ලස්සනම ලස්සන PSD Files බාගන්න මරු තැනක්.

MuslimLankan

Member
Nov 25, 2008
6,319
697
0
ලස්සනම ලස්සන PSD Files බාගන්න මරු තැනක්.

නිකන්ම නිකන් PSD Files නෙමේ High Resolutions PSD Files බාගන්න පුලුවන් තැනක් ගැන කියන්න තමයි මම මේ යන්නේ. මේ Site එකේ තියෙන PSD Files ඔක්කොම Premium Quality ඒවා. ඔයාට කැමති ඕනෑම විදියක PSD Files මේකෙන් නොමිලේම ගන්න පුලුවන්.

හිතේ හැටියට තොරගන්න නම් ඔන්න නියම තැන. නිකන් මොකටද සල්ලි වියදන් කරන්නේ නොමිලේම ගන්න පුලුවන් කම තියෙද්දි. මොකද මම එහෙම කිව්වේ සමහරු ඔය Logo එහෙම හදා ගන්න දාස් ගනන් වියදම් කරනවනේ. ඒ අයට පුලුවන් මේකේන් Logo එකක් කාරිය අරගන්න.


Graphic Designs කරන අය එහෙමනම් මේ Site එක ගැන දන්නවත් ඇති. ඔය පහලින් දාලා තියෙන්නේ මේ Site එකේ තියෙන PSD File වර්ග ට්කක්. ට්කක් කිව්වට මෙකේ මහ ගොඩක් තියෙනවා.



  • 3D
  • Abstract Backgrounds
  • Banners
  • Best Of Premium PSD
  • Brochure / Flyers Templates
  • Buttons
  • Catalogue Templates
  • Design
  • Envelope Templates
  • Icons
  • Illusions
  • Letter Heads
  • Logos
  • Menu Design
  • Psd
  • signs
  • Text Effects
  • Tutorials
  • Vector
  • Visiting Cards
  • Wallpapers
  • Web Templates
www.premiumpsd.com
 
Last edited:

cj4ever

Well-known member
  • Sep 9, 2007
    11,799
    272
    83
    monawada psd file kiyanne ? :baffled:

    Adobe Photoshop Document
    Image file created by Adobe Photoshop, a professional image-editing program; may include image layers, adjustment layers, layer masks, annotation notes, file information, keywords, and other Photoshop-specific elements.

    Photoshop documents support RGB, CMYK, grayscale, monochrome, duotone, indexed color, Lab color, and multichannel color modes. The color mode can be changed within the Image → Mode submenu.

    While PSD files are saved in a proprietary format, they can be opened directly with Apple Preview, which is included with Mac OS X. They can be also opened by the media programs included with Windows 7 if the correct codec, such as the Ardfry PSD codec, is installed. These programs include Windows 7 Photo Viewer, Windows 7 Media Center, and Windows Media Player.
     
    Jun 27, 2011
    330
    38
    0
    ♥-Aurora-♥;10572712 said:
    :(:(:( Not for me..

    ඔයා ඉන්නේ ලංකාවේද? මොකක්ද ISP? Proxy දාලා බැලුවේ නැද්ද?

    ZyQ8i.png