සිරාගෙ කාලෙ තෝර මාළු ගත්ත ගාණට ලින්නො ගද්දි කොහොමද සැප. 
නෑ බං electricity බිල වැඩි කරපු එක. Freezer වලට කරන්ට් යනවා වැඩියිනෙ.fuel issue eka ban
ekata wada machan dan tuna ehema mila nisa mewata illuma wadi.නෑ බං electricity බිල වැඩි කරපු එක. Freezer වලට කරන්ට් යනවා වැඩියිනෙ.
රනිල් මෝඩ වැඩක් නේද කරල තියෙන්නෙ?නෑ බං electricity බිල වැඩි කරපු එක. Freezer වලට කරන්ට් යනවා වැඩියිනෙ.

recommended..කාපන් වැව් මාලු 1kg = 400/=
e witharak neme gas, (bahu dina yathra kiyana ewa 3 weeks withara muhude, un kaama hadanne gas walin)නෑ බං electricity බිල වැඩි කරපු එක. Freezer වලට කරන්ට් යනවා වැඩියිනෙ.
සෙද්ද. වැවට කිලෝමීටරයයි. කිලෝව 700යි. තව කිලෝමීටර් දෙකක් ගියාම 850යි.කාපන් වැව් මාලු 1kg = 400/=