mokak?ජනප්රියයි අපේ රටේ ගොබ්බයින්ට...ඕක product එකක් වශයෙන් අසාර්ථකයි..බලපන් සමහර ටැබ් වලට සිම් එකක් දාන්නත් බෑ...dongle එක ගහන්නත් බෑ..wifi විතරයි..එහෙම ඒවා හොදයි ලස්සනට බිත්තියේ එල්ලන්න..ඒ වගේ ගොඩක් erros තියෙනවා..![]()
Ipad ekata dongle gahanna puluwanda?
ane yako gon katha kiyanna epa. ape rate koheda yako tab janapriya. Umbala nikan me ebay eke $50 android tabs dakala android walata baninna epa.
ane yako ipad eke hama ekema sim dannath ba. 3g or 4g option eka ganna giyama wikinenawa.
ewa play wenawa download karanna ba. ipad hondai umbala wage linde dial walata 
තව තවත් අසාර්ථක නිශ්පාදිත බිහිවේවා.....!!



mokak?Ipad ekata dongle gahanna puluwanda?
ane yako gon katha kiyanna epa. ape rate koheda yako tab janapriya. Umbala nikan me ebay eke $50 android tabs dakala android walata baninna epa.
Sim danna one nam one tharam thiyenawa gihin ganin. umba hituwada hama ekema 3G or 4G LTE option enawa kiyala?ane yako ipad eke hama ekema sim dannath ba. 3g or 4g option eka ganna giyama wikinenawa.
Ipad wala aduma tharame elakiri.com ekata gihilla mp3 ekak download karanna puluwanda yako?ewa play wenawa download karanna ba. ipad hondai umbala wage linde dial walata
http://eee.asus.com/eeepad/transformer-prime/features/


උබ මොනාද බන් දන්නේ...මම කිව්වද මෙතන හැම tab එකක්ම fail කියල ...මම කිව්වේ සමස්තයක් ගත්තම tab fail කියල...පොඩ්ඩක් මේකත් කියවල බලපන්කො...
http://www.techrepublic.com/blog/hiner/why-android-tablets-failed-a-postmortem/10011
අනික ipad එකෙන් එළකිරි.com නෙවේ ඕන site එකකින් mp3 download කරන්න පුළුවන්... දැනගන්න ඕනි නම් මට pm කරපන්..මම කියල දෙන්නම්...![]()
apple fanboy sites kawuruth kiyawanne na ban. IOS eka dan android copy karla notification bar hadala kiyanawa revolutionary notification bar kiyala
umbalath ammo kiya kiya kata aran balan innawa. IOS 6 ekedi widgets awoth ekatath umbala kiyay AMMO MARAI kiyala 

file manager ekak thiyenawada?
Apps sideload karanna puluwanda?
aduma tharame convert karanne nathuwa video ekak wath danna puluwanda ban?
ayyo salli! 

oya magule thiyena comment kiyawala balapnapple fanboy sites kawuruth kiyawanne na ban. IOS eka dan android copy karla notification bar hadala kiyanawa revolutionary notification bar kiyala
umbalath ammo kiya kiya kata aran balan innawa. IOS 6 ekedi widgets awoth ekatath umbala kiyay AMMO MARAI kiyala
Api me jailbreak karala magul karana ewa katha kare naane lokka. kelinma oyata web site ekakata gihin mp3 ekak download karanna puluwanda iphone hari ipad ekakin hari?file manager ekak thiyenawada?
Apps sideload karanna puluwanda?
aduma tharame convert karanne nathuwa video ekak wath danna puluwanda ban?
ayyo salli!
Mamath journalist kenek thamai lokka mama apple ganath android ganath one tharam dannawa umba kiyala denna one na![]()



