ලොකු උදව්වක්....අලුත් NIC එක
මචන්ලා දන්න එකෙක් කියපන්කෝ අලුත් NIC එකේ format එක කොයි වගේද? අපේ තියෙන්නේ 10යි නේ?
ex- 90025652V,
අලුත් එකක සාම්පල් එකක් දාපන්කෝ Validation karanna text feild ekak.
මචන්ලා දන්න එකෙක් කියපන්කෝ අලුත් NIC එකේ format එක කොයි වගේද? අපේ තියෙන්නේ 10යි නේ?
ex- 90025652V,
අලුත් එකක සාම්පල් එකක් දාපන්කෝ Validation karanna text feild ekak.
