
Battery 1 100% charge wenakota heat wenawa wadie cells stress wenawa wadie. 



Oya kiyana kathawa aththa machan eth mehema wadak thiyanawa.Battery 1 100% charge wenakota heat wenawa wadie cells stress wenawa wadie.
eken wenne charge cycle gana adu unata battery wear 1 wadi wena 1.
Udaharanekata oya lap 1 kohehari aran giya kiyala hithanna charge karan. tikak bahala thibbath gedaradi chagereta gahalama wada karaddi nikamma 100% charge wela wear out wena 1. (kohewath aran noya gedarama thiyanawanam kamakna) Nathnam software 1kin 100% charge wena 1 nawathannam puluwan.Habai digatama karanna epa e wade
Mehema kiyanne macho digatama chargereta gahala wadakarala lap 2ka battery upset wecha nisa ikmanin.(Hp & Acer)
Oya kathawa hari unata hamadama gedarin aran yana lap 1kata nam prayogika na kiyana 1i mage mathe. Waraddak thiyanawanam kiyanna.![]()
elazzz![]()
Nice post...
thanx bro..
bump
good post machn..
rep3+
Na machan harima kramaya lap eka off karala charge karala on wela tiyeddi charge wenna danne nathi eka mage tiyenne hp lap ekak mama meka aragena aurudu 2 k withara wenawa mama me kiyana widiyata charge karapu hinda wenna athi thamath paya 3.5k wage puluwan
yep. that's the way !! since most modern laptops do have such mechanism to save battery as much as possible.
matath meeka dena ganna loku uwamanawak thibba. eka eka aya wiwida dee kiyanawane!..... mamath 1 week withara current 1kata gahala thiyala 1parak 2parak wiithara battery 1ka bahinnama use karanawa.
Actually this is a good post. I also wanted to know someone's ideas about this problem. Thanks Mr. Tom.![]()
But i still think the best option is to disconnect from the power when the laptop is fully charged.Just imagine why our phone battery lasts for years and years while our lap battery only lasts a few.(when both are Li-iron) because we rarely use the phone plugged in.Li-Iron batteries become unstable when they are fully charged and nearly fully discharged. at these two extremes the battery is more vulnerable to damage.
for a summary: http://lifehacker.com/5875162/how-often-should-i-charge-my-gadgets-battery-to-prolong-its-lifespan
for in depth:http://batteryuniversity.com/learn/article/how_to_prolong_lithium_based_batteries
Thank you
thanks
ඔය කතාව ඔහොමවෙන්න පුලුවන් මචං. ඒත් මම දන්න ගොඩක් අය නම් කිව්වේ පුළුවන් තරම් චාජ් එකටම ගහලම තියන්න කියලා. මම දැන් දවස් දෙකක් විතර එහෙම පාවිච්චි කරා. එතකොට බැටරිය 100% ක් වුනාම චාර්ජ් වෙන එක නතර වෙනව කියලා තේරෙනවා. එතකොට ලැප් එක කෙලින්ම කරන්ට් එකෙන් වැඩ. එතකොට බැටරිය යූස්වෙන්නේ නැති නිසා ඒ විදිය හොදයි කියලා මටත් හිතුනා.
හැබැයි මම ලැප් එක ගන්නකොට අබාන්ස් එකේ ටෙක්නීෂියන් නම් කිව්වේ චාජ් වුනාම චාජර් එක ගලවලා අපහු 10% වුනහම ගහන්න කියලා. අනේමන්ද බං මේක නම් උගතෝකෝටික ප්රශ්නයක් තමා.

Anyway kamathi deyak karanna oka gana ochara hithanna epa.

But i still think the best option is to disconnect from the power when the laptop is fully charged.Just imagine why our phone battery lasts for years and years while our lap battery only lasts a few.(when both are Li-iron) because we rarely use the phone plugged in.Li-Iron batteries become unstable when they are fully charged and nearly fully discharged. at these two extremes the battery is more vulnerable to damage.
for a summary: http://lifehacker.com/5875162/how-often-should-i-charge-my-gadgets-battery-to-prolong-its-lifespan
for in depth:http://batteryuniversity.com/learn/article/how_to_prolong_lithium_based_batteries
ඔය කතාව ඔහොමවෙන්න පුලුවන් මචං. ඒත් මම දන්න ගොඩක් අය නම් කිව්වේ පුළුවන් තරම් චාජ් එකටම ගහලම තියන්න කියලා. මම දැන් දවස් දෙකක් විතර එහෙම පාවිච්චි කරා. එතකොට බැටරිය 100% ක් වුනාම චාර්ජ් වෙන එක නතර වෙනව කියලා තේරෙනවා. එතකොට ලැප් එක කෙලින්ම කරන්ට් එකෙන් වැඩ. එතකොට බැටරිය යූස්වෙන්නේ නැති නිසා ඒ විදිය හොදයි කියලා මටත් හිතුනා.
හැබැයි මම ලැප් එක ගන්නකොට අබාන්ස් එකේ ටෙක්නීෂියන් නම් කිව්වේ චාජ් වුනාම චාජර් එක ගලවලා අපහු 10% වුනහම ගහන්න කියලා. අනේමන්ද බං මේක නම් උගතෝකෝටික ප්රශ්නයක් තමා.
කවුද එහෙම කිව්ව අබාන්ස් එකේ එකා......?? 
කවුද එහෙම කිව්ව අබාන්ස් එකේ එකා......??
![]()