bitcoin up wanakotawat LUNA up waida?ඕක ආයේ යන්නේ නෑ බන්, හුනා වගේ තමා
bitcoin up wanakotawat LUNA up waida?
Munta loku padiyak hambenawa athi ne
luna coin eka $5 awot salli tika ganna puluwan nada?ඒකනම් ආයෙ recover වෙන්නෙ නැමාත් 5$න් වගේ ගත්තේ 150$ ලෙෆ්ට් උනාආ
10$ per hourMunta loku padiyak hambenawa athi ne
$18 per hourMunta loku padiyak hambenawa athi ne
10$ per hour
Ithin athine apita mehe kiiyada hambenne?$18 per hour
taruna naha banView attachment 180242
Saw this on TG!
I booked around $2000 by shorting luna![]()
![]()
![]()
anyway i don't think it will ever come to that price range again,
ganan hadala blpn uba expect karana price ekak circulating supply ekai market cap eka kochcharak wenawada kiyala, if numbers don't make sense ae kiyanne wenne nataruna naha ban
ehe living cost eka wadine bn. mehe wage neweyiIthin athine apita mehe kiiyada hambenne?