අැත්තටම full ලෙස්බියන් කපල් ගොඩකගෙ එක කෙල්ලෙක් තනිකරම tomboy බං. ඉතින් එහෙම කරා කියල අපිට විශේෂ වෙනසක් නෑ. ලෙස්බියන් කෙල්ලො අනික මාර soft විදිහට feelings ගන්න සීන් එකක්නෙ තියෙන්නෙ. එ්කට අපිට adapt වෙන්න ටිකක් අවුල්. අපි අාස විදිහට කරනකොට උන්ට එච්චර සෙට් නෑ.
එ් රෙද්දක් නෙවෙයි හොයා ගනින් Bi හෝ bi curious කෙල්ලෙක්. අන්න උන් තමයි සැප ලෝක. උන්ගෙ අාසාවල් ටිකක් අපිත් එක්ක align වෙනවා, අපි අාස විදිහෙ පෙනුමක් තියෙන කෙල්ලොන්ටම තමයි bi කෙල්ලො අාස.
අනික උන්ගෙ යාලුවොත් සීන් එක දන්න නිසා පිට කෙනෙක් නැත්තම් එ්කිගෙම යාලුවෙක් හරි අල්ලගන්න පුළුවන්. Bi කෙල්ලො ස්වභාවයෙන්ම full lesbian යන්න අකමැති ගතියක් තියෙනවා. එ් කියන්නෙ කෙල්ලෙක්ව talk කරල උන් දෙන්නම කරන්න වගේ කැමැත්තත් අඩුයි, අනික කැමති වුණත් එච්චරම වැඩේට forward වෙනවා අඩුයි.
ඉතින් උන්ගෙ favorite ක්රමය තියෙන්නෙ කොල්ලෙක්ව සෙට් කරගෙන ඊට පස්සෙ උෟත් එක්ක කරනකොට තමන් කැමති කෙල්ලෙක් ඉන්නවා නම් එයාව join කරගන්න try කරන එක. එතකොට එ්ක කොල්ලගෙ අැඟේ ගහන්නත් පුළුවන්නෙ, උෟ තමයි ඔයාත් join කරගන්න කියල මට කිව්වෙ වගේ කියලා. එතකොට එ්කි shape. අන්න එහෙම සීන් තමයි වැඩි.
අනික bi කෙල්ලෙක් වුණාම full lesbian වගේ soft වෙන්න, feelings පැත්ත ලොකුවට හිතන්න ඕනත් නෑ. සාමාන්ය කෙල්ලෙක් එක්ක කරනවා වගේම කරන්න පුළුවන්. එ්කිත් අනිත් කෙල්ලවයි අපිවයි හොඳටම enjoy කරනවා.
Serious relationship එකකට යද්දි වුණත් bi කෙල්ලෙක් වුණාම මරු. අපිට වෙන කෙල්ලෙක් ගැන interest එකක් අාවා කියල තරහ ගන් නෑ. එ්කි එක්ක තනියම කරද්දි වුණත් වෙන කෙල්ලො, එ්කිගෙම යාලුවො ගැන කියල නියමෙට අවුස්සන්න පුළුවන්. පට්ටම අාතල්. සාමාන්ය straight කෙල්ලෙක්ට එ්කිගෙ යාලුවෙක්ට ගහන්න අාසයි කිව්වොත් වෙන දේ දන්නවනෙ.

අරුන් එහෙම නෑ ගහන හැටි පවා අහල සැපක් ගන්නවා.
ඉතින් Full lesbian අය convert කරන්න හරි, මැද්දෙන් plug වෙන්න හරි යනවට වඩා bi කෙල්ලෙක් බලන එකයි හොඳම වැඩේ. විශේෂයෙන්ම උඹට දිගටම MFF ත්රීසම් කරන්න අාස නම් එ්ක නියමයි.