ලගදි සෝලා ගහපු උන් ඉන්න්වද.දැන් ගනන් කොහොමද?

HYBRIDPC

Well-known member
  • May 13, 2015
    1,426
    983
    113
    𝗜𝗠𝗘𝗫 𝗦𝗢𝗟𝗔𝗥 Price මෙහෙම දාල තියෙන්නේ. සොලර් සම්බන්ද ෆේස්බුක් ගෘප් වල බලන්න. තනියම කරගන්න පුළුවන් නම් ලබයි ගොඩක්.

    𝐎𝐟𝐟 𝐆𝐫𝐢𝐝 𝐒𝐨𝐥𝐚𝐫 𝐒𝐲𝐬𝐭𝐞𝐦𝐬
    🟢
    𝟑𝐤𝐖 𝐎𝐟𝐟 𝐆𝐫𝐢𝐝 𝐒𝐨𝐥𝐚𝐫 𝐒𝐲𝐬𝐭𝐞𝐦 𝟏𝟏𝟎+ 𝐔𝐧𝐢𝐭𝐬 𝟔𝟒𝟎,𝟎𝟎𝟎/=
    (𝟐*𝟒𝟔𝟎𝐖 + 𝟑𝐤𝐖 𝐒𝐑𝐍𝐄 + 𝟐.𝟖𝟖𝐤𝐖𝐡 𝐁𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐲)
    🟢
    𝟒.𝟐𝐤𝐖 𝐎𝐟𝐟 𝐆𝐫𝐢𝐝 𝐒𝐨𝐥𝐚𝐫 𝐒𝐲𝐬𝐭𝐞𝐦 𝟐𝟎𝟎+ 𝐔𝐧𝐢𝐭𝐬 𝟕𝟓𝟎,𝟎𝟎𝟎/=
    (𝟒*𝟒𝟔𝟎𝐖 + 𝟒.𝟐𝐤𝐖 𝐍𝐄𝐗𝐓 + 𝟐.𝟖𝟖𝐤𝐖𝐡 𝐁𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐲)
    Mokakda me battery eke?
     

    jonhrcm

    Well-known member
  • Nov 29, 2006
    796
    346
    83
    Lankawe
    Most probably 2x 100Ah, deep cycle gel batteries, they cannot give this price with LiPO4
    if you import personally for 5kwh , you can get 100 ah Lifepo4 cell around 40 usd (40 *16 * 300= 192,000 ) shpping tax and all other charges will come around 20000/=
     

    nerid_n

    Well-known member
  • Aug 17, 2007
    1,306
    364
    83
    39
    Colombo
    REM Solar eke 5KW eka dan yanne around 1.3 Million

    Patta asaye me solar system ekak gahanna but වඳුරු set ekak ennawa nitharama wahala uda sellam dana.un owa udata pannoth case neda?

    Mage panels uda monaru yanawa... mukuth nam na.. considering monara is heavier than rilawa and monarage kakul sharp ne
    .... anika dawal awwata nam hdatama rath wenawa...
    ------ Post added on May 25, 2023 at 8:39 PM
     

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    REM Solar eke 5KW eka dan yanne around 1.3 Million



    Mage panels uda monaru yanawa... mukuth nam na.. considering monara is heavier than rilawa and monarage kakul sharp ne
    .... anika dawal awwata nam hdatama rath wenawa...
    ------ Post added on May 25, 2023 at 8:39 PM
    Me ekek dennek nemeye ban 20 ka withara set ekak udeta office yanawa wage yanawa ape wahala haraha hatharawateta hawasata awith wahala uda sellam dala ayeth yanawa.monara wage nemeye ban mun ekaparata gas uda edan paninawane wahalata ethin munge power ekata nam oroththu dewida kiyala sure na.

    Me rilaw nemwye ban wanduro loku ewun
    ------ Post added on May 25, 2023 at 9:39 PM
     

    nethumshan

    Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    5.5Kw On-Grid එකක් කරලා දෙන්න පුළුවන් 1,490,000 කට කිරියට ඩිස්කවුන්ට් එකක් අනිවා add කරන්නම්. Hybrid, Off-grid නම් දැනට කරන්නේ නෑ Service වලට පොඩ්ඩක් වාත වැඩි නිසා.

    • 10 Years of Maintenance Contact එකක් දෙනවා
    • Three regular services per year (පළමු වසර නොමිලේ )
    • Fire and Lightening Protection වලට Insurance Coverage එකක් දෙනවා Sri Lanka Insurance එකෙන්
    • වසර දහයක Full System Warranty එකක් දෙනවා. එකට අමතරවයි Insurance එක
    3kw on grid එකකට කොස්ට් එක කියක් යයිද?
     

    HYBRIDPC

    Well-known member
  • May 13, 2015
    1,426
    983
    113
    if you import personally for 5kwh , you can get 100 ah Lifepo4 cell around 40 usd (40 *16 * 300= 192,000 ) shpping tax and all other charges will come around 20000/=
    Yes. I personally import 120AH Lifepo4 cell for $50 with BMS for $70 shpping and other charges 50000/=
     

    ryanlive

    Well-known member
  • Jun 30, 2021
    819
    637
    93
    solar wala price ekai kadunama hadaa ganna ehama seen baluwama mata monthly light bill eka gewana eka hodai kiyal hithenawa.
     
    • Like
    Reactions: Tricle_Buwa

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,026
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    5.5Kw On-Grid එකක් කරලා දෙන්න පුළුවන් 1,490,000 කට කිරියට ඩිස්කවුන්ට් එකක් අනිවා add කරන්නම්. Hybrid, Off-grid නම් දැනට කරන්නේ නෑ Service වලට පොඩ්ඩක් වාත වැඩි නිසා.

    • 10 Years of Maintenance Contact එකක් දෙනවා
    • Three regular services per year (පළමු වසර නොමිලේ )
    • Fire and Lightening Protection වලට Insurance Coverage එකක් දෙනවා Sri Lanka Insurance එකෙන්
    • වසර දහයක Full System Warranty එකක් දෙනවා. එකට අමතරවයි Insurance එක
    Kiriyata monawa dunnath hoda kolla wage karanna epa

    matat gahanna ona square adi 3000 ka wahalakata yard ekaka loan ekak dubnoth aniwa gahanawa

    3 phase power gannawa eka 30A da 60A da ona agent ?
     

    SampathSandaruwan

    Well-known member
  • Jun 3, 2014
    1,385
    1,393
    113
    Sri Lanka
    𝗜𝗠𝗘𝗫 𝗦𝗢𝗟𝗔𝗥 Price මෙහෙම දාල තියෙන්නේ. සොලර් සම්බන්ද ෆේස්බුක් ගෘප් වල බලන්න. තනියම කරගන්න පුළුවන් නම් ලබයි ගොඩක්.

    𝐎𝐟𝐟 𝐆𝐫𝐢𝐝 𝐒𝐨𝐥𝐚𝐫 𝐒𝐲𝐬𝐭𝐞𝐦𝐬
    🟢
    𝟑𝐤𝐖 𝐎𝐟𝐟 𝐆𝐫𝐢𝐝 𝐒𝐨𝐥𝐚𝐫 𝐒𝐲𝐬𝐭𝐞𝐦 𝟏𝟏𝟎+ 𝐔𝐧𝐢𝐭𝐬 𝟔𝟒𝟎,𝟎𝟎𝟎/=
    (𝟐*𝟒𝟔𝟎𝐖 + 𝟑𝐤𝐖 𝐒𝐑𝐍𝐄 + 𝟐.𝟖𝟖𝐤𝐖𝐡 𝐁𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐲)
    🟢
    𝟒.𝟐𝐤𝐖 𝐎𝐟𝐟 𝐆𝐫𝐢𝐝 𝐒𝐨𝐥𝐚𝐫 𝐒𝐲𝐬𝐭𝐞𝐦 𝟐𝟎𝟎+ 𝐔𝐧𝐢𝐭𝐬 𝟕𝟓𝟎,𝟎𝟎𝟎/=
    (𝟒*𝟒𝟔𝟎𝐖 + 𝟒.𝟐𝐤𝐖 𝐍𝐄𝐗𝐓 + 𝟐.𝟖𝟖𝐤𝐖𝐡 𝐁𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐲)
    මෙතන solar system එක බලන්නේ inverter එකේ කැපෑසිටිය විතරද? 3kW කියනකොට පැනල් දෙකකින් පුලුවන්ද? 🤔