ලපයා වගේ නගන්නේ නැතිව සුපිරියටම කරපු 2009 දී දළදා වන්දනාව

vibhashana

Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත
    ජෙප්පන්ගෙ පරිනාමය

    ඉල්ලලත් සීයට දුන්නෙ නෑ, ඒත් අපේ කුමාරයට දුන්නා. හූ හූ

    බලන්න සුපිරියට යනවා, මාර සෙනගක්. මෙ හැමදේම අපේ කුමාර නිසා

    අපෝ මිනිසුන්ගෙ හැදියාවේ ප්‍රශ්නෙ. උඩ කොච්චර හොඳ උනත් වැඩක් නෑ ම්නිස්සු හැදෙන්නෙ නැත්තන්

    නානව? කවුද කියන්නෙ. අර බලන්න කුමාරත් ගිහින් බලනවා. ඔය මීඩියා වල බොරු

    අපිද මුල් පාරට නෑවේ? මහින්දත් 2009 නෑව මේ බලන්නකෝ..
    6 වෙනිදා චන්දයක් එනවා එදාට බලමු දැනට පෝල් එකක් දාපන් එතකන් කෙදිරි නොගා හිටපන් තාරක :ROFLMAO: :rofl:
     

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    2009 දළදා පෝලිමේ මිනිස්සු මැරෙනවනම් කුරුනෑගල තිලකවර්දන එක ඕපන් කරපු දවසේ පෝලිමෙත් මැරෙන්න ඕන. දවසට 20-30දාහක් විතර ආපු සිද්දියකුයි දවසට ලක්ශ 2 පැනලා ආපු සිද්දියකුයි සමාන කරන්න ට්‍රැක් ද බන්. එතකොට සිරීපාදේ යද්දි මැරෙන මිනිස්සුන්ට එහෙම වග කියන්න ඕන කවුද?
    2009 20-30දාහක් විතර ආපු nisa 2025 dith 20-30දාහක් විතර da balaporoththu vune? Oka korapu evunta ae tharamvath dakmak nadda average forecast ekakvath karanna?
     

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    Hadissiye ganvathurak aavath Aapada madyasthana valin seva sapayala minissu beraganna mey kaaley Daladava plan karala pennanna bari aandu mokatada? Ranil kivva vagey "Kisi salasmak nathi hinda". :(
    අනේ හුකේ... උබ ආණ්ඩු එක්ක තියන ඇරියස් උන් එක්ක බේරා ගනින්...

    දවස් ගානක් තිස්සේ මහන්සි වෙලා වැඩ කරන මිනිසුන්ට ජරා කතා කියන්න එපා... ඕකේ ඩියුටි ගියපු ඩොක්ලා අවුරුදු දවස්වලත් වැඩ... උන් කරන්න පුළුවන් උපරිම කරනවා...

    දවසට ලක්ෂ 4ක් ඉන්න තැනක, දවස් 9කට වයසක මිනිස්සූ 4ක් ලෙඩ වෙලා මැරෙන එක හෙන අස්වාභාවික දෙයක් විදිහට උළුප්පල ජඩ දේශපාලනය කරන හල්පාරු ගති නම් අප්පිරියයි...

    2009 20-30දාහක් විතර ආපු nisa 2025 dith 20-30දාහක් විතර da balaporoththu vune? Oka korapu evunta ae tharamvath dakmak nadda average forecast ekakvath karanna?
    Exepected 200000 per day... දවසකට 60000 කට බලන්න පුළුවන් වෙයි කියලා...
    ------ Post added on Apr 26, 2025 at 1:53 PM
     
    Last edited:

    di_shan

    Well-known member
  • Apr 22, 2021
    744
    1,516
    93
    2009 20-30දාහක් විතර ආපු nisa 2025 dith 20-30දාහක් විතර da balaporoththu vune? Oka korapu evunta ae tharamvath dakmak nadda average forecast ekakvath karanna?
    දවසට ලක්ශ දෙකක සෙනගකට පහසුකම් රෙඩි කරලා තිබුනේ. දවසට ලක්ශ හතර පැන්නා පෙරේදා, එතකොට තමයි overcrowded උනේ. ඒක පැහැදිලියි ද?
     

    JBLs

    Well-known member
  • May 6, 2018
    3,565
    3,384
    113
    ඒ උත්තත් ප්‍රංශේ ඉදලා විලාප දෙනවා FB එකේ තියන ඒවා දැකලා... කවුදෝ උත්තෙක් දාලා තිබ්බ නගරය පුරා දුර්ගන්ධය පැතිරිලා, පදුරක් පදූරක් ගානේ බොක දාලා කියලා...

    පුප තමයි...🤣🤣🤣
    ane hutto apith inne meke thamai tho nikan google eken shop wala no aran katha karala balapan Udeta beti kiyak wehuwada kiyala
     

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    අනේ හුකේ... උබ ආණ්ඩු එක්ක තියන ඇරියස් උන් එක්ක බේරා ගනින්...

    දවස් ගානක් තිස්සේ මහන්සි වෙලා වැඩ කරන මිනිසුන්ට ජරා කතා කියන්න එපා... ඕකේ ඩියුටි ගියපු ඩොක්ලා අවුරුදු දවස්වලත් වැඩ... උන් කරන්න පුළුවන් උපරිම කරනවා...

    දවසට ලක්ෂ 4ක් ඉන්න තැනක, දවස් 9කට වයසක මිනිස්සූ 4ක් ලෙඩ වෙලා මැරෙන එක හෙන අස්වාභාවික දෙයක් විදිහට උළුප්පල ජඩ දේශපාලනය කරන හල්පාරු ගති අට ඇරපන්...


    Exepected 200000 per day... දවසකට 60000 කට බලන්න පුළුවන් වෙයි කියලා...
    ------ Post added on Apr 26, 2025 at 1:53 PM
    Methana mulin "pin deemak" gana katha karapu nisa thamai mama kivve minissuth marila mona pin da kiyala. Okata aapada madyasthaneta kivvanam unta experience thiyanava handle karanna. Mama kalinuth kivva iskolavala Social Service Clubs thiyanava udavvata. Ewata viyadam nisada pachaya salli nodenne? :-)
     
    Last edited:

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    Uba methana mulin "pin deemak" gana katha karapu nisa thamai mama kivve minissuth marila mona pin da kiyala. Okata aapada madyasthaneta kivvanam unta experience thiyanava handle karanna. Mama kalinuth kivva iskolavala Social Service Clubs thiyanava udavvata. Ewata viyadam nisada pachaya salli nodenne? :-)
    පිං කතාව මම නෙවෙයි කිව්වේ...

    උබල හිතන්නේ ලපයා නිලමෙට කියලා ගියා 18 වෙනිදා උදේ නිලමේ මාලිගාවේ දොර ඇරිය, මිනිස්සූ ගිහිං දළදා වදිනවා කියලද???

    ඔය ආපදා කළමනාකරණ එවුන් විතරක් නෙවෙයි, මාලිගාව, MOH ලා, PHI ලා, පොලිසිය, නගරසභාව, දිසාපති කාර්යාලය, අනිත් ස්වේච්ඡා උන් ඔක්කොම අවුරුදු කලේ ඉදලා plan කරලා වැඩ කරලා තමයි ඔය පටන් ගත්තේ...

    ඔය ඔක්කොම කතා කරලා තමයි දවසකට පෝලිං වලට ලක්ෂ දෙකක් එයි කියලා උපකල්පනය කරේ... උන් ඒ පෝලිං වලට පහසුකම් ඔක්කොම දුන්න...

    පෝලිං දිගටම hut ගහලා තියෙන්නේ... Dustbin තියලා තියෙන්නේ දිගටම( මම මේකේ කලින් දාපු video එකේ බලපන්)... Tempory Toilet තියලා තියෙන්නේ... කිව්ව වගේ සෞඛ්ය මධ්‍යස්ථාන දාලා තියෙන්නේ... දන්සල් දෙනවා මාලිගාවෙන් සහ මිනිස්සූ...

    නුවර ළමා පුස්තකාලේ තමයි ක්ලීන් ශ්‍රී ලංකා සෙට් එකේ ස්වේච්ඡා උන් ඉන්නේ... කලින් උන්ගේ ලෝගෝ එක පෙන්නන්න තහනම් කරලා තිබ්බා මැකෝ... දැන් නම් කොඩි දාගෙන tshirt ගහගෙන ඉන්නවා...

    University, අනිත් office (COOP එක, LOLC, CocaCola එහෙම), ස්කවුට්ලා ඔක්කොම වැඩ...

    අවුල ගියේ 23 රෑ... සෙනග ගොඩක් වැඩි උනා... ලක්ෂ දෙක ලක්ෂ 4 උනා... Hut ගහපු area pass කරලා පෝලිං දීක් උනා... ඒ වෙලත් අලුතින් dustbin toilet ගෙනල්ලා දැම්මා... හැබැයි එදා රෑ මිනිස්සූ පෝලිං පැනලා ඉස්සරහට ඇවිල්ලා පාරවල් සමුපූර්ණයෙන්ම බ්ලොක් කරලා වාතයක් උනා... ඊට පස්සේ තමයි ඔය කුණු කේස් එක ආවේ... පහුවදා හවස වෙනකම් පොලීසියට බැරි උනා පාරවල් ටික වාහන යන්න පුළුවන් විදිහට පෝලිං control කරන්න... ඔය ගොඩක් ෆොටෝ එදා පාරවල් සුද්ද කරන්න කලින් ගත්ත ඒවා...

    කුණු එකතු වෙනවා... මිනිස්සූ dustbin තිබ්බත් බිමට දාන්නේ... ඒ උනාට ඒවා දවසකට හතර පස් සැරයක් වත් සුද්ද කරනවා නගරසභාවේ මිනිස්සූ... ඒ අතර කුණු ගොඩක් හැදෙනකම් ඉදලා ෆොටෝ එකක් අරන් හෙන හෑල්ලක් ලියනවා නුවර විශාලා මහනුවර වෙලාලු...

    පූප තමයි...

    ඒවා කියවන උන් හිතන් ඉන්නේ... දළදා බලන ආපු උන් හැම තැනම බොක දාලා දැන් මුළු නුවරම ගූ ගදයි කියලා...
     
    • Like
    Reactions: Naughtykolla48

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    ඒ කාලේ රෙන්න පුකේ ගූත් තිබ්බේ නෑනේ ඉතින්

    අනික තෙල් පෝලිම් පිරිමි නේ

    මම හිතන්නේ ගෑණුන්ට තමයි රෙන්න බර කන්ට්‍රෝල් කරගන්න බැරිවෙන්න ඇත්තෙ 😕
     
    • Haha
    Reactions: Podi puthas

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,883
    1
    51,864
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    defecate in shopping bags.
    image.png
     
    • Haha
    Reactions: gnilukshi

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල

    සක්කිලි ජෙප්පෝ නුවර ගිහින් රීල ඇවිල්ලද එදත්.... :lol: :lol: බෝම්බ ගහන බැරි උන එකේ රිලා හරි එනව් කියලා හිතාන යනවා ඇති..​

     

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    uba wage wahallunta thamaa me kiyanne.. :D


    ඔව් ඔව්... ඔය මයිනා දළදා පෙන්නනවා කියලා එන්න කියලා ආපු උන් බලන්න කලින් නවත්තලා දාලා තියෙන්නේ...

    සක්කිලි ජෙප්පෝ නුවර ගිහින් රීල ඇවිල්ලද එදත්.... :lol: :lol: බෝම්බ ගහන බැරි උන එකේ රිලා හරි එනව් කියලා හිතාන යනවා ඇති..​

    ජෙප්පෝ රෙන ගූ ෂොපින් වලට එකතු කරලා FB එකේ ෆොටෝ දාන සිලිබයියො තමයි නුවරම ගදයි ගදයී කියන්නේ...
    ------ Post added on Apr 26, 2025 at 5:39 PM
     
    • Haha
    Reactions: vibhashana

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    පිං කතාව මම නෙවෙයි කිව්වේ...

    උබල හිතන්නේ ලපයා නිලමෙට කියලා ගියා 18 වෙනිදා උදේ නිලමේ මාලිගාවේ දොර ඇරිය, මිනිස්සූ ගිහිං දළදා වදිනවා කියලද???

    ඔය ආපදා කළමනාකරණ එවුන් විතරක් නෙවෙයි, මාලිගාව, MOH ලා, PHI ලා, පොලිසිය, නගරසභාව, දිසාපති කාර්යාලය, අනිත් ස්වේච්ඡා උන් ඔක්කොම අවුරුදු කලේ ඉදලා plan කරලා වැඩ කරලා තමයි ඔය පටන් ගත්තේ...

    ඔය ඔක්කොම කතා කරලා තමයි දවසකට පෝලිං වලට ලක්ෂ දෙකක් එයි කියලා උපකල්පනය කරේ... උන් ඒ පෝලිං වලට පහසුකම් ඔක්කොම දුන්න...

    පෝලිං දිගටම hut ගහලා තියෙන්නේ... Dustbin තියලා තියෙන්නේ දිගටම( මම මේකේ කලින් දාපු video එකේ බලපන්)... Tempory Toilet තියලා තියෙන්නේ... කිව්ව වගේ සෞඛ්ය මධ්‍යස්ථාන දාලා තියෙන්නේ... දන්සල් දෙනවා මාලිගාවෙන් සහ මිනිස්සූ...

    නුවර ළමා පුස්තකාලේ තමයි ක්ලීන් ශ්‍රී ලංකා සෙට් එකේ ස්වේච්ඡා උන් ඉන්නේ... කලින් උන්ගේ ලෝගෝ එක පෙන්නන්න තහනම් කරලා තිබ්බා මැකෝ... දැන් නම් කොඩි දාගෙන tshirt ගහගෙන ඉන්නවා...

    University, අනිත් office (COOP එක, LOLC, CocaCola එහෙම), ස්කවුට්ලා ඔක්කොම වැඩ...

    අවුල ගියේ 23 රෑ... සෙනග ගොඩක් වැඩි උනා... ලක්ෂ දෙක ලක්ෂ 4 උනා... Hut ගහපු area pass කරලා පෝලිං දීක් උනා... ඒ වෙලත් අලුතින් dustbin toilet ගෙනල්ලා දැම්මා... හැබැයි එදා රෑ මිනිස්සූ පෝලිං පැනලා ඉස්සරහට ඇවිල්ලා පාරවල් සමුපූර්ණයෙන්ම බ්ලොක් කරලා වාතයක් උනා... ඊට පස්සේ තමයි ඔය කුණු කේස් එක ආවේ... පහුවදා හවස වෙනකම් පොලීසියට බැරි උනා පාරවල් ටික වාහන යන්න පුළුවන් විදිහට පෝලිං control කරන්න... ඔය ගොඩක් ෆොටෝ එදා පාරවල් සුද්ද කරන්න කලින් ගත්ත ඒවා...

    කුණු එකතු වෙනවා... මිනිස්සූ dustbin තිබ්බත් බිමට දාන්නේ... ඒ උනාට ඒවා දවසකට හතර පස් සැරයක් වත් සුද්ද කරනවා නගරසභාවේ මිනිස්සූ... ඒ අතර කුණු ගොඩක් හැදෙනකම් ඉදලා ෆොටෝ එකක් අරන් හෙන හෑල්ලක් ලියනවා නුවර විශාලා මහනුවර වෙලාලු...

    පූප තමයි...

    ඒවා කියවන උන් හිතන් ඉන්නේ... දළදා බලන ආපු උන් හැම තැනම බොක දාලා දැන් මුළු නුවරම ගූ ගදයි කියලා...
    Ekaparatama minissu vadi vuna kiyala nikan balan innavada? Evata ready vela inna thibuna. Adugaane maasayakvath yayi ochchara loku vadak organise karanna. Ratey sudda karanna minissu kochchara innavada. Lokey hithannathi senaga godak saarthakava manage karala nadda meeta kalin? Uba match ekak gahanakota kalin kochchara plan karala thibunath situation eka venas venavanam a vidihata hada gahune nattan match paraadai. A vagey thamai. Lapaya fail.

    නුවර වැව මලමුත‍්‍රවලින් අපවිත‍්‍ර වේ.. ගොඩදාන්න කාලයක් යයි..

    April 26, 2025 at 3:00 pm | lanka C news
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: ttj

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    Ekaparatama minissu vadi vuna kiyala nikan balan innavada? Evata ready vela inna thibuna. Adugaane maasayakvath yayi ochchara loku vadak organise karanna. Ratey sudda karanna minissu kochchara innavada. Lokey hithannathi senaga godak saarthakava manage karala nadda meeta kalin? Uba match ekak gahanakota kalin kochchara plan karala thibunath situation eka venas venavanam a vidihata hada gahune nattan match paraadai. A vagey thamai. Lapaya fail.

    නුවර වැව මලමුත‍්‍රවලින් අපවිත‍්‍ර වේ.. ගොඩදාන්න කාලයක් යයි..

    April 26, 2025 at 3:00 pm | lanka C news
    ඔව් බං ඇත්ත... නුවර වැවට තමයි ඔක්කොම හුජ්ජ කලේ... උදේට වැව රවුමෙ වටේ ඉදගෙන ලක්ෂ 2ක් වැවට හුජ්ජ කළා... නාමල් වැලි කොට්ට ගහපු තැන් වල බොක පැකට් කරපු ෂොපින් මලු ගොඩගහල තියෙන්නේ...
     

    Alexb

    Well-known member
  • Jan 22, 2016
    6,361
    4,638
    113
    2009 was during war times so this is a poor comparison.
    if anything it only shows how good MR was being on top of things taking charge.

    MR spent more but his level of organizing an event is super.What they did is not agreed politically but once looking at this government, their one and only priority is cost cutting plus Kaiyya & poiyya.
    Higana vidihata hama ekama karanna ba...then innocent public may suffer lot