IT side eke MSc ekakata wage enna bari weida saho?
Bari wena ekak na
oya uni walata email karala balanna ,ehema thamai mama awe ,hemoma kiwwe hari yanne na kiyala ,eth oya hari giye IT side eke MSc ekakata wage enna bari weida saho?
oya uni walata email karala balanna ,ehema thamai mama awe ,hemoma kiwwe hari yanne na kiyala ,eth oya hari giye machan mata tiyena prashne... lamai pitaratawala gihin igenaganne..igena ganna tiyana asawatada nattam lankawen pita wena ratakata gihin inna tiyana asawatada?![]()



Bari wena ekak naoya uni walata email karala balanna ,ehema thamai mama awe ,hemoma kiwwe hari yanne na kiyala ,eth oya hari giye
anith ewun karana ekama karan nethiwa wenas ekak karapu eka hodai. khomath ban risk ekak gatte nettan diyunu wenna be.
mama nam interested meke minimum qualifications mokakda illane?
ඔව ඔය කතාව ඇත්ත ,එත් පෝලන්ඩ් උනත් ඔය කියන තරම් නරක නෑ .මෙහෙ උන් හොදට කාල අදාල ඉන්නවා .මුළු යුරෝපෙන්ම කෑම බිම වල ගණන අඩුම පෝලන්ඩ් වල .තනි මනුස්සයෙකුට මම ඉන්න පැත්තේ නම් රුපියල් 10,000 ක් විතර යන්නේ මාසෙකට .වෙන රටකට යන්න ඕන තරම් අවස්ථාව තියනවා ඩිග්රි එක ඉවර කලාමඒවගේම ඉස්තිර පුරවැසි භාවය එහෙමත් එකෙන්ම ගන්න පුළුවන්
oka nam wadak naha .poland wala PR aragena mona karannada .
Ohe settle wenna nam
1.Wena language ekak igena gena italy,germany,france e rata wala job ekata yanna one .
2 .nattan Bsc eka iwara wela wena europian rataka msc karanna one europe union eke godak ratawala education eka free
thanks machan matath assai yanna eith sally neapi dukpath
![]()
Machan ugannana language eka mokadda? english da polish da? polish nam wenama course daala ugannanawada?