lankawe ona taram hoda places tynwa bn karanna nam ,,,medicine wage ekakak nam rata yanwa misak wena ehekata latvia wage ratakakta yna eka nam komada manda
No country is cheaper than sl for study.It's a trap.You will pay way more for unexpected expences.If you are thinking you will have a fixed amount and you can come back to sl by just spending that fixed amount,forget it.You can never live by with what you calculate in sl.mn 4 yrs calc karala baluwa mchan. Latvia wala karana eka laabai anitha foods ehema ganan adui. mata danaganna oni aprtment expenses & other daily expenses kohomada kiyala machan.
මම දන්න නංගි කෙනෙක් මෙඩිසින් කරා. දැන් ගොඩක් කල්. ලංකාවෙ හරි හමන් කෙල්ලෙක් යාලු කරගන්න බැරි උන් මොඩ්ල්ස්ලා වගේ කෙල්ලො සෙට් කරන් ඉන්නෙ කිවුව. ලස්සන කෙල්ලො ඉන්න රටක්. ඔයාගෙ උනන්දුව වැඩි උනා කියල හිතනවා. ජය!
අම්මපා මමත් යනවා
mn 4 yrs calc karala baluwa mchan. Latvia wala karana eka laabai anitha foods ehema ganan adui. mata danaganna oni aprtment expenses & other daily expenses kohomada kiyala machan.
Balapanko boring lifetime inna puluwanda?.
ඔව් බන් මෙහෙ ඉදලා නම් මොකෙක්වත් සෙට් වෙන පාටක් නෑ කේන්දරයි අරවයි මේවයි හැම ලබ්බම බලනවනෙ. එහෙ ගියාම තමන්ට කැමති එකක් ගහලා ඉන්න පුලුවන් ඊට පස්සෙ අතාරින්න පුලුවන් නිදහස තියෙනවා හැබැයි උපරිම කට්ට සල්ලි තියෙනවනන් shape. ඉගෙන ගන්න හරි ජොබට හරි යන එවුන් ගොඩක් වෙලාවට කරන්න තියෙන දෙවල් ඔක්කොම කරලා අන්තිමට බදින්න හොද ගෑනියෙකුත් ගන්නවා අන්තිමට හොදට හිටපු එවුන්ට ඉතුරු වෙන්නෙ තේරිච්ච ලොන්තපුස් ගෑනියෙක් තමා.
රටින් අඩියක් එලියට බැහැපු උන් කියන වැල් බයිලා නැතුව උබ පලයන් . ගාන අඩුයි eu අස්සේ ට්රැවල් කරන්න පුලුවන් .
බෝල්ටික් කෙල්ලො ❤
මචන් GPA 3ට වැඩිද.?
Class එකක් වගේ තියේනම් & උඹට ඉගෙන ගෙන ලංකාවට එන්න නම් ඕනේ & ඉන්න නෙමේ නම් පලයන් UK.
20Laks enough if u get Scholarship (Easy to get partTime jobs)
ලබන මාසේ ස්වීඩන් Masters Apply කරහන්..Scholarship එකක් සෙට් කරගන්න පුළුවන් තරම් try කරහන්
ජය වේවා.. (20Laks enough if u get scholarship)
ලැට්වියානම් ජොබ් අමාරු කතාවක් අහල තියෙන්නේ මචන්
https://www.quora.com/How-hard-is-it-to-find-jobs-in-Latvia-for-international-MSc-students
expense ekama balannan epa machn..ube ehema digatam work karnna hitan innwa nam awlk na.uba degree eka arn mehe enna innawa nam mn hitanne hodama de mehema degree ekak karana eka