alto tamai itin![]()
habai no safety

wagon ekak
AE100 ekak balapan
alto tamai itin![]()
habai no safety


AE100 එකක් තියෙනවා ඇහලියගොඩ 15/75 ක් කියනව 15/50 කට ගන්න පුලුවන්. 1993, අලුතින්ම රෙපෙයාර් කරලා තියෙන්නෙ. ඩබල් කෑබ් එකක් අඩුවට හම්බවෙලා ඒකයි විකුනන්නේ. කතා කරලා බලන්න. අජිත් 0715261767![]()



AE100
SE Gold Badge
එකෙන් ගනින්.
පට්ට බං අලුතෙන් sport headlights ඒම දාලා.
මගෙ හීනේ

gannepa ban uba anatha wei ubata oke maintanance walata thawa 5laks wath yai apoooooooooo gannepa ban mama hoda kattak kapu eken 15laks wala vehicle aran

mokdd wahane bn?? mokada une kiyapan bn . amaruwe wetenna kalin![]()
overheat wena case eka godak wedi ban api mona baasa dammath eka ahuwenne na
wahane man wikketh owa hide krla
gatta eka aragena ehemmama resale dala tibba ikman eke
gatta ekata budusaranai!! 

wahanayak gannwanm hamba karannath balagena ganin mcn mokada nikan gewa gewa tiyaganna hadanna epa salli aparade 
mama gatte nissan pulser 2000 ekak ban mathaka na hariyta car model eka fn or fb mokakda ekak thamai meke un ganin ganin kwiwata ganna epa ban leda godai mama matara giya yana yana hema paarama leda denwa ban
break weda krnneth na ekko oil leak ekko overheat eka eka awl banoverheat wena case eka godak wedi ban api mona baasa dammath eka ahuwenne na
wahane man wikketh owa hide krla
gatta eka aragena ehemmama resale dala tibba ikman eke
gatta ekata budusaranai!!
dan nam mata axio ekak tiyenne wxb 2017![]()
salli tikak ekathu karala wagon r ekak wath ganna balapan mcn market tiyenwa hodata ubata business krnnath puluwanwahanayak gannwanm hamba karannath balagena ganin mcn mokada nikan gewa gewa tiyaganna hadanna epa salli aparade
![]()

echchara salli na bn 15i uparima

hamma ehamada,echchara salli na bn 15i uparima
![]()


eka nisa idala thawa ekathu karala 25k wath ganin hoda ekak balala aniwa company dala scan karala ganin hybrid nam