ලෙස්බියන් කෙල්ලො ත්රීසම් කරනවද

Wadakaru

Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    එයාල ආතල් එකට ඉදල හිටල කොල්ලෙක් සෙට් කරන් ත්රීසම් දානවද?
    ලස්සන ලෙස්භියන් කපල් එකක් එක්ක සෙස් කරන්න ආසයි . උබල කරල තියනවද එහෙම

    ත්රේඩ් එක එඩ්ට් කරා මාත්රුකාවෙන් පිට යන නිසා😮‍💨
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: wissnshaftler

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    උඹ රහල් නෙමෙයි ද
    මට කුනුහරපෙන් බැන්නත් ඔය නම කියන්ඩ එපා
    Rahaltada asankatada wadipura track?
    රහල් කියන්නෙ පොඩිකාලෙ දූෂනය වෙලා දැන් තමන් ගෑනියෙක්ද පිරිමියෙක්ද කියලවත් දන්නෙ නැති එකෙක්
    ඌ කැමති කොල්ලන්ගෙ පයියවල් උරල චූ නාන්ඩ.
    මට එහෙම ගූ චූ කොලු පැන්ටසි නෑ
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    gay ලා ත්‍රීසම් කරනවද ? කියල කෙල්ලො අහන්නෙ නැත්තෙ ඇයි බන්. 🤷‍♂️
    thinking-hmm.gif
     
    • Like
    Reactions: Wadakaru

    Commex

    Well-known member
  • Nov 29, 2019
    2,020
    1,588
    113
    මට කුනුහරපෙන් බැන්නත් ඔය නම කියන්ඩ එපා

    රහල් කියන්නෙ පොඩිකාලෙ දූෂනය වෙලා දැන් තමන් ගෑනියෙක්ද පිරිමියෙක්ද කියලවත් දන්නෙ නැති එකෙක්
    ඌ කැමති කොල්ලන්ගෙ පයියවල් උරල චූ නාන්ඩ.
    මට එහෙම ගූ චූ කොලු පැන්ටසි නෑ
    උබත් රහල් ගානටම වැටිලා කියලා මට හිතෙන්නෙ බන් :(
     
    • Sad
    Reactions: Wadakaru

    dj gamaya

    Well-known member
  • Nov 30, 2007
    69,356
    5,775
    113
    Hell & Heaven (Kiribathgoda)
    Lesbiyan kellek ekka karala thiyenawa. eki ita passe bisexual una. ekita kelloth one kolloth one una. mama nawaththuwa mokada nikan leda hadaganna bari nisa. kalin patta clean thamange body eka maintain kara hodata, dan nam onawata epawata wage. niyapothu kapanneth na kakule...
     
    • Sad
    Reactions: Wadakaru

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    gay ලා ත්‍රීසම් කරනවද ? කියල කෙල්ලො අහන්නෙ නැත්තෙ ඇයි බන්. 🤷‍♂️
    thinking-hmm.gif
    ඕව ගැන දන්නෙ @MR.YOLO

    උබත් රහල් ගානටම වැටිලා කියලා මට හිතෙන්නෙ බන් :(
    අපෝ නෑ මන් මොරාල් පිට ඉන්න සිංහලයෙක්
    Dildo ekak hoya ganna bari unaama mokek hari line kara gannawa athi...
    ඒමද
    @IndrajithGamage thamayi ovaa gena danne.
    අපෝ රෙයි මේකෙ දැන්
    Lesbiyan kellek ekka karala thiyenawa. eki ita passe bisexual una. ekita kelloth one kolloth one una. mama nawaththuwa mokada nikan leda hadaganna bari nisa. kalin patta clean thamange body eka maintain kara hodata, dan nam onawata epawata wage. niyapothu kapanneth na kakule...
    බූට් කාල ඇති
     
    • Wow
    Reactions: Candid-B

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,030
    2
    15,774
    113
    @IndrajithGamage thamayi ovaa gena danne.
    අ‍ැත්තටම full ලෙස්බියන් කපල් ගොඩකගෙ එක කෙල්ලෙක් තනිකරම tomboy බං. ඉතින් එහෙම කරා කියල අපිට විශේෂ වෙනසක් නෑ. ලෙස්බියන් කෙල්ලො අනික මාර soft විදිහට feelings ගන්න සීන් එකක්නෙ තියෙන්නෙ. එ‍්කට අපිට adapt වෙන්න ටිකක් අවුල්. අපි අ‍ාස විදිහට කරනකොට උන්ට එච්චර සෙට් නෑ.

    එ‍් රෙද්දක් නෙවෙයි හොයා ගනින් Bi හෝ bi curious කෙල්ලෙක්. අන්න උන් තමයි සැප ලෝක. උන්ගෙ අ‍ාසාවල් ටිකක් අපිත් එක්ක align වෙනවා, අපි අ‍ාස විදිහෙ පෙනුමක් තියෙන කෙල්ලොන්ටම තමයි bi කෙල්ලො අ‍ාස.

    අනික උන්ගෙ යාලුවොත් සීන් එක දන්න නිසා පිට කෙනෙක් නැත්තම් එ‍්කිගෙම යාලුවෙක් හරි අල්ලගන්න පුළුවන්. Bi කෙල්ලො ස්වභාවයෙන්ම full lesbian යන්න අකමැති ගතියක් තියෙනවා. එ‍් කියන්නෙ කෙල්ලෙක්ව talk කරල උන් දෙන්නම කරන්න වගේ කැමැත්තත් අඩුයි, අනික කැමති වුණත් එච්චරම වැඩේට forward වෙනවා අඩුයි.

    ඉතින් උන්ගෙ favorite ක්‍රමය තියෙන්නෙ කොල්ලෙක්ව සෙට් කරගෙන ඊට පස්සෙ උ‍ෟත් එක්ක කරනකොට තමන් කැමති කෙල්ලෙක් ඉන්නවා නම් එයාව join කරගන්න try කරන එක. එතකොට එ‍්ක කොල්ලගෙ අ‍ැඟේ ගහන්නත් පුළුවන්නෙ, උ‍ෟ තමයි ඔයාත් join කරගන්න කියල මට කිව්වෙ වගේ කියලා. එතකොට එ‍්කි shape. අන්න එහෙම සීන් තමයි වැඩි.

    අනික bi කෙල්ලෙක් වුණාම full lesbian වගේ soft වෙන්න, feelings පැත්ත ලොකුවට හිතන්න ඕනත් නෑ. සාමාන්‍ය කෙල්ලෙක් එක්ක කරනවා වගේම කරන්න පුළුවන්. එ‍්කිත් අනිත් කෙල්ලවයි අපිවයි හොඳටම enjoy කරනවා.

    Serious relationship එකකට යද්දි වුණත් bi කෙල්ලෙක් වුණාම මරු. අපිට වෙන කෙල්ලෙක් ගැන interest එකක් අ‍ාවා කියල තරහ ගන් නෑ. එ‍්කි එක්ක තනියම කරද්දි වුණත් වෙන කෙල්ලො, එ‍්කිගෙම යාලුවො ගැන කියල නියමෙට අවුස්සන්න පුළුවන්. පට්ටම අ‍ාතල්. සාමාන්‍ය straight කෙල්ලෙක්ට එ‍්කිගෙ යාලුවෙක්ට ගහන්න අ‍ාසයි කිව්වොත් වෙන දේ දන්නවනෙ. 🤣 අරුන් එහෙම නෑ ගහන හැටි පවා අහල සැපක් ගන්නවා.

    ඉතින් Full lesbian අය convert කරන්න හරි, මැද්දෙන් plug වෙන්න හරි යනවට වඩා bi කෙල්ලෙක් බලන එකයි හොඳම වැඩේ. විශේෂයෙන්ම උඹට දිගටම MFF ත්‍රීසම් කරන්න අ‍ාස නම් එ‍්ක නියමයි.
     
    • Love
    Reactions: c gate

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    එයාල ආතල් එකට ඉදල හිටල කොල්ලෙක් සෙට් කරන් ත්රීසම් දානවද?
    ලස්සන ලෙස්භියන් කපල් එකක් එක්ක සෙස් කරන්න ආසයි . උබල කරල තියනවද එහෙම

    ත්රේඩ් එක එඩ්ට් කරා මාත්රුකාවෙන් පිට යන නිසා😮‍💨
    අනුන්ගෙ හුත්තවල් හොයන්නෙ නැතුව උඹට උඹේ අම්මව මතක් කරලා අතේ ගහන ලෙඩේ හොඳකරගනින් අසංක් incest වේසිගෙ පුතා. 🤭 🤭
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,086
    113
    invoke db "Injected Memory"
    කරනවා, හෑබෑයි පුතේ ලෙස්බියන් කියන්නේ නිකං ගෑනු පිරිමි ලව් වගේ නෙමෙයි, හෙන සිරියස්,
    උන් මිනියක් උනත් මරනවා තමන්ගේ කෙනා වෙනුවෙන්,

    එ අතරේ ඉන්නවා ලෙස්බියන් කපල් නෙමෙයි ලෙස්බියක් කෙල්ලො, ඈනෙක්ස් වල ඉන්න අනිත් එකිත් එක්ක සෙට් උන, රෑට ආප්ප දාන, අන්න උන් වගේ නම් සුපිරි,
    ලෙස්බියන් සිරා ලව් කරන දෙන්නෙක් කොහොමත් වෙන කොල්ලෙක් ට තමන්ගේ එකීව දෙන්නෙ නෑ,
    සමහර ලෙස්බියන් කපල් වල කෙල්ලොන්ට බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ්ස් ලා ඉන්නවා, ඒක සමහර වෙලාවට උන් අදාල කරගන්නෙ නෑ, හෑබෑයි උන්ගෙ අතරට වෙන කෙල්ලෙක් ආවොත් උන් කෙලින්ම මරන සින් එකේ ඉන්නේ,

    ලෙස්බියන් සීන් එකකට ආසයි නම්, ලෙස්බියන් සීන් තියෙන ඈනෙක්ස් එකක වගේ ඉන්න කෙල්ලෙක් සෙට් කරගෙන, ඒ කෙල්ලෝ සෙට් එකත් එක්කම සෙට් වෙලා, උන් එක්ක අඩියක් ගහන්න, ජොයින්ට් චාලි පාරක් ගහන්න සෙට් කරගන්න,
    ඔෆිසියල් ඕන නෑ, උන් අඩිය ගහපු ගමන් වෑඩෙ පටන් ගන්නවා, කිස් කරනවා, බදාගන්නවා, ඒක හෙන ආතල් සින් එකක්.

    ඕක හොදම අතල් එක ගන්න නම්, ස්පා එකක වෑඩ කරන කෙල්ලො ටිකකගේ ඒ වගේ නවතින තෑනකට ප්ලග් වෙන්න බලන්න, අම්මෝ අන්න ආතල් , සමහරු දවසට 20,30 වියදම් කරලා කෙල්ලො එක්ක අඩියක් ගහන්න එන උන් ඉන්නවා, මුකුත් කරගන්න නෑති උනත් උන් එක්ක බීලා අතල් ගන්නවා,

    එහෙම එකේ ඒ වගේ ස්පා එකක කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න තිබ්බා නම් උන් කොහොමත් හෑම දාම බොනවා, උන් ලග සල්ලි තියෙනවා, උන් ට කොහොමත් කොල්ලො ගෑන ෆිලින්ග්ස් නෑ, ඔක්කොම වගෙ ලෙස්බියන්, සෙට් කරගත්තා නම් සෑප කනේ,
     
    Last edited:

    Colours

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    7,161
    2,416
    113
    කෙල්ලන්ට කැමතිනම් ඒ කියන්නේ lesbian , EK ඉන්න 99.99 % lesbian කොල්ලෝ ඔක්කොම වගේ කෙල්ලන්ට තමයි කැමති , threesome උනත් ගොඩ දා ගන්න බැරි නැ .
     

    pittarox

    Well-known member
  • Jan 27, 2009
    777
    672
    93
    අ‍ැත්තටම full ලෙස්බියන් කපල් ගොඩකගෙ එක කෙල්ලෙක් තනිකරම tomboy බං. ඉතින් එහෙම කරා කියල අපිට විශේෂ වෙනසක් නෑ. ලෙස්බියන් කෙල්ලො අනික මාර soft විදිහට feelings ගන්න සීන් එකක්නෙ තියෙන්නෙ. එ‍්කට අපිට adapt වෙන්න ටිකක් අවුල්. අපි අ‍ාස විදිහට කරනකොට උන්ට එච්චර සෙට් නෑ.

    එ‍් රෙද්දක් නෙවෙයි හොයා ගනින් Bi හෝ bi curious කෙල්ලෙක්. අන්න උන් තමයි සැප ලෝක. උන්ගෙ අ‍ාසාවල් ටිකක් අපිත් එක්ක align වෙනවා, අපි අ‍ාස විදිහෙ පෙනුමක් තියෙන කෙල්ලොන්ටම තමයි bi කෙල්ලො අ‍ාස.

    අනික උන්ගෙ යාලුවොත් සීන් එක දන්න නිසා පිට කෙනෙක් නැත්තම් එ‍්කිගෙම යාලුවෙක් හරි අල්ලගන්න පුළුවන්. Bi කෙල්ලො ස්වභාවයෙන්ම full lesbian යන්න අකමැති ගතියක් තියෙනවා. එ‍් කියන්නෙ කෙල්ලෙක්ව talk කරල උන් දෙන්නම කරන්න වගේ කැමැත්තත් අඩුයි, අනික කැමති වුණත් එච්චරම වැඩේට forward වෙනවා අඩුයි.

    ඉතින් උන්ගෙ favorite ක්‍රමය තියෙන්නෙ කොල්ලෙක්ව සෙට් කරගෙන ඊට පස්සෙ උ‍ෟත් එක්ක කරනකොට තමන් කැමති කෙල්ලෙක් ඉන්නවා නම් එයාව join කරගන්න try කරන එක. එතකොට එ‍්ක කොල්ලගෙ අ‍ැඟේ ගහන්නත් පුළුවන්නෙ, උ‍ෟ තමයි ඔයාත් join කරගන්න කියල මට කිව්වෙ වගේ කියලා. එතකොට එ‍්කි shape. අන්න එහෙම සීන් තමයි වැඩි.

    අනික bi කෙල්ලෙක් වුණාම full lesbian වගේ soft වෙන්න, feelings පැත්ත ලොකුවට හිතන්න ඕනත් නෑ. සාමාන්‍ය කෙල්ලෙක් එක්ක කරනවා වගේම කරන්න පුළුවන්. එ‍්කිත් අනිත් කෙල්ලවයි අපිවයි හොඳටම enjoy කරනවා.

    Serious relationship එකකට යද්දි වුණත් bi කෙල්ලෙක් වුණාම මරු. අපිට වෙන කෙල්ලෙක් ගැන interest එකක් අ‍ාවා කියල තරහ ගන් නෑ. එ‍්කි එක්ක තනියම කරද්දි වුණත් වෙන කෙල්ලො, එ‍්කිගෙම යාලුවො ගැන කියල නියමෙට අවුස්සන්න පුළුවන්. පට්ටම අ‍ාතල්. සාමාන්‍ය straight කෙල්ලෙක්ට එ‍්කිගෙ යාලුවෙක්ට ගහන්න අ‍ාසයි කිව්වොත් වෙන දේ දන්නවනෙ. 🤣 අරුන් එහෙම නෑ ගහන හැටි පවා අහල සැපක් ගන්නවා.

    ඉතින් Full lesbian අය convert කරන්න හරි, මැද්දෙන් plug වෙන්න හරි යනවට වඩා bi කෙල්ලෙක් බලන එකයි හොඳම වැඩේ. විශේෂයෙන්ම උඹට දිගටම MFF ත්‍රීසම් කරන්න අ‍ාස නම් එ‍්ක නියමයි.

    ✌️
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    Lesbiyan kellek ekka karala thiyenawa. eki ita passe bisexual una. ekita kelloth one kolloth one una. mama nawaththuwa mokada nikan leda hadaganna bari nisa. kalin patta clean thamange body eka maintain kara hodata, dan nam onawata epawata wage. niyapothu kapanneth na kakule...
    Lesbian උනත් හරි එකෙක් ගෙන් කාපු ගමන් මෙහෙම වෙන්න පුළුවන්
     
    • Like
    Reactions: dj gamaya

    ksperj

    Well-known member
  • Oct 30, 2023
    487
    330
    63
    Lesbian උනත් හරි එකෙක් ගෙන් කාපු ගමන් මෙහෙම වෙන්න පුළුවන්
    හරි එකෙක් පුකේ ඇරියොත් උබ ගේ වෙනවද? :lol:
     

    Mr.Curious

    Well-known member
  • May 22, 2022
    5,421
    5,120
    113
    හොයා ගනින් Bi හෝ bi curious කෙල්ලෙක්. අන්න උන් තමයි සැප ලෝක
    කොහොමද හොයාගන්නේ
    ලක්ෂණ මොනාද
    washroom යද්දි යාලුවත් එක්ක අත් අල්ලං යන එක වගේද ?