ලක්ෂ 2 ට අඩුවෙන් ලැප්ටොප් එකක්

J24

Well-known member
  • Jan 24, 2022
    334
    701
    93
    මචං මෙඩිසින් යන්න ඉන්න නෑදෑ ළමයෙකුට ලැප්ටොප් එකක් අරන් දෙන්න හිතන් ඉන්නවා තෑග්ගක් විදියට. ලක්ෂ 2 කට අඩුවෙන් ඒ වගේ ළමයෙකුට ගැලපෙන ලැප්ටොප් එකක් ගැන අදහසක් දෙන්න. ලොකු උදව්වක්.
     

    Himazharin

    Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,339
    4,786
    113
    Mind Palace
    i5 vivo book එකකට යන්න පුලුවන් වෙයි mac එකක් දෙනවා නම් වඩාත් හොදයි දෙකට අඩුවෙන් නම් අමාරුයි හැබැයි, මම නම් කියන්නෙ පුලුවන් නම් mac එකක් දෙන්න කියලා
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    256 SSD
    8ram
    12/13 processor

    Thiyana ekak balanna.


    i5 vivo book එකකට යන්න පුලුවන් වෙයි mac එකක් දෙනවා නම් වඩාත් හොදයි දෙකට අඩුවෙන් නම් අමාරුයි හැබැයි, මම නම් කියන්නෙ පුලුවන් නම් mac එකක් දෙන්න කියලා

    Air ekak wage hoday
    Medicine Yana kenekta
     

    kasunbada

    Junior member
  • Jan 24, 2007
    65
    61
    18
    Medical students la ta, uni students la ta dan onama tab ekak. Iye hospital ekedi hama medical student langama tab ekak thibba. Notes ganne notes balanne okkoma karanne tab eke. Stylus ekak support karana hoda tab ekak aran denna,
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    Medical students la ta, uni students la ta dan onama tab ekak. Iye hospital ekedi hama medical student langama tab ekak thibba. Notes ganne notes balanne okkoma karanne tab eke. Stylus ekak support karana hoda tab ekak aran denna,

    Galaxy Tab S6 Lite නම් පෙන් එකත් එක්ක එන්නේ .ගාන තමයි සැර.82,000 වගේ තිබ්බ අඩුම ගාන.වැට් එකත් එක්ක ලබන අවුරුද්දේ 100,000 පනී කියලා හිතෙනවා.

     
    • Like
    Reactions: J24 and Gunther

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    Medical students la ta, uni students la ta dan onama tab ekak. Iye hospital ekedi hama medical student langama tab ekak thibba. Notes ganne notes balanne okkoma karanne tab eke. Stylus ekak support karana hoda tab ekak aran denna,
    Yes medicine karana yaluwo okkoma tab thama ara tynne, eka unta mara lesi Sketch krgnna arawa mewata. Lap ekt wada watinwa. Android ekak nan galapei mkd samahara anatomy app tynwa purchase krla ganna one hena ganan. Android nan mod apk ati godak welawt. Nattan ipad ekak hodai overall.
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    Yes medicine karana yaluwo okkoma tab thama ara tynne, eka unta mara lesi Sketch krgnna arawa mewata. Lap ekt wada watinwa. Android ekak nan galapei mkd samahara anatomy app tynwa purchase krla ganna one hena ganan. Android nan mod apk ati godak welawt. Nattan ipad ekak hodai overall.
    අයිපෑඩ් නම් අඩුම iPad 9th generation 10.2 (2021) තමයි.115,000 අඩුම.පෙන් එකට වෙනම වියදම් කරන්න වෙනවා.නැත්නම් අඩුවට වෙන බ්‍රෑන්ඩ් එකකින් පෙන් එකක් ගන්න වෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: J24

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    අයිපෑඩ් නම් අඩුම iPad 9th generation 10.2 (2021) තමයි.115,000 අඩුම.පෙන් එකට වෙනම වියදම් කරන්න වෙනවා.නැත්නම් අඩුවට වෙන බ්‍රෑන්ඩ් එකකින් පෙන් එකක් ගන්න වෙනවා.
    ඔව් op ට අවුලක් නෑ නේ, පොරගෙ බජට් එක ලක්ෂ දෙකයි නේ. 130 140ට විතර ඔක්කොම ගත්තහකි. චාජර් එකත් අවා නේ ඔය කාලේ නං
     
    • Like
    Reactions: J24

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    ඒක වෙනම කතාවක් ඒත් mac එකක් පාවිච්චි කරන්න ගත්ත එකෙක් ලේසියකට ආයෙ windows වලට නම් යන් නෑ 😂
    ඔව් ඉතිං ඒක වෙනම එක්ස්පීරියන්ස් එකක්නෙ යුරෝපියන් කාර් වගේ 💸
     
    • Love
    • Like
    Reactions: J24 and Himazharin