ලොව පුරා Chat GPT බිඳවැටීමක්..

Tricle_Buwa

Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,984
    18,891
    113
    AI වලට මොකෝ උනේ අහන්න කාලෙකින් google search එකක් කලා කියහන්කො. මල මගුලක්නෙ වෙන්නෙ අපි මේකට මෙච්චර හුරු උනොත්

    Meka wedak ne bn... Boru Mai kiyanne... Customer la 69 lakshayak ma gaththa...
    අර කතාව දාපම්කො බං රෙද්ද
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 8:33 PM
     

    Martian Professor

    Well-known member
  • Dec 4, 2024
    2,599
    3,353
    113
    AI වලට මොකෝ උනේ අහන්න කාලෙකින් google search එකක් කලා කියහන්කො. මල මගුලක්නෙ වෙන්නෙ අපි මේකට මෙච්චර හුරු උනොත්


    අර කතාව දාපම්කො බං රෙද්ද
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 8:33 PM
    Ado... Hitahanko mn ada ithuru kotasa daannam....
     

    UbeThaththa

    Well-known member
  • Apr 15, 2025
    3,934
    5,182
    113
    Grok is experiencing issues. We are working on restoring service as quickly as possible.

    High Demand
    Grok is under heavy usage right now. Please try again later or upgrade your plan to get priority access
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    Blogerwiki

    Well-known member
  • Nov 3, 2022
    1,171
    827
    113
    Darkweb
    www.darkweb.dk
    1788448965200.png
     
    • Haha
    Reactions: Heshan Daminda

    S.GUNE

    Well-known member
  • Feb 21, 2019
    3,802
    5,802
    113
    කොහේ හරි ඩේටා සේන්ටර් එකකට තෙල් වෙලා ඇති. ඕකුන් හවුලේනේ පාවිච්චිය.
     
    • Haha
    Reactions: Heshan Daminda