ලැප් එකේ බැටරිය චාජ් කරන්නේ මෙහෙමයි.

harindugamlath

Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    Oya kiyana kathawa aththa machan eth mehema wadak thiyanawa.:yes::yes: Battery 1 100% charge wenakota heat wenawa wadie cells stress wenawa wadie.

    eken wenne charge cycle gana adu unata battery wear 1 wadi wena 1.

    Udaharanekata oya lap 1 kohehari aran giya kiyala hithanna charge karan. tikak bahala thibbath gedaradi chagereta gahalama wada karaddi nikamma 100% charge wela wear out wena 1. (kohewath aran noya gedarama thiyanawanam kamakna) Nathnam software 1kin 100% charge wena 1 nawathannam puluwan.Habai digatama karanna epa e wade:no::no:

    Mehema kiyanne macho digatama chargereta gahala wadakarala lap 2ka battery upset wecha nisa ikmanin.(Hp & Acer)

    Oya kathawa hari unata hamadama gedarin aran yana lap 1kata nam prayogika na kiyana 1i mage mathe. Waraddak thiyanawanam kiyanna.:cool::cool:
     

    Iron Monger

    Well-known member
  • Apr 4, 2011
    12,778
    2,387
    113
    ලුණුවිල.
    elazzz
    1.gif
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    Oya kiyana kathawa aththa machan eth mehema wadak thiyanawa.:yes::yes: Battery 1 100% charge wenakota heat wenawa wadie cells stress wenawa wadie.

    eken wenne charge cycle gana adu unata battery wear 1 wadi wena 1.

    Udaharanekata oya lap 1 kohehari aran giya kiyala hithanna charge karan. tikak bahala thibbath gedaradi chagereta gahalama wada karaddi nikamma 100% charge wela wear out wena 1. (kohewath aran noya gedarama thiyanawanam kamakna) Nathnam software 1kin 100% charge wena 1 nawathannam puluwan.Habai digatama karanna epa e wade:no::no:

    Mehema kiyanne macho digatama chargereta gahala wadakarala lap 2ka battery upset wecha nisa ikmanin.(Hp & Acer)

    Oya kathawa hari unata hamadama gedarin aran yana lap 1kata nam prayogika na kiyana 1i mage mathe. Waraddak thiyanawanam kiyanna.:cool::cool:

    ඔය කතාව ඔහොමවෙන්න පුලුවන් මචං. ඒත් මම දන්න ගොඩක් අය නම් කිව්වේ පුළුවන් තරම් චාජ් එකටම ගහලම තියන්න කියලා. මම දැන් දවස් දෙකක් විතර එහෙම පාවිච්චි කරා. එතකොට බැටරිය 100% ක් වුනාම චාර්ජ් වෙන එක නතර වෙනව කියලා තේරෙනවා. එතකොට ලැප් එක කෙලින්ම කරන්ට් එකෙන් වැඩ. එතකොට බැටරිය යූස්වෙන්නේ නැති නිසා ඒ විදිය හොදයි කියලා මටත් හිතුනා.
    හැබැයි මම ලැප් එක ගන්නකොට අබාන්ස් එකේ ටෙක්නීෂියන් නම් කිව්වේ චාජ් වුනාම චාජර් එක ගලවලා අපහු 10% වුනහම ගහන්න කියලා. අනේමන්ද බං මේක නම් උගතෝකෝටික ප්‍රශ්නයක් තමා.
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    Nice post...
    thanx bro..
    good post machn..
    Na machan harima kramaya lap eka off karala charge karala on wela tiyeddi charge wenna danne nathi eka mage tiyenne hp lap ekak mama meka aragena aurudu 2 k withara wenawa mama me kiyana widiyata charge karapu hinda wenna athi thamath paya 3.5k wage puluwan
    yep. that's the way !! since most modern laptops do have such mechanism to save battery as much as possible.

    matath meeka dena ganna loku uwamanawak thibba. eka eka aya wiwida dee kiyanawane!..... mamath 1 week withara current 1kata gahala thiyala 1parak 2parak wiithara battery 1ka bahinnama use karanawa. :)

    Actually this is a good post. I also wanted to know someone's ideas about this problem. Thanks Mr. Tom. :)

    But i still think the best option is to disconnect from the power when the laptop is fully charged.Just imagine why our phone battery lasts for years and years while our lap battery only lasts a few.(when both are Li-iron) because we rarely use the phone plugged in.Li-Iron batteries become unstable when they are fully charged and nearly fully discharged. at these two extremes the battery is more vulnerable to damage.

    for a summary: http://lifehacker.com/5875162/how-often-should-i-charge-my-gadgets-battery-to-prolong-its-lifespan

    for in depth:http://batteryuniversity.com/learn/article/how_to_prolong_lithium_based_batteries

    Thank you


    හැමෝටම
    බොහෝම
    ස්තූතී..
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ඔය කතාව ඔහොමවෙන්න පුලුවන් මචං. ඒත් මම දන්න ගොඩක් අය නම් කිව්වේ පුළුවන් තරම් චාජ් එකටම ගහලම තියන්න කියලා. මම දැන් දවස් දෙකක් විතර එහෙම පාවිච්චි කරා. එතකොට බැටරිය 100% ක් වුනාම චාර්ජ් වෙන එක නතර වෙනව කියලා තේරෙනවා. එතකොට ලැප් එක කෙලින්ම කරන්ට් එකෙන් වැඩ. එතකොට බැටරිය යූස්වෙන්නේ නැති නිසා ඒ විදිය හොදයි කියලා මටත් හිතුනා.
    හැබැයි මම ලැප් එක ගන්නකොට අබාන්ස් එකේ ටෙක්නීෂියන් නම් කිව්වේ චාජ් වුනාම චාජර් එක ගලවලා අපහු 10% වුනහම ගහන්න කියලා. අනේමන්ද බං මේක නම් උගතෝකෝටික ප්‍රශ්නයක් තමා.

    Macho hondama uthare me thiyenne yaluwek dela. Ohoma plug karalama wadakarala lap 2ka battery sauththu una ape. E hinda oka sure na.:baffled::baffled: Anyway kamathi deyak karanna oka gana ochara hithanna epa.:P:P

    But i still think the best option is to disconnect from the power when the laptop is fully charged.Just imagine why our phone battery lasts for years and years while our lap battery only lasts a few.(when both are Li-iron) because we rarely use the phone plugged in.Li-Iron batteries become unstable when they are fully charged and nearly fully discharged. at these two extremes the battery is more vulnerable to damage.

    for a summary: http://lifehacker.com/5875162/how-often-should-i-charge-my-gadgets-battery-to-prolong-its-lifespan

    for in depth:http://batteryuniversity.com/learn/article/how_to_prolong_lithium_based_batteries
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    ඔය කතාව ඔහොමවෙන්න පුලුවන් මචං. ඒත් මම දන්න ගොඩක් අය නම් කිව්වේ පුළුවන් තරම් චාජ් එකටම ගහලම තියන්න කියලා. මම දැන් දවස් දෙකක් විතර එහෙම පාවිච්චි කරා. එතකොට බැටරිය 100% ක් වුනාම චාර්ජ් වෙන එක නතර වෙනව කියලා තේරෙනවා. එතකොට ලැප් එක කෙලින්ම කරන්ට් එකෙන් වැඩ. එතකොට බැටරිය යූස්වෙන්නේ නැති නිසා ඒ විදිය හොදයි කියලා මටත් හිතුනා.
    හැබැයි මම ලැප් එක ගන්නකොට අබාන්ස් එකේ ටෙක්නීෂියන් නම් කිව්වේ චාජ් වුනාම චාජර් එක ගලවලා අපහු 10% වුනහම ගහන්න කියලා. අනේමන්ද බං මේක නම් උගතෝකෝටික ප්‍රශ්නයක් තමා.

    :frown: කවුද එහෙම කිව්ව අබාන්ස් එකේ එකා......?? :rolleyes:
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    :frown: කවුද එහෙම කිව්ව අබාන්ස් එකේ එකා......?? :rolleyes:

    ටෙක්නීෂියන් කෙනෙක් විදියට ඉන්න පන්ඩිතයෙක් මචං. උං හිතන්නේ උං හැමදේම දන්නවා කියලනේ