Cinec eke mokadda degree eka marine wage nam salary hodai eth katta kanna wenawa
BSc in International Transportation Management and Logistics
sthuthi machan reply ekata...meka marine ma nemei..logistics okkoma gana
http://www.cinec.edu/cinec/front/courses.php?direction=29
eka athhta hamoma kyanawa