ලිනක්ස් උදවු ඕනේ උඹලගෙන් කොල්ලෝ වර

DASKONAPPU

Banned
Mar 16, 2015
1,339
146
0
2jg340n.jpg
 

DASKONAPPU

Banned
Mar 16, 2015
1,339
146
0
yes pls understand my requirement

my PC = 32 bit Windows 8

installed oracle virtual box

created a server for linux ( but i dont see 64 bit type anywhere)

but i installed but gets error
 

BLACKLIST_MEMBER

Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Machan Main pc eke (Host) BIOS walata gihilla hoyala balanna Virtualization kiyala ekak thiyenawada kiyala disable wela
    (oracle vm box eke nemei)

    eka enable karanna :yes:
    naththan 32bit witharai wada karanne. eekath hariyata wada karanne naha.
     
    Last edited:

    DASKONAPPU

    Banned
    Mar 16, 2015
    1,339
    146
    0
    Machan Main pc eke (Host) BIOS walata gihilla hoyala balanna Virtualization kiyala ekak thiyenawada kiyala disable wela
    (oracle vm box eke nemei)

    eka enable karanna :yes:
    naththan 32bit witharai wada karanne. eekath hariyata wada karanne naha.

    ok i ll checkk... but machan

    when creating virtual server we have to specify as 64 bit ne ? there is no place
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    ok i ll checkk... but machan

    when creating virtual server we have to specify as 64 bit ne ? there is no place
    yeah there is an option but 1st u have to make sure that virtualization setting is enabled or not and make sure ur host os is running 64-bit cz that could be the main issue,


    and If you are installing RHEL 7 on virtualbox 4.xx version, try upgrading to version 5.0
     
    Last edited:

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    YES U re correct my dear
    after enabled such said 2 options in CMOS i could see 64 bit

    now can install
    thanks machan

    are u in to linux ? have u done any certs ?
    Well, um not a big fan of Unix/Linux, but I may have some knowledge than fanboys in here who going for shopping. cz um working with Linux in years practically on large web servers.
     

    DASKONAPPU

    Banned
    Mar 16, 2015
    1,339
    146
    0
    Well, um not a big fan of Unix/Linux, but I may have some knowledge than fanboys in here who going for shopping. cz um working with Linux in years practically on large web servers.


    machan in my laptop its ok ..

    but in my PC there is no such option. when i check in web this processor is not suporting virtualization
    any option u know ???
    intel pentium R D cpu 3.00 Ghz
     

    arsehole-froce

    Well-known member
  • Nov 11, 2014
    2,530
    182
    63
    Gampaha
    Uba download karala thiyna OS image eka (.iso) eka x64
    Ube Windows OS eka 32bit.
    Then 32bit architecture ekakin run wena OS ekak uda 64bit OS ekak virtualize krna ba machan :)


    මේක 32-බිට් කම්පුයිටර් එකකට වින්ඩෝස් 7 64 එක දාන්නගියාම එන මැසේජ් එකට සමාන එකක්නෙ

    64-bit-fs-error.png