ලක්ෂ 10 කට වගේ රට ගිහින් ඉගෙන ගන්න....

^Buddhika^

Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    SLIIT eke 2 1/2 yr karala final semester ekata Sheffield UK yanna puluwan eka nam gana adui anith ewata wada
     

    silibilla

    Member
    Nov 21, 2011
    221
    8
    0
    Sri Lanka
    Machan hodama de associate degree or diploma ekak sri lanka wala complete karala degree eke last 1 year or 2 years complete karanda foreign country ekakata tarnsfer wena eka. Habai mcn aduma 15 lakwath yanwa bn.10 lak madi mata hithena widihata.20 lak wath one ban.

    NSBM,Cinec,SLIIT,ANC,IIT oya wage godak institutes thiyenwa.Uba kamathi foreign degree ekak thora gena mehe 2 years wage complete karala ethuru tikata rata palayan.Ethakota gana godak adu kara ganna puluwan.

    thanks machan adahasata..eka godak hondi eth machan mehe karannath laksha 7k withara yanawa finel year eka wena rataka karanna 10 wada yanawane ban.itin echchara yanna amarui ban.. thanks reply ekata
     

    Astromaze

    Well-known member
  • Jun 9, 2013
    1,374
    208
    63
    අනන්තයේ
    thanks machan adahasata..eka godak hondi eth machan mehe karannath laksha 7k withara yanawa finel year eka wena rataka karanna 10 wada yanawane ban.itin echchara yanna amarui ban.. thanks reply ekata

    Mahansi wela diploma or associate degree ekak good CGPA ekak ekka goda dagathoth ubata scholars walata apply karanda puluwan. Good luck