good question elakiri guys help him
thanksunregistered ewa kohomadha ban ? ewath ohoma aimath genawadha ?ow mchan danna tharamin register letter ekak apita ganna bari unoth thun parak witara enawa. but ehema enne e address eke kattiya innawa nm witarai. ehema awillath deliver karanna bari nam thama return karanne
thanks thanks machan.....oya dhanweema alawaladha yanne ?තුන් වතාවක් අදාළ ලිපිනයට ගොස් ලිපිය භාර දෙන්න බැරි වුනොත් ලිපිය අදාළ තැපැල් කාර්යාලයට පැමිණ භාර ගන්නා ලෙස දන්වා දැන්වීමක් දමනවා. ඉන්පස්සේ සතියක පමණ කාලයක් තැපැල් කාර්යාලයේ තබාගත් පසුවයි ආපසු යවන්නේ.
තුන් වතාවක් අදාළ ලිපිනයට ගොස් ලිපිය භාර දෙන්න බැරි වුනොත් ලිපිය අදාළ තැපැල් කාර්යාලයට පැමිණ භාර ගන්නා ලෙස දන්වා දැන්වීමක් දමනවා. ඉන්පස්සේ සතියක පමණ කාලයක් තැපැල් කාර්යාලයේ තබාගත් පසුවයි ආපසු යවන්නේ.
kauda okata wiyadhan karanne...free service ekak dha ?සතියකට පස්සෙ ලිපිය එවූ අයගේ ලිපිනයට ලිපිය ආපසු යවනවා.
ගෙදරට එන registered හෝ unregistered ලියුම් අපිට deliver කරන්න බැරි උනොත් ඊලග දවසෙත් ගේනවද...ගේනව නම් ...ඔහොම කී පාරක් deliver කරගන්න පුලුවන් වෙනකන් අයිමත් ගේනවද...
ps : ගෙදර ලියුම් පෙට්ටියක් නැත.
kauda okata wiyadhan karanne...free service ekak dha ?
hari api kiyamu eBay eken apu baduwak deliver kara ganna bari una kiyala...ethakota ekath ohoma return karanawada ?
hari machan..oya return karanne unge salli walindha ?යාළුවා මම උත්තර දුන්නෙ අහපු ප්රශ්නෙටයි. ප්රශ්නෙ registered හෝ unregistered ලියුම් ගැනයි.
eBay එකෙන් ආපු බඩු ගැන නෙමෙයි. පටලව ගන්න එපා. eBay එකෙන් බඩු ඕඩර් කලා නම් ගෙදර ඉන්න ඒව එනකම්. බඩු ඕඩර් කරල ගෙවල් දාල යන්නෙ මොකටද?
තුන් වතාවක් අදාළ ලිපිනයට ගොස් ලිපිය භාර දෙන්න බැරි වුනොත් ලිපිය අදාළ තැපැල් කාර්යාලයට පැමිණ භාර ගන්නා ලෙස දන්වා දැන්වීමක් දමනවා. ඉන්පස්සේ සතියක පමණ කාලයක් තැපැල් කාර්යාලයේ තබාගත් පසුවයි ආපසු යවන්නේ.

kauda okata wiyadhan karanne...free service ekak dha ?
hari api kiyamu eBay eken apu baduwak deliver kara ganna bari una kiyala...ethakota ekath ohoma return karanawada ?
sirawata ?....patta wiyadhamak yanawa ne unta ...?ඔව් අනිවා.. ඊබේ බඩුවක් උනත්.. මොකක් හරි හේතුවක්මත ඩිලිවරි කරන්න බැරි නම් කොහෙත්ම, ඒ ඩිලිවරි කරන්න බැරි හේතුව ගැන සටහනක් දාල එක ආපසු යවනවා...
එළකිරි එකේ ගොඩක් වෙලාවට මම දැකපු දෙයක් තමයි යම් ප්රශ්නයක් අහනකොට හරි විස්තර දෙන්නෙ නැතිව වන්ගු ගහන එක.
මට හිතෙන හැටියට මෙතනත් වෙලා තියෙන්නෙ එහෙම එකක්.

sirawata ?....patta wiyadhamak yanawa ne unta ...?
එළකිරි එකේ ගොඩක් වෙලාවට මම දැකපු දෙයක් තමයි යම් ප්රශ්නයක් අහනකොට හරි විස්තර දෙන්නෙ නැතිව වන්ගු ගහන එක.
මට හිතෙන හැටියට මෙතනත් වෙලා තියෙන්නෙ එහෙම එකක්.

