uba donate nokarapu eke muusalakama thamai me seratama mula. masuru sitano!!!terafab ekata kela wela athi
Meka wedak ne bn... Boru Mai kiyanne... Customer la 69 lakshayak ma gaththa...anurAI use karapn
අර කතාව දාපම්කො බං රෙද්දMeka wedak ne bn... Boru Mai kiyanne... Customer la 69 lakshayak ma gaththa...
ow, oke sub agentlata task ekak assign karapu gaman raniluth karanna hitiye kiyala crash wenawaMeka wedak ne bn... Boru Mai kiyanne... Customer la 69 lakshayak ma gaththa...
Ado... Hitahanko mn ada ithuru kotasa daannam....AI වලට මොකෝ උනේ අහන්න කාලෙකින් google search එකක් කලා කියහන්කො. මල මගුලක්නෙ වෙන්නෙ අපි මේකට මෙච්චර හුරු උනොත්
අර කතාව දාපම්කො බං රෙද්ද
------ Post added on Sep 3, 2026 at 8:33 PM
Ekane bn... Melo wedak Kara Ganna be oken... Habai ad nam gahanawa kudu wennaow, oke sub agentlata task ekak assign karapu gaman raniluth karanna hitiye kiyala crash wenawa