දන්නව කියන්නෑ...
මොකක්ද මේ පැනල් කරවෙන කතාව ?off grid gahanna epa padui, battery replace karana kale weddi bill gewana gana enawa. and monolythic solar gahanna one nattam pannel kara wenawa.
google n seeමොකක්ද මේ පැනල් කරවෙන කතාව ?
padui car battery hari deep cycle hari gahana unta. Lithium (proper quality) cells dana unta awurudu ganak patta gahanna puluwanoff grid gahanna epa padui, battery replace karana kale weddi bill gewana gana enawa. and monolythic solar gahanna one nattam pannel kara wenawa.
Inverter brand eka mokadda, Panel brand eka mokadda5.5Kw On-Grid එකක් කරලා දෙන්න පුළුවන් 1,490,000 කට කිරියට ඩිස්කවුන්ට් එකක් අනිවා add කරන්නම්. Hybrid, Off-grid නම් දැනට කරන්නේ නෑ Service වලට පොඩ්ඩක් වාත වැඩි නිසා.
- 10 Years of Maintenance Contact එකක් දෙනවා
- Three regular services per year (පළමු වසර නොමිලේ )
- Fire and Lightening Protection වලට Insurance Coverage එකක් දෙනවා Sri Lanka Insurance එකෙන්
- වසර දහයක Full System Warranty එකක් දෙනවා. එකට අමතරවයි Insurance එක
$ rate eka adu nisa. 340 eka dn 305 ynne.. aniwaryen adu wenna oneekohomda?
6lax wage yanawa, Lifepo4 100AH (5kw) battry ekak dala 1.8 kw pannal demmoth , ac eka reta weda nethinam podi battry ekak dala gana adu karaganna puluwanදැන් ගනන් කොහොමද? OFF Grid එකක් ගහ්න්න කොච්චර යයිද ? පාවිච්චෙ වෙන්නෙ PC දෙකයි... FAN එකයි..... තව AC එකක් සෙට් කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා. එක කාමරෙකට විතරයි ඕනෙ අනික්වට වැඩක් නැ
$ rate eka adu nisa. 340 eka dn 305 ynne.. aniwaryen adu wenna one
𝗜𝗠𝗘𝗫 𝗦𝗢𝗟𝗔𝗥 Price මෙහෙම දාල තියෙන්නේ. සොලර් සම්බන්ද ෆේස්බුක් ගෘප් වල බලන්න. තනියම කරගන්න පුළුවන් නම් ලබයි ගොඩක්.Off Grid Machan
Inverter eka SungrowInverter brand eka mokadda, Panel brand eka mokadda