ලෝකෙයේ ලස්සනම ගෑණු ටිකලු මේ , ප්‍රසිද්ධ සය&#35

Ace Viper

Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    නෑ බන් ලංකාවෙ ගෑනු එහෙම කරාට සුද්දියො මේකප් දාන්නෙ නෑ. උන්ට මේකප් මොකටද බන් මාරම ලස්සන රත්තරං පාට හමක් තියන කොට. ඇත්තමයි මචන් සුරන්ගනාවියො වගේ. ලංකාවෙ කලු ගෑනු සුදු වෙන්න නොකරන දෙයක් නෑ. ඒත් යුරෝපෙ කෙල්ලෙක්ගෙ ළගින්වත් තියන්න පුලුවන්ද?

    එහෙම උබ කියන තරම් මගුලක් නං නෑ උබ සුද්දියෝ කියනේ මොන රටේ උන්ටද ?
    හැම සුද්දීයෙක්ටම උබ කියනව වගේ රත්තරන් පට හමක් නෑ .. scandinavian countries වල උන්ට තියෙන්නේ රත්තරන් නෙමේ සුදුමැලි සුදු පාටක් .. අනික උබ කියනේ ලංකාවේ කෙල්ලෝ හැමෝම makeup දානවා කියලද .. ඊට වඩා ඔය රටවල උන් makeup දානවා ..
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    අනිවා මචන්..මමත් thread ගනන් ලියුවා රටවල්වල ගිහින්.එල...ලන්කාවේ කෙල්ලොන්ට අපහාස කරනවා නෙමෙයි.උන්ගේ අඩුපාඩු හදාගන්න මේවා කියන්නේ
    ඇත්තම කිව්වොත් මචන් ලංකාවෙ ගෑනුන්ව හදන්න බෑ. උන් එදත් චොර. අදත් චොර. කෑල්ල වෙන්න හදනව විතරයි. පට්ටම කම්මැලියි. මේ රට තාම දුප්පත් රටක් වෙලා තියෙන්නෙත් ඒකයි. වෙන රටවල ගෑනු පට්ට විදිහට වැඩ කරන්නෙ. මාර ශක්තියක් එයාලට තියෙන්නෙ මචන් ලංකාවෙ ගෑනු මොක්කුද කියල හිතෙනව ඒව දැක්කහම. ලංකාවෙ ගෑනු වගේ මෝඩ නෑ හරිම බුද්ධිමත්. ඒක හින්ද මචන් මම කියන්නෙ අපේ රටට අපේ කොල්ලන්ට පිටරට කෙල්ලන්වමයි ගැලපෙන්නෙ කියල.

    සුද්දියො අරින පඩෙත් ගඳයි බොලව්..
    ඇයි උඹලට උංගෙ ටොයිලට් පැත්තෙන් සුවඳක් ආවද ?:lol:
    අනේ පලයං බන් යන්න. මොකද උඹ ඔහොම කියන්නෙ රිදිල නේද? ලංකාවෙ ගෑනුන්ට කඩේ යන ඕන එකෙක්ට රිදෙයි උඹ වෙන රටක කෙල්ලන්ගෙ වටිනාකම දන්නෙ නෑ.
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    Moda katha bn. Oya pictures wala inna kello lassanai thamai eth kohomada kiyanne loke inna lassanama kello kiyala. Lassana kiyanne thanikarama sapeksha deyak. Kenekta lassana de thawa kenekta lassana nathi wenna puluwn.othana okkoma inne white kello. Ko asian ,african kello. ? Mata nam samahara lankawe kello lassanai othana inna okkotama wada.
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    Moda katha bn. Oya pictures wala inna kello lassanai thamai eth kohomada kiyanne loke inna lassanama kello kiyala. Lassana kiyanne thanikarama sapeksha deyak. Kenekta lassana de thawa kenekta lassana nathi wenna puluwn.othana okkoma inne white kello. Ko asian ,african kello. ? Mata nam samahara lankawe kello lassanai othana inna okkotama wada.

    :yes::yes::yes::yes: ඔව් බන් ..
     

    jhoncenamama

    Well-known member
  • Mar 30, 2011
    3,124
    417
    113
    Nuwara Eliya
    unnamed_2.jpg


    :love::love::love::love:
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    Moda katha bn. Oya pictures wala inna kello lassanai thamai eth kohomada kiyanne loke inna lassanama kello kiyala. Lassana kiyanne thanikarama sapeksha deyak. Kenekta lassana de thawa kenekta lassana nathi wenna puluwn.othana okkoma inne white kello. Ko asian ,african kello. ? Mata nam samahara lankawe kello lassanai othana inna okkotama wada.
    ලෝකෙ ලස්සනම කෙල්ලො යුරෝපෙ සුදු කෙල්ලො තමා. ඒක විවාදයක් නෑ. ආසියාවෙ ලස්සන කෙල්ලො ඉන්නෙ චීනෙ ජපානෙ තායිලන්තෙ වගේ රටවල. අප්‍රිකාවෙ, ලංකාවෙ කෙල්ලො කොහෙද ලස්සන වෙන්න. උඹට මීට වඩා ලස්සන කෙල්ලො ලංකාවෙ ඉන්නව කියන්න එක්කො උඹට වර්ණ අන්ධතාවය. නැත්තම් මානසික ලෙඩක්.
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    ලෝකෙ ලස්සනම කෙල්ලො යුරෝපෙ සුදු කෙල්ලො තමා. ඒක විවාදයක් නෑ. ආසියාවෙ ලස්සන කෙල්ලො ඉන්නෙ චීනෙ ජපානෙ තායිලන්තෙ වගේ රටවල. අප්‍රිකාවෙ, ලංකාවෙ කෙල්ලො කොහෙද ලස්සන වෙන්න. උඹට මීට වඩා ලස්සන කෙල්ලො ලංකාවෙ ඉන්නව කියන්න එක්කො උඹට වර්ණ අන්ධතාවය. නැත්තම් මානසික ලෙඩක්.

    ubata kiyana de therenne nane bn. therum ganin lassana kiyanne sapeksha deyak.
    "ලෝකෙ ලස්සනම කෙල්ලො යුරෝපෙ සුදු කෙල්ලො තමා. ඒක විවාදයක් නෑ"
    machn eke wiwada karanna deyak na. kohomath eka ube kamaththa witharai. thawa kenekta ohoma hithenne nathi wenna puluwan, lassana maninna bane bn.

    "උඹට මීට වඩා ලස්සන කෙල්ලො ලංකාවෙ ඉන්නව කියන්න එක්කො උඹට වර්ණ අන්ධතාවය. නැත්තම් මානසික ලෙඩක්"
    :lol::lol: mata warna andathawaya wenna puluwan machn eth lassana kiyanne warnayada.? lankawe kello lassanai kiyala dakin eka manasika ledak kiyala uba hithanawanam mata ubata kiyanna wachna na.

     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    ලංකාවේ කොල්ලන්ට තියන ඉල්ලුම උඹ වගේ ලින් මැඩියො දන්නෙ නෑ. සුද්දන්ව ගනන් ගන්නෙ නෑ සුද්දියො ලංකාවේ කොල්ලෙක් ඉන්න තැනක. ලංකාවේ කෙල්ලො කැතයි ඒ උනාට කොල්ලො සුපිරි. යුරෝපෙ කෙල්ලො සුපිරි ඒත් කොල්ලො ලස්සන නෑ. ඒ හින්ද මචන් නියම ගැළපීම තියෙන්නෙ ලංකාවේ අපේ කොල්ලොයි සුද්දියොයි අතර.

    ane palayan suththo yanna :P
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    සුද්දියො අරින පඩෙත් ගඳයි බොලව්..
    ඇයි උඹලට උංගෙ ටොයිලට් පැත්තෙන් සුවඳක් ආවද ?:lol:

    math suddiyo ashraya karala thiyanawa date karala thiyanawa. but oya lankawe eun kiyanawa wage un gawa gandai un apirisidui kiyala ekak na :no:
    un mara pirisidui :yes: and godakma important de thamai un kollage maththe yapenne na. lankawe kellongen majority eka balan inne kolla katha unath kamak na salli thiyana kollek ekka set wela jiwithema goda daganna:rofl:
    but mehe ehema na. kella salli thiyana family ekaka nan kolla duppath nan un denna marry karata passe salli thiyana family eka udaw karanawa un dennata goda enna :yes:
    ekata lankawe umba danna salli thiyana kellek kiyapan duppath kollek ekka set una :P
    mona unath me de kiyanna one lankawe inna panditha kellonta wada suddiyo sahenna hondai :yes:
    and aru kiyanawa wage suddiyo make up use karanne na kiyana kathawanan patta pal boru :lol::lol::lol: un make up nathuwa eliyata bahinneth na :rolleyes:
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    math suddiyo ashraya karala thiyanawa date karala thiyanawa. but oya lankawe eun kiyanawa wage un gawa gandai un apirisidui kiyala ekak na :no:
    un mara pirisidui :yes: and godakma important de thamai un kollage maththe yapenne na. lankawe kellongen majority eka balan inne kolla katha unath kamak na salli thiyana kollek ekka set wela jiwithema goda daganna:rofl:
    but mehe ehema na. kella salli thiyana family ekaka nan kolla duppath nan un denna marry karata passe salli thiyana family eka udaw karanawa un dennata goda enna :yes:
    ekata lankawe umba danna salli thiyana kellek kiyapan duppath kollek ekka set una :P
    mona unath me de kiyanna one lankawe inna panditha kellonta wada suddiyo sahenna hondai :yes:
    and aru kiyanawa wage suddiyo make up use karanne na kiyana kathawanan patta pal boru :lol::lol::lol: un make up nathuwa eliyata bahinneth na :rolleyes:

    එකනේ මම කිව්වේ .. makeup සීන් එක ..උන් ගෙදර ඉන්නෙත් makeup දාගෙන කියල , අනික බන් ලංකාවේ උනත් සුද්දියෝ උන්නත් makeup දැම්මට මොකද බන් .. දන්නනේ තියෙනේ .. හයි ඉත්න් එම්බාම් කරලා වගේ උලගන් නැතුව ..
    අනික් හොද එක තමා උන් එක්ක යාළුවෙලා පස්සේ හරි නෑ කියල හිතුනොත් ලේසියෙන් අයින් වෙන්න පුළුවන් එක .. මෙහෙ ඉතින් එහෙම බැනේ ..
     
    Last edited:

    LOL_70i

    Member
    Dec 16, 2014
    104
    35
    0
    Srilanka
    එකනේ මම කිව්වේ .. makeup සීන් එක ..උන් ගෙදර ඉන්නෙත් makeup දාගෙන කියල , අනික බන් ලංකාවේ උනත් සුද්දියෝ උන්නත් makeup දැම්මට මොකද බන් .. දන්නනේ තියෙනේ .. හයි ඉත්න් එම්බාම් කරලා වගේ උලගන් නැතුව ..
    අනික් හොද එක තමා උන් එක්ක යාළුවෙලා පස්සේ හරි නෑ කියල හිතුනොත් ලේසියෙන් අයින් වෙන්න පුළුවන් එක .. මෙහෙ ඉතින් එහෙම බැනේ ..

    :shocked::no::no::no::yes::yes::yes::yes:
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    එළකිරියෙම කොච්චර ඉන්නවද සුද්දියන්ව බැදපු උන්. උඹල හිතං ඉන්නෙ ලංකාවෙ කොල්ලන්ව පිටරටවල ගනන් ගන්නෙ නැති එවුන් කියලද? ලංකාවෙ කොල්ලො පිටරට වලදි සෙට් වෙන්නෙම සුද්දියො එක්ක. අපිට ගැළපෙන්නෙ පිටරට කෙල්ලන්ව. ලංකාවෙ ඉන්න කලු කැත චොර කම්මැලි ගෑනුන්ව අපේ රටේ කොල්ලන්ට ගැලපෙන්නෙ නෑ. අපේ කොල්ලන්ගෙ අදහස් වලටත් සුද්දියන්ව තමා ගැලපෙන්නෙ. වෙන රටවලදි ලංකාවෙ කෙල්ලන්ව වදුරෙක්වත් ගනන් ගන්නෙ නෑ. ඒත් කොල්ලන්ට තියන තැන උඹ තාම දන්නෙ නැතුව ඇති.

    btw umbe wayasa kiyada ban? :lol::lol::lol::lol:
    dila thiyan talk walata pukenuth hina yanawa :lol::lol:
    not sure if trolling or just being serious :rolleyes:
     

    Similar threads