eka man gaawa thiyenawa bn![]()
![]()
ehenam youtube danne nathuwa magulak karanwada

eka man gaawa thiyenawa bn![]()
![]()

චිරි චිරි වැස්ස;14967441 said:![]()
අද උදේම ඕක උඔ FB දාල තියනව මම දැක්ක. Great Work![]()
![]()

ගොඩක් වටිනවා ඔයාලගේ අදහස් 

ela elaනියමයි![]()



ehenam youtube danne nathuwa magulak karanwada![]()

he heee ... liuwa dawasema melody 1kuth damma saho.... 2009di meka liuwe![]()
![]()
හොට්ටෝ
අපිටත්
දියන්
අහන්න 


පූස්;14968217 said:ඉතින්හොට්ටෝ
අපිටත්
දියන්
අහන්න
නියමෙට සෙට් වෙනවා සින්දුවට එකයි කිව්වෙ![]()

ithin ban sinduwa record koranna epay ahanna denna![]()
ai ulamo thopi ara set ekak ekka eka parak keruwe, oni nam apith ennam (balan inna) 

ai ulamo thopi ara set ekak ekka eka parak keruwe, oni nam apith ennam (balan inna)
![]()



aniwa dawasaka daamukoooelaz.. thnx machooසුපිරි මචන්.....
Rep+

