ලැප් ටොප් එකෙන් ටී වී බලන හැටි ?
මචන්ලා ලැප් ටොප් එකකට ඇන්ටෙනා කේබල් ප්ලුග් කරලා ටී.වී බලන හැටි කවුරු හරි දන්නවද ?
මචන්ලා ලැප් ටොප් එකකට ඇන්ටෙනා කේබල් ප්ලුග් කරලා ටී.වී බලන හැටි කවුරු හරි දන්නවද ?
elaz.Tx machoooo !!ehema ba mama hithanne.... usb TV card thama
TX machioooබම්ප්
tx Machooousb tv card ekak ganin
Hiks !ඇන්ටනාව තලලා කොහොම හරි usb එකට ගහපන්. ඊට පස්සේ windows media player එකෙන් බලන්න පුළුවන්



tx Machooooouse a usb tv stick....![]()
Tx Machooobump
ඇන්ටනාව තලලා කොහොම හරි usb එකට ගහපන්. ඊට පස්සේ windows media player එකෙන් බලන්න පුළුවන්







ඇන්ටනාව තලලා කොහොම හරි usb එකට ගහපන්. ඊට පස්සේ windows media player එකෙන් බලන්න පුළුවන්

ඇන්ටනාව තලලා කොහොම හරි usb එකට ගහපන්. ඊට පස්සේ windows media player එකෙන් බලන්න පුළුවන්







ඇන්ටනාව තලලා කොහොම හරි usb එකට ගහපන්. ඊට පස්සේ windows media player එකෙන් බලන්න පුළුවන්




මචන්ලා ලැප් ටොප් එකකට ඇන්ටෙනා කේබල් ප්ලුග් කරලා ටී.වී බලන හැටි කවුරු හරි දන්නවද ?



ප්ලුග් කරලා?????????![]()