ලිට්රෝ සභාපති විත් කට්ට ඇනුන නම්කි

AEG

Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,528
    6,399
    113
    ලිට්රෝ සභාපතිය සෝශල් මීඩියා කැමිපේන් එකෙක් ... මරු විද්‍යාත්මක පත්කිරීම .... යකෝ මේ ලංකාවේ මීට වඩා ඔය ගැන දන්න ගැලපෙන එකෙක් වත් හිටියෙ නැද්ද ...





    ඡන්දෙට කලිනුත් උන් කරේ මිනිස්සු අන්දපු එක .. දැන් කරන්නෙත් ඒක ...
     

    ElaBaba

    Well-known member
  • Jun 8, 2018
    7,225
    10,889
    113
    NWP
    271287028_644567113369602_8170594137623143943_n.jpg
     

    AEG

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,528
    6,399
    113
    උඹල තමයි 250ට කඩෙත් ගිහින්, දර දියත් ඇදලා, රෙදිත් හෝදලා, උකත් දෙන්නෙ. පවු බන් උඹලා @erozan @N A K A M U R A @nicjosh83
    මුන්ටත් 5000 දෙන්න ඇති බන් ... @erozan පහුගිය ටිකේ සැරටම බුරනව ...
     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,712
    113
    He has proven his incapability in management Litro ... Why nande keeping him in this position furthermore ...
    thats exactly what nande wants him for, take all the blame and after this givernments rule nande will give him millions and nande and this man will leave the country....
     
    • Sad
    Reactions: AEG

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    ow ... patta balli dn rata gihin ... ratak andala un unge wade kara gatta ...

    කොහෙද බන් ඕකි ගිහින් තියෙන්නේ ? උන් නිකන් මිඩියා වලට වොයිස් කට් දුන්නේ නිකන් අහම්බෙන් සෙට් උන උන් වගේ නේ
     
    • Like
    Reactions: senal neveyi

    Dr.Sheldon_Suprakata

    Well-known member
  • Feb 7, 2018
    5,710
    1
    14,277
    113
    පොරට monthly salary කොහොමද දන්නේ නෑ? ස' එක්ක close relationship එකක් ඇති,
    නැත්නම් වෙන එකෙක් නම් මෙලහකට පුකට පයින් ගහලා පන්නලා 😂
     

    AEG

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,528
    6,399
    113
    කොහෙද බන් ඕකි ගිහින් තියෙන්නේ ? උන් නිකන් මිඩියා වලට වොයිස් කට් දුන්නේ නිකන් අහම්බෙන් සෙට් උන උන් වගේ නේ
    eka thamayi mun dunna gema giya paara ... fb eke ahamben wage awith talk denawa gota ge paththata... thawa meki wage set ekakma hitiya, cls yana un wage adagena ehama ... thawa fb comment danna wenama set ekak hitiya ...

    Mun set ekama gotha paluwo. But hariyata beluwoth kattiyatama supiriyatama katha karanna puluwan. E talent eka tyenawa, but guu godawal. Hariyata Niroshan Premarathna type. Othana nethi thawa oya set ekema kipa denekuth innawa. Thanikara boka godawal.
    lankawe katha karanna bari nm mona tharam weddek unath wedak na bn ... onama industry ekakak ehemai dn ... e unata mun wage gu godawal market karala ratak rawattala winasa karapu eka nm hena gahana wedak ... Elakiriyeth oya wesawo ekek hari innawa ... panuwo gahala marenne okun ... ara kelaniye naya genapu eka nm dn nagita ganna baruwa innawa ... muntath ookama thamayi wenne ...
    ------ Post added on Jan 7, 2022 at 10:21 AM
     
    Last edited:

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    eka thamayi mun dunna gema giya paara ... fb eke ahamben wage awith talk denawa gota ge paththata... thawa meki wage set ekakma hitiya, cls yana un wage adagena ehama ... thawa fb comment danna wenama set ekak hitiya ...


    lankawe katha karanna bari nm mona tharam weddek unath wedak na bn ... onama industry ekakak ehemai dn ... e unata mun wage gu godawal market karala ratak rawattala winasa karapu eka nm hena gahana wedak ... Elakiriyeth oya wesawo ekek hari innawa ... panuwo gahala marenne okun ... ara kelaniye naya genapu eka nm dn nagita ganna baruwa innawa ... muntath ookama thamayi wenne ...
    ------ Post added on Jan 7, 2022 at 10:21 AM

    මුන කුඩු වෙන්න දෙන්න හිතෙනවා බන් මුන්ගෙ මුනු දකිද්දි. මිනිස්සු රවට්ටන්න කරන්න පුලුවන් ඔක්කොම කරලා නේ පදුරු වේසීයෝ