ලක්ෂ 15 අඩුවෙන් ගන්න පුළුවන් කාර්

kumalk

Member
Apr 20, 2008
9
1
0
AE 100

AE100 එකක් තියෙනවා ඇහලියගොඩ 15/75 ක් කියනව 15/50 කට ගන්න පුලුවන්. 1993, අලුතින්ම රෙපෙයාර් කරලා තියෙන්නෙ. ඩබල් කෑබ් එකක් අඩුවට හම්බවෙලා ඒකයි විකුනන්නේ. කතා කරලා බලන්න. අජිත් 0715261767
11.gif
 
Last edited:

roki123

Well-known member
  • Jul 18, 2016
    2,479
    168
    63
    ලෝකේ වටේ
    AE100 එකක් තියෙනවා ඇහලියගොඩ 15/75 ක් කියනව 15/50 කට ගන්න පුලුවන්. 1993, අලුතින්ම රෙපෙයාර් කරලා තියෙන්නෙ. ඩබල් කෑබ් එකක් අඩුවට හම්බවෙලා ඒකයි විකුනන්නේ. කතා කරලා බලන්න. අජිත් 0715261767
    11.gif

    :sorry::sorry::no:
     

    chethana kalan

    Well-known member
  • Jan 11, 2011
    3,957
    735
    113
    Kurunegala
    AE100


    SE Gold Badge

    එකෙන් ගනින්.
    පට්ට බං අලුතෙන් sport headlights ඒම දාලා.
    මගෙ හීනේ

     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    oya ganata balapan alto k10 wage ekak ganna. parana ewa gannawanam salli thiyagena ganna hadanna balagena.
     

    Chathuranga5

    Well-known member
  • Jul 25, 2010
    5,472
    414
    83
    Graphicsc.com
    mokdd wahane bn?? mokada une kiyapan bn . amaruwe wetenna kalin:confused:

    mama gatte nissan pulser 2000 ekak ban mathaka na hariyta car model eka fn or fb mokakda ekak thamai meke un ganin ganin kwiwata ganna epa ban leda godai mama matara giya yana yana hema paarama leda denwa ban
    break weda krnneth na ekko oil leak ekko overheat eka eka awl ban :angry: overheat wena case eka godak wedi ban api mona baasa dammath eka ahuwenne na :oo: wahane man wikketh owa hide krla :dull: gatta eka aragena ehemmama resale dala tibba ikman eke :lol: gatta ekata budusaranai!!

    dan nam mata axio ekak tiyenne wxb 2017 :rolleyes::love:
    salli tikak ekathu karala wagon r ekak wath ganna balapan mcn market tiyenwa hodata ubata business krnnath puluwan :yes::yes: wahanayak gannwanm hamba karannath balagena ganin mcn mokada nikan gewa gewa tiyaganna hadanna epa salli aparade :dull:
     

    roki123

    Well-known member
  • Jul 18, 2016
    2,479
    168
    63
    ලෝකේ වටේ
    mama gatte nissan pulser 2000 ekak ban mathaka na hariyta car model eka fn or fb mokakda ekak thamai meke un ganin ganin kwiwata ganna epa ban leda godai mama matara giya yana yana hema paarama leda denwa ban
    break weda krnneth na ekko oil leak ekko overheat eka eka awl ban :angry: overheat wena case eka godak wedi ban api mona baasa dammath eka ahuwenne na :oo: wahane man wikketh owa hide krla :dull: gatta eka aragena ehemmama resale dala tibba ikman eke :lol: gatta ekata budusaranai!!

    dan nam mata axio ekak tiyenne wxb 2017 :rolleyes::love:
    salli tikak ekathu karala wagon r ekak wath ganna balapan mcn market tiyenwa hodata ubata business krnnath puluwan :yes::yes: wahanayak gannwanm hamba karannath balagena ganin mcn mokada nikan gewa gewa tiyaganna hadanna epa salli aparade :dull:

    hamma ehamada, :(:( echchara salli na bn 15i uparima:rolleyes::rolleyes: