ලංගදි ඉන්දියා ගිය කස්ටිය - උදව්වක්

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,707
    113
    මචන්ලා කොවිඩ් PCR සීන් එක දැන් නෑනේ?
    වැක්සීන් කාර්ඩ් certification එකක් ඕනද? ඕන නම් කොහෙන්ද ගන්නේ?

    Bdw got the answer --> Will visit MOH and get the certification just incase :-).

    Thanks all for bumping and trying to help
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Solo Rider and NRTG

    ThimalM™

    Well-known member
  • Nov 4, 2010
    3,470
    2,499
    113
    Mn Indian VISA eka gaththa, eth magen covid vaccine certificate ekak illuwe nane. Eheta giyama da ona ?
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,707
    113
    Mn Indian VISA eka gaththa, eth magen covid vaccine certificate ekak illuwe nane. Eheta giyama da ona ?
    email ekey yata tiyenawa nikan blanket statements wagayak.

    mama use karene NAVAN kiyala app ekak (company magul), ekey aawa covid cert ekak ona kiyala. un karanneth monahari advisory wala details app ekey penanan eka.

    ekai thread eka damme.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,872
    8
    35,480
    113
    මචන්ලා කොවිඩ් PCR සීන් එක දැන් නෑනේ?
    වැක්සීන් කාර්ඩ් certification එකක් ඕනද? ඕන නම් කොහෙන්ද ගන්නේ?
    Nothing is needed. Only in the visa form that you declare that you have been vaccinated for Covid.
    But make sure that you get the travel vaccines.... Hepatitis, Typhoid and Tetanus.. These are for your own safety.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,707
    113
    Nothing is needed. Only in the visa form that you declare that you have been vaccinated for Covid.
    But make sure that you get the travel vaccines.... Hepatitis, Typhoid and Tetanus.. These are for your own safety.
    From where can you get hepatitis and typhoid vaccines ban? Travelling to bangalore just for office stuff and planning to stay away from streetfood and shit. Do I still need it?
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,707
    113
    @siri_ayya ගේ පුක මහගන්න ගිය🤣
    Gihin wena thanaka reepan ponz.

    Ado umbata hitenne nadda umba methana gon part dada karanne patta harak wadak kiyala? aparadey nadda e welawa/effort eka? Mama dakala tiyenawa umba honda thread/comment daanawa. Hitenne nadda ehema deyak karana eka hondai nikan eka ekath ekka hamini hamini yanne natuwa?

    Nikan ahuwe. Umbata umba kamati deyak karanna puluwan :-)
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Gihin wena thanaka reepan ponz.

    Ado umbata hitenne nadda umba methana gon part dada karanne patta harak wadak kiyala? aparadey nadda e welawa/effort eka? Mama dakala tiyenawa umba honda thread/comment daanawa. Hitenne nadda ehema deyak karana eka hondai nikan eka ekath ekka hamini hamini yanne natuwa?

    Nikan ahuwe. Umbata umba kamati deyak karanna puluwan :-)
    නැහැ බං එහෙම හිතෙන්නේ නැහැ උබේ Thread එක පොඩ්ඩක් Bump කරලා දෙන්න හැදුවේ අර මෝඩයා ගෙන්න ගෙන
    ඌ කොහොමත් උබේ බොක්ක නේ 🤣🤣
    ඌ නැතිව උබට උනත් ඉන්න බැරුව හිටියා නේ කාලයක් මතකද මගේ සිරි කියලා Thread දැම්මා 🤣🤣🤦
     

    atom34

    Active member
  • Sep 24, 2018
    129
    120
    43
    Colombo
    no need to worry
    not checking in Colombo or Delhi airports
    Note: when coming back from Delhi airport please go to airport at least 4 hrs before flight
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    නැහැ බං එහෙම හිතෙන්නේ නැහැ උබේ Thread එක පොඩ්ඩක් Bump කරලා දෙන්න හැදුවේ අර මෝඩයා ගෙන්න ගෙන
    ඌ කොහොමත් උබේ බොක්ක නේ 🤣🤣
    ඌ නැතිව උබට උනත් ඉන්න බැරුව හිටියා නේ කාලයක් මතකද මගේ සිරි කියලා Thread දැම්මා 🤣🤣🤦
    ඒවුණාට මම ත්‍රෙඩ් bump කරාම උබ dislike ගහනවා නේ බං 🤡👌

    PS: dislike ගහන්නම රිදුන නේද පොන්ස් 😛
     
    • Dislike
    Reactions: 2osama