ශිංහලයා මෝඩයා කැවුම් කන්න යෝධයා කියලා තම්බි කිව්වේ නිකන් නෙමෙයි නේ....
Dexter011 Well-known member May 19, 2021 5,539 10,383 113 Jan 7, 2022 #21 ශිංහලයා මෝඩයා කැවුම් කන්න යෝධයා කියලා තම්බි කිව්වේ නිකන් නෙමෙයි නේ.... Reactions: AEG
Dr.Sheldon_Suprakata Well-known member Feb 7, 2018 5,710 1 14,277 113 Jan 7, 2022 #22 JokerFan said: Laksha 20i Click to expand... 2 lakh වලට ලිමිට් කලා නේද? නැත්නම් ලිට්රෝ එක ඉන්ශුවරන්ස් එකට අයිති හින්ද ද? එහෙම නැත්නම් ස' ඒකත් reverse කරලද? Reactions: Omega_Jay, Rick Sanchezz and AEG
JokerFan said: Laksha 20i Click to expand... 2 lakh වලට ලිමිට් කලා නේද? නැත්නම් ලිට්රෝ එක ඉන්ශුවරන්ස් එකට අයිති හින්ද ද? එහෙම නැත්නම් ස' ඒකත් reverse කරලද?
JokerFan Well-known member May 29, 2016 15,859 9,526 113 Arkham City Jan 7, 2022 #23 Dr.Sheldon_Suprakata said: 2 lakh වලට ලිමිට් කලා නේද? නැත්නම් ලිට්රෝ එක ඉන්ශුවරන්ස් එකට අයිති හින්ද ද? එහෙම නැත්නම් ස' ඒකත් reverse කරලද? Click to expand... Kohe hari dakka bn laksha 20i kiyala, man hithanne ara Paribogika adikariye dial ekada koheda kiwwe Reactions: Dr.Sheldon_Suprakata, AEG and fdk
Dr.Sheldon_Suprakata said: 2 lakh වලට ලිමිට් කලා නේද? නැත්නම් ලිට්රෝ එක ඉන්ශුවරන්ස් එකට අයිති හින්ද ද? එහෙම නැත්නම් ස' ඒකත් reverse කරලද? Click to expand... Kohe hari dakka bn laksha 20i kiyala, man hithanne ara Paribogika adikariye dial ekada koheda kiwwe
A AEG Well-known member Jul 5, 2012 3,528 6,399 113 Jan 7, 2022 #24 Dr.Sheldon_Suprakata said: 2 lakh වලට ලිමිට් කලා නේද? නැත්නම් ලිට්රෝ එක ඉන්ශුවරන්ස් එකට අයිති හින්ද ද? එහෙම නැත්නම් ස' ඒකත් reverse කරලද? Click to expand... 2 lakhs boru kathaa bn ... Hema ekama hodata hamba karanawa ... Reactions: Dr.Sheldon_Suprakata
Dr.Sheldon_Suprakata said: 2 lakh වලට ලිමිට් කලා නේද? නැත්නම් ලිට්රෝ එක ඉන්ශුවරන්ස් එකට අයිති හින්ද ද? එහෙම නැත්නම් ස' ඒකත් reverse කරලද? Click to expand... 2 lakhs boru kathaa bn ... Hema ekama hodata hamba karanawa ...