ලයිට් කැපීම ගැන චන්ද්‍රිකා හෙළිකළ අභිරහස.... 😱😱😱

Kumbhakarna22

Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,497
    15,466
    113
    Gampaha



    විධායක ජනපතිවරුන්ටවත් යටත් නැති විදුලි ඉන්ජනේරුවන්ගේ මාෆියාව හෙළිකරයි.. :angry:කූට ව්යාපාරිකයන් දෙදෙනෙකුගේ ඩීසල් ජෙනරේටර් ඔනි නිසයි ලයිට් කපන්නේ..හේතුව ඉන්ජනේරුවරුන්ට කොමිස් අවශ්ය වීමයි..:frown:
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    දේශපාලන තීන්දු තීරණ කොහොම උනත් රට පාලනය කරපු පිරිමි සේරම යටයි මේ ගෑණිගේ පෞර්ෂයට. අනිත් එක දරුවොත් දේශපාලන කැඳ හැලියට ඇදලා දාගෙන හොරා කෑවේ නෑ
     

    analytics

    Well-known member
  • Jun 6, 2015
    1,348
    2,167
    113
    දේශපාලන තීන්දු තීරණ කොහොම උනත් රට පාලනය කරපු පිරිමි සේරම යටයි මේ ගෑණිගේ පෞර්ෂයට. අනිත් එක දරුවොත් දේශපාලන කැඳ හැලියට ඇදලා දාගෙන හොරා කෑවේ නෑ
    මෙයාට පිළිගැනීමක් නැහැ. ෆුල් ගේමක් දුන්නා පුතා ගේන්න.

    ඔයාට වයස අඩුම 35+ නෙවෙයි නම් මේ ගැනී ගැන සහ කරපු හොර ජඩ කම් ගැන කතා කරලා වැඩක් නැහැ.
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    මෙයාට පිළිගැනීමක් නැහැ. ෆුල් ගේමක් දුන්නා පුතා ගේන්න.

    ඔයාට වයස අඩුම 35+ නෙවෙයි නම් මේ ගැනී ගැන සහ කරපු හොර ජඩ කම් ගැන කතා කරලා වැඩක් නැහැ.
    විස්තර ටිකක් දාපං. මේ ඉන්ටවිව් එක ඇහුවම නම් මෙයා හොදටම කලා වගේ පෙන්නේ
     

    Gatapolos

    Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    මෙයාට පිළිගැනීමක් නැහැ. ෆුල් ගේමක් දුන්නා පුතා ගේන්න.

    ඔයාට වයස අඩුම 35+ නෙවෙයි නම් මේ ගැනී ගැන සහ කරපු හොර ජඩ කම් ගැන කතා කරලා වැඩක් නැහැ.
    රෙද්ද තමයි. මයිනා මෙයාට වඩා හොදට කලේ යුද්දෙ විතරයි.
     

    analytics

    Well-known member
  • Jun 6, 2015
    1,348
    2,167
    113
    විස්තර ටිකක් දාපං. මේ ඉන්ටවිව් එක ඇහුවම නම් මෙයා හොදටම කලා වගේ පෙන්නේ
    මේ ගැනිගේ කාලේ තමයි දැන් කරනවා වගේ කරන්ට් කපන්න පටන් ගත්තේ. පලවෙනි පාරට කිසිම natural disaster එකක් නැතිව ලංකාවේ GDP growth rate එක ඍන උනේ.

    හොර චන්ද, පාතාලේ, ඒ දවස් වල level එකේ කොමිස් ඔක්කොම මෙයා කළා.

    air lanka එක emirate එකට දුන්න deal එකට ලන්ඩන් වලින් ගෙයක් ලැබුණා කියනවා (මේක නම් ඉතින් මඩද දන්නේ නැහැ)

    මෙයා කරපුවා 10X වගේ තමයි මරා කරන්නේ.

    පෙන්නන හදන සාන්තුවරයා නෙවෙයි ඇත්තට මෙයා.
     

    Truth Hurts

    Well-known member
  • Jun 15, 2013
    12,223
    20,377
    113
    Westනාහිර
    මේ ගැනිගේ කාලේ තමයි දැන් කරනවා වගේ කරන්ට් කපන්න පටන් ගත්තේ. පලවෙනි පාරට කිසිම natural disaster එකක් නැතිව ලංකාවේ GDP growth rate එක ඍන උනේ.

    හොර චන්ද, පාතාලේ, ඒ දවස් වල level එකේ කොමිස් ඔක්කොම මෙයා කළා.

    air lanka එක emirate එකට දුන්න deal එකට ලන්ඩන් වලින් ගෙයක් ලැබුණා කියනවා (මේක නම් ඉතින් මඩද දන්නේ නැහැ)

    මෙයා කරපුවා 10X වගේ තමයි මරා කරන්නේ.

    පෙන්නන හදන සාන්තුවරයා නෙවෙයි ඇත්තට මෙයා.
    ඉතිං ඔය කියපුව ඔක්කොම කරත් මේ වගේ අහේනියක් ඒ කාලේ තිබ්බද?🤭🤭

    උඹත් උදේට බණ දානව රෑට අනුන්ට මඩ ගහනවා..උඹල වගේ උන්ගෙන් තමා වැඩියෙන්ම පරිස්සම් වෙන්න ඕන..🤭🤭
     

    Gatapolos

    Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    මේ ගැනිගේ කාලේ තමයි දැන් කරනවා වගේ කරන්ට් කපන්න පටන් ගත්තේ. පලවෙනි පාරට කිසිම natural disaster එකක් නැතිව ලංකාවේ GDP growth rate එක ඍන උනේ.

    හොර චන්ද, පාතාලේ, ඒ දවස් වල level එකේ කොමිස් ඔක්කොම මෙයා කළා.

    air lanka එක emirate එකට දුන්න deal එකට ලන්ඩන් වලින් ගෙයක් ලැබුණා කියනවා (මේක නම් ඉතින් මඩද දන්නේ නැහැ)

    මෙයා කරපුවා 10X වගේ තමයි මරා කරන්නේ.

    පෙන්නන හදන සාන්තුවරයා නෙවෙයි ඇත්තට මෙයා.
    ඔප්පු කරපු හොරකම් නම් නෑ බන් තිබ්බා නම් මයිනා අල්ලලා හිරේ දාලා.
    වාර්තාගත විදිහට පඩි වැඩි කළා.
    අල්ලස් දූෂණ කොමිසම ගෙනාවෙ මෙයා මට මතක විදිහට
    අධ්‍යාපනය අතින් කැම්පස් කීයක් හැදුවද
    ජාතිවාදය විකුණං කෑවෙ නෑ මයිනා වගේ
    පාරවල් හැදිලි , යුද්දෙ අතින් නම් සාර්තක උනේ නෑ
    අපිත් ඒ කාලෙ චෞර රැජිණ පොත කියෙව්වා හෙණ ගැම්මට හැබැයි.
     

    analytics

    Well-known member
  • Jun 6, 2015
    1,348
    2,167
    113
    ඉතිං ඔය කියපුව ඔක්කොම කරත් මේ වගේ අහේනියක් ඒ කාලේ තිබ්බද?🤭🤭

    උඹත් උදේට බණ දානව රෑට අනුන්ට මඩ ගහනවා..උඹල වගේ උන්ගෙන් තමා වැඩියෙන්ම පරිස්සම් වෙන්න ඕන..🤭🤭
    අහේනියක් තියෙන්න විදිහක් නැහැ නේ. ණය ගන්න ගමන් ඉන්නේ. කාලා බිලා ජොලි කරලා මරාට වඩා අඩු level එකෙන් හොරාත් කාලා ඉන්න දවස් මේ.

    ඉන්න කල් කිසිම power plant එකක් හැදුවේ නැහැ. CEB එකේ කොමිස් ගැන ඒ නිසා හොදට දන්නවා වෙන්න ඕනේ.
     

    deanXX

    Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,583
    16,435
    113
    මේ ගැනිගේ කාලේ තමයි දැන් කරනවා වගේ කරන්ට් කපන්න පටන් ගත්තේ. පලවෙනි පාරට කිසිම natural disaster එකක් නැතිව ලංකාවේ GDP growth rate එක ඍන උනේ.

    හොර චන්ද, පාතාලේ, ඒ දවස් වල level එකේ කොමිස් ඔක්කොම මෙයා කළා.

    air lanka එක emirate එකට දුන්න deal එකට ලන්ඩන් වලින් ගෙයක් ලැබුණා කියනවා (මේක නම් ඉතින් මඩද දන්නේ නැහැ)

    මෙයා කරපුවා 10X වගේ තමයි මරා කරන්නේ.

    පෙන්නන හදන සාන්තුවරයා නෙවෙයි ඇත්තට මෙයා.

    චෞර රැජිණ පොත කියෙව්වද?🤣ඒකත් වික්ටර් අයිවන් ලියල තියෙන්නෙ මහින්ද රාජපක්ෂගෙ සල්ලි වලට කියල දන්නෙ නෑ වගේ..🤣🤣
     

    analytics

    Well-known member
  • Jun 6, 2015
    1,348
    2,167
    113
    ඔප්පු කරපු හොරකම් නම් නෑ බන් තිබ්බා නම් මයිනා අල්ලලා හිරේ දාලා.
    උබලා තාමත් මේවා විශ්වාස කරනවනේ. මුන් ඔක්කොම ඇතුලෙන් ලින්ක් බන්. අර රනිල් මරා වගේ තමයි. මම කියන්නේ නැහැ මෙය direct මයිනා එක්ක ලින්ක් කියලා. එත් ඒ group එක එකයි. කවදාවත් ඔය සෙට් එක අනිත් එකාව පාවලා දෙන්නේ නැහැ.

    වාර්තාගත විදිහට පඩි වැඩි කළා.
    අල්ලස් දූෂණ කොමිසම ගෙනාවෙ මෙයා මට මතක විදිහට
    අධ්‍යාපනය අතින් කැම්පස් කීයක් හැදුවද
    ජාතිවාදය විකුණං කෑවෙ නෑ මයිනා වගේ
    පාරවල් හැදිලි , යුද්දෙ අතින් නම් සාර්තක උනේ නෑ
    අපිත් ඒ කාලෙ චෞර රැජිණ පොත කියෙව්වා හෙණ ගැම්මට හැබැයි.
    පඩි වැඩි කරන එක ඉතින් චන්ද ගුණ්ඩු නේ බන්. ඒවාට හරි යන්න process change උනාද? දැන් යහපාලනෙත් පඩි වැඩි කලේ. රාජ්‍ය සේවයේ කාර්යක්ෂමතාව වැඩි උනාද? ඔයාට පගාවක් දෙන්නේ නැතිව වැඩ කර ගන්න පුලුවන්ද?
    අල්ලස් දූෂණ කොමිසම හරියට උනා නම් මේ වෙනකොට SB පාරේ හිගා කන්න ඕනේ.
     

    HK-PR

    Well-known member
  • Aug 26, 2010
    822
    562
    93
    මේ ගැනිගේ කාලේ තමයි දැන් කරනවා වගේ කරන්ට් කපන්න පටන් ගත්තේ. පලවෙනි පාරට කිසිම natural disaster එකක් නැතිව ලංකාවේ GDP growth rate එක ඍන උනේ.

    හොර චන්ද, පාතාලේ, ඒ දවස් වල level එකේ කොමිස් ඔක්කොම මෙයා කළා.

    air lanka එක emirate එකට දුන්න deal එකට ලන්ඩන් වලින් ගෙයක් ලැබුණා කියනවා (මේක නම් ඉතින් මඩද දන්නේ නැහැ)

    මෙයා කරපුවා 10X වගේ තමයි මරා කරන්නේ.

    පෙන්නන හදන සාන්තුවරයා නෙවෙයි ඇත්තට මෙයා.
    Emirates did well and got profits, I used to fly those days, people appreciated the service, I think someone want book the flight to attend his son's graduation, but they denied the spaces, after that chased the Emirates, then the Air lanka disaster starts, that's what I thought? ????
     

    justinlk

    Well-known member
  • Jul 15, 2021
    716
    933
    93
    සිරසටත් ඉතින් මේ යන විදියට වලෙන් හරි එකෙක් එක්කන් ඇවිත් interview කරයි. දැන් රනිලුත් පොරක් විදියට සිරසට ගෙනාවේ. ඕකත් ඉතින් හොරාගේ අම්මගෙන් පෙන අහනවා වගේ වැඩක්. විපක්ෂේ ඉන්නකොට මාර පොරවල්. බලය හම්බුනාම හත්පොලේ නානවා
     

    analytics

    Well-known member
  • Jun 6, 2015
    1,348
    2,167
    113
    Emirates did well and got profits, I used to fly those days, people appreciated the service, I think someone want book the flight to attend his son's graduation, but they denied the spaces, after that chased the Emirates, then the Air lanka disaster starts, that's what I thought? ????
    AFAIK, National carriers can initiate any route with any country. Emirates at that time was not a national carrier. At that time Air Lanka had a lot of access to Europe destinations and the emirates used that to gain access to Europe in the early days.

    Emirates did well and got profits=> This is true and we should keep it that way without chasing them. But again, that deal was not 100% transparent. Basically $ that should end up for ppl's benefits went to someone else private bank account. Like tsunami fund.