ලියුමක් deliver කරගන්න බැරි උනොත් ?

djfordj

Well-known member
  • May 16, 2008
    1,999
    189
    63
    එළකිරි එකේ ගොඩක් වෙලාවට මම දැකපු දෙයක් තමයි යම් ප්‍රශ්නයක් අහනකොට හරි විස්තර දෙන්නෙ නැතිව වන්ගු ගහන එක.

    මට හිතෙන හැටියට මෙතනත් වෙලා තියෙන්නෙ එහෙම එකක්.
    mata poddak kiyala denawada mama meka ahanna thibuna widiya...siraawata ahanne..joke newei..:P
     

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    mata poddak kiyala denawada mama meka ahanna thibuna widiya...siraawata ahanne..joke newei..:P

    ඔයාගෙ ප්‍රශ්නෙ:
    ලියුමක් deliver කරගන්න බැරි උනොත් ?
    ගෙදරට එන registered හෝ unregistered ලියුම් අපිට deliver කරන්න බැරි උනොත් ඊලග දවසෙත් ගේනවද...ගේනව නම් ...ඔහොම කී පාරක් deliver කරගන්න පුලුවන් වෙනකන් අයිමත් ගේනවද...
    ps : ගෙදර ලියුම් පෙට්ටියක් නැත.


    ඒකට උත්තරේ wapw සාමාජිකය කිව්ව
    තුන් වතාවක් අදාළ ලිපිනයට ගොස් ලිපිය භාර දෙන්න බැරි වුනොත් ලිපිය අදාළ තැපැල් කාර්යාලයට පැමිණ භාර ගන්නා ලෙස දන්වා දැන්වීමක් දමනවා. ඉන්පස්සේ සතියක පමණ කාලයක් තැපැල් කාර්යාලයේ තබාගත් පසුවයි ආපසු යවන්නේ.

    ඊට පස්සෙ ඔයා ebay එකක් ගැන අහැව්ව.
    ඒකටත් wapw සාමාජිකය උතර දීල තිබුන
    යාළුවා මම උත්තර දුන්නෙ අහපු ප්‍රශ්නෙටයි. ප්‍රශ්නෙ registered හෝ unregistered ලියුම් ගැනයි. eBay එකෙන් ආපු බඩු ගැන නෙමෙයි. පටලව ගන්න එපා. eBay එකෙන් බඩු ඕඩර් කලා නම් ගෙදර ඉන්න ඒව එනකම්. බඩු ඕඩර් කරල ගෙවල් දාල යන්නෙ මොකටද?


    ඊට පස්සෙ ඔයා USA වලින් එක ලියමනක් ගැන ඇහව්ව.
    ඒකටත් මෙතන ඉන්න සමාජිකයො කිහිප දෙනෙක් පිළිතුරු දීල තිබුන.

    …ඔන්න ඔය හින්ද තමයි මම අර පෝස්ට් එක දැම්මෙ. අනික ඔයා විතරක් නෙමෙයි එළකිරි එකේ ඔය වගෙ indirect ප්‍රශ්න අහන කට්ටිය ගොඩක් ඉන්නව.
     

    djfordj

    Well-known member
  • May 16, 2008
    1,999
    189
    63
    …ඔන්න ඔය හින්ද තමයි මම අර පෝස්ට් එක දැම්මෙ. අනික ඔයා විතරක් නෙමෙයි එළකිරි එකේ ඔය වගෙ indirect ප්‍රශ්න අහන කට්ටිය ගොඩක් ඉන්නව.
    ai ban eka waradhidha...?
    mata wal wataram godak ahanna thibuna eka post ekakinma...eth ban mage oluwe thiyena prashne ekin eka nirawul wena widhiyata thamai mama prashne ahuwe....kamak na eelaga paara okkoma eka post eken ahanna balannamko...amarui ban ee wade habai...mokadha api normally katha karana kotath okkoma eka paaratama ahala dhaanne nane....prashnayak ahala eken uththarak labunama neda thawa prashna thiyenawa num ahanne...mama waradida ?...meka msg board ekak nisa ehema karana eka waradhida ?
     

    wapw

    Well-known member
  • May 21, 2007
    652
    347
    63
    Yakkala, Ranala.
    ඔයාගෙ ප්‍රශ්නෙ:
    ලියුමක් deliver කරගන්න බැරි උනොත් ?
    ගෙදරට එන registered හෝ unregistered ලියුම් අපිට deliver කරන්න බැරි උනොත් ඊලග දවසෙත් ගේනවද...ගේනව නම් ...ඔහොම කී පාරක් deliver කරගන්න පුලුවන් වෙනකන් අයිමත් ගේනවද...
    ps : ගෙදර ලියුම් පෙට්ටියක් නැත.


    ඒකට උත්තරේ wapw සාමාජිකය කිව්ව
    තුන් වතාවක් අදාළ ලිපිනයට ගොස් ලිපිය භාර දෙන්න බැරි වුනොත් ලිපිය අදාළ තැපැල් කාර්යාලයට පැමිණ භාර ගන්නා ලෙස දන්වා දැන්වීමක් දමනවා. ඉන්පස්සේ සතියක පමණ කාලයක් තැපැල් කාර්යාලයේ තබාගත් පසුවයි ආපසු යවන්නේ.

    ඊට පස්සෙ ඔයා ebay එකක් ගැන අහැව්ව.
    ඒකටත් wapw සාමාජිකය උතර දීල තිබුන
    යාළුවා මම උත්තර දුන්නෙ අහපු ප්‍රශ්නෙටයි. ප්‍රශ්නෙ registered හෝ unregistered ලියුම් ගැනයි. eBay එකෙන් ආපු බඩු ගැන නෙමෙයි. පටලව ගන්න එපා. eBay එකෙන් බඩු ඕඩර් කලා නම් ගෙදර ඉන්න ඒව එනකම්. බඩු ඕඩර් කරල ගෙවල් දාල යන්නෙ මොකටද?


    ඊට පස්සෙ ඔයා USA වලින් එක ලියමනක් ගැන ඇහව්ව.
    ඒකටත් මෙතන ඉන්න සමාජිකයො කිහිප දෙනෙක් පිළිතුරු දීල තිබුන.

    …ඔන්න ඔය හින්ද තමයි මම අර පෝස්ට් එක දැම්මෙ. අනික ඔයා විතරක් නෙමෙයි එළකිරි එකේ ඔය වගෙ indirect ප්‍රශ්න අහන කට්ටිය ගොඩක් ඉන්නව.

    කියල වැඩක් නෑ. ඒකයි මම නිශ්ශබ්ද වුණේ.
     
    Last edited:

    genius_EK

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    3,794
    457
    83
    ۩ Apocrypha ۩
    දවස් 3ක් වගේ එනවා
    පස්සේ ගෙදර වස ඇත කියල ලියල හරවල යවනවා :dull:
    මම නම් වැදගත් ලියුමක් එන්න තියෙනවා නම් පොස්ට් office එකේ අක්කට කියල තියනවා :rofl: