ekak athine, eka use karapan. Nikan welawa kanna epa. Umbatama terei meka kochara counter productiveda kiyala tikak yanakota
Ela, ehenam wena tanaka gihin reepanමම මචං මාගේ වේලාව ගැන බලාගන්න උබ ඒ ගැන කරදර වෙන්න එපා bro
Anyway Thanks හොදේ![]()
ගු තියෙනවා නම් කියපන් උබේ ගල් කොල්ලා @siri_ayya සුද්ද කරලා දායි පොන්ස්Ela, ehenam wena tanaka gihin reepan![]()
මෝඩයෙක් වෙන්න එපා
illanawa nam illanne air line eke ewun.Mn Indian VISA eka gaththa, eth magen covid vaccine certificate ekak illuwe nane. Eheta giyama da ona ?
Ado sirawawata within few minutes? it says 14 days ne banDon't need PCR or anything related to Covid - 19.
If you want to get the vaccine certificate don't need to visit anywhere.
Apply online and you'll receive the certificate within a few minutes. Then get a print out .
https://covid-19.health.gov.lk/certificate/
illanawa nam illanne air line eke ewun.
Air India nam ganne na. wena ekak nam call karala ahapan.
------ Post added on Jun 13, 2023 at 12:14 PM
Check with your travel agency about the AirSuvidha certificate.මචන්ලා කොවිඩ් PCR සීන් එක දැන් නෑනේ?
වැක්සීන් කාර්ඩ් certification එකක් ඕනද? ඕන නම් කොහෙන්ද ගන්නේ?
Bdw got the answer --> Will visit MOH and get the certification just incase.
Thanks all for bumping and trying to help
In India anything is possible. That's why I never set foot in there till now. Also I visited the Jammu/Kashmir areas which are relatively better than others. The Hep vaccine was currently not available, but check with Nawaloka and others.From where can you get hepatitis and typhoid vaccines ban? Travelling to bangalore just for office stuff and planning to stay away from streetfood and shit. Do I still need it?
mata winadi 5n hambuna ban.Ado sirawawata within few minutes? it says 14 days ne ban.
did you go to LehIn India anything is possible. That's why I never set foot in there till now. Also I visited the Jammu/Kashmir areas which are relatively better than others. The Hep vaccine was currently not available, but check with Nawaloka and others.
I didn't take these now for this trip but I am vaccinated for many pathogens which still remain current.
We did Delhi, Agra, Sri Nagar, Pahalgam, Gulmarg, Sonamarg completely. Drove halfway to Leh. That's all the time we had for the trip. Probably next year do Bhutan.did you go to Leh
I assumed you visited J&K. Sure, you can't go to Leh without permission from the Indian government, and the road to Leh is very difficult, but Leh is where you realize how small you are in comparison to the majestic mountains and world. That is a feeling you will remember for the rest of your life.We did Delhi, Agra, Sri Nagar, Pahalgam, Gulmarg, Sonamarg completely. Drove halfway to Leh. That's all the time we had for the trip. Probably next year do Bhutan.
Please share the details in a new thread.We did Delhi, Agra, Sri Nagar, Pahalgam, Gulmarg, Sonamarg completely. Drove halfway to Leh. That's all the time we had for the trip. Probably next year do Bhutan.
Ona na bro. balanne na danමචන්ලා කොවිඩ් PCR සීන් එක දැන් නෑනේ?
වැක්සීන් කාර්ඩ් certification එකක් ඕනද? ඕන නම් කොහෙන්ද ගන්නේ?
Bdw got the answer --> Will visit MOH and get the certification just incase.
Thanks all for bumping and trying to help