නෑ බන් ලංකාවෙ ගෑනු එහෙම කරාට සුද්දියො මේකප් දාන්නෙ නෑ. උන්ට මේකප් මොකටද බන් මාරම ලස්සන රත්තරං පාට හමක් තියන කොට. ඇත්තමයි මචන් සුරන්ගනාවියො වගේ. ලංකාවෙ කලු ගෑනු සුදු වෙන්න නොකරන දෙයක් නෑ. ඒත් යුරෝපෙ කෙල්ලෙක්ගෙ ළගින්වත් තියන්න පුලුවන්ද?
ඇත්තම කිව්වොත් මචන් ලංකාවෙ ගෑනුන්ව හදන්න බෑ. උන් එදත් චොර. අදත් චොර. කෑල්ල වෙන්න හදනව විතරයි. පට්ටම කම්මැලියි. මේ රට තාම දුප්පත් රටක් වෙලා තියෙන්නෙත් ඒකයි. වෙන රටවල ගෑනු පට්ට විදිහට වැඩ කරන්නෙ. මාර ශක්තියක් එයාලට තියෙන්නෙ මචන් ලංකාවෙ ගෑනු මොක්කුද කියල හිතෙනව ඒව දැක්කහම. ලංකාවෙ ගෑනු වගේ මෝඩ නෑ හරිම බුද්ධිමත්. ඒක හින්ද මචන් මම කියන්නෙ අපේ රටට අපේ කොල්ලන්ට පිටරට කෙල්ලන්වමයි ගැලපෙන්නෙ කියල.අනිවා මචන්..මමත් thread ගනන් ලියුවා රටවල්වල ගිහින්.එල...ලන්කාවේ කෙල්ලොන්ට අපහාස කරනවා නෙමෙයි.උන්ගේ අඩුපාඩු හදාගන්න මේවා කියන්නේ
අනේ පලයං බන් යන්න. මොකද උඹ ඔහොම කියන්නෙ රිදිල නේද? ලංකාවෙ ගෑනුන්ට කඩේ යන ඕන එකෙක්ට රිදෙයි උඹ වෙන රටක කෙල්ලන්ගෙ වටිනාකම දන්නෙ නෑ.සුද්දියො අරින පඩෙත් ගඳයි බොලව්..
ඇයි උඹලට උංගෙ ටොයිලට් පැත්තෙන් සුවඳක් ආවද ?![]()
Moda katha bn. Oya pictures wala inna kello lassanai thamai eth kohomada kiyanne loke inna lassanama kello kiyala. Lassana kiyanne thanikarama sapeksha deyak. Kenekta lassana de thawa kenekta lassana nathi wenna puluwn.othana okkoma inne white kello. Ko asian ,african kello. ? Mata nam samahara lankawe kello lassanai othana inna okkotama wada.



ඔව් බන් ..ලෝකෙ ලස්සනම කෙල්ලො යුරෝපෙ සුදු කෙල්ලො තමා. ඒක විවාදයක් නෑ. ආසියාවෙ ලස්සන කෙල්ලො ඉන්නෙ චීනෙ ජපානෙ තායිලන්තෙ වගේ රටවල. අප්රිකාවෙ, ලංකාවෙ කෙල්ලො කොහෙද ලස්සන වෙන්න. උඹට මීට වඩා ලස්සන කෙල්ලො ලංකාවෙ ඉන්නව කියන්න එක්කො උඹට වර්ණ අන්ධතාවය. නැත්තම් මානසික ලෙඩක්.Moda katha bn. Oya pictures wala inna kello lassanai thamai eth kohomada kiyanne loke inna lassanama kello kiyala. Lassana kiyanne thanikarama sapeksha deyak. Kenekta lassana de thawa kenekta lassana nathi wenna puluwn.othana okkoma inne white kello. Ko asian ,african kello. ? Mata nam samahara lankawe kello lassanai othana inna okkotama wada.
ලෝකෙ ලස්සනම කෙල්ලො යුරෝපෙ සුදු කෙල්ලො තමා. ඒක විවාදයක් නෑ. ආසියාවෙ ලස්සන කෙල්ලො ඉන්නෙ චීනෙ ජපානෙ තායිලන්තෙ වගේ රටවල. අප්රිකාවෙ, ලංකාවෙ කෙල්ලො කොහෙද ලස්සන වෙන්න. උඹට මීට වඩා ලස්සන කෙල්ලො ලංකාවෙ ඉන්නව කියන්න එක්කො උඹට වර්ණ අන්ධතාවය. නැත්තම් මානසික ලෙඩක්.

mata warna andathawaya wenna puluwan machn eth lassana kiyanne warnayada.? lankawe kello lassanai kiyala dakin eka manasika ledak kiyala uba hithanawanam mata ubata kiyanna wachna na. ගෑණු කොහොමත් ලස්සනයි බං <3
sira ban..katha kalu kota naaki ganu arunama 
ලංකාවේ කොල්ලන්ට තියන ඉල්ලුම උඹ වගේ ලින් මැඩියො දන්නෙ නෑ. සුද්දන්ව ගනන් ගන්නෙ නෑ සුද්දියො ලංකාවේ කොල්ලෙක් ඉන්න තැනක. ලංකාවේ කෙල්ලො කැතයි ඒ උනාට කොල්ලො සුපිරි. යුරෝපෙ කෙල්ලො සුපිරි ඒත් කොල්ලො ලස්සන නෑ. ඒ හින්ද මචන් නියම ගැළපීම තියෙන්නෙ ලංකාවේ අපේ කොල්ලොයි සුද්දියොයි අතර.

සුද්දියො අරින පඩෙත් ගඳයි බොලව්..
ඇයි උඹලට උංගෙ ටොයිලට් පැත්තෙන් සුවඳක් ආවද ?![]()

and godakma important de thamai un kollage maththe yapenne na. lankawe kellongen majority eka balan inne kolla katha unath kamak na salli thiyana kollek ekka set wela jiwithema goda daganna





un make up nathuwa eliyata bahinneth na 
math suddiyo ashraya karala thiyanawa date karala thiyanawa. but oya lankawe eun kiyanawa wage un gawa gandai un apirisidui kiyala ekak na
un mara pirisiduiand godakma important de thamai un kollage maththe yapenne na. lankawe kellongen majority eka balan inne kolla katha unath kamak na salli thiyana kollek ekka set wela jiwithema goda daganna
but mehe ehema na. kella salli thiyana family ekaka nan kolla duppath nan un denna marry karata passe salli thiyana family eka udaw karanawa un dennata goda enna
ekata lankawe umba danna salli thiyana kellek kiyapan duppath kollek ekka set una
mona unath me de kiyanna one lankawe inna panditha kellonta wada suddiyo sahenna hondai
and aru kiyanawa wage suddiyo make up use karanne na kiyana kathawanan patta pal boruun make up nathuwa eliyata bahinneth na
![]()
එකනේ මම කිව්වේ .. makeup සීන් එක ..උන් ගෙදර ඉන්නෙත් makeup දාගෙන කියල , අනික බන් ලංකාවේ උනත් සුද්දියෝ උන්නත් makeup දැම්මට මොකද බන් .. දන්නනේ තියෙනේ .. හයි ඉත්න් එම්බාම් කරලා වගේ උලගන් නැතුව ..
අනික් හොද එක තමා උන් එක්ක යාළුවෙලා පස්සේ හරි නෑ කියල හිතුනොත් ලේසියෙන් අයින් වෙන්න පුළුවන් එක .. මෙහෙ ඉතින් එහෙම බැනේ ..








එළකිරියෙම කොච්චර ඉන්නවද සුද්දියන්ව බැදපු උන්. උඹල හිතං ඉන්නෙ ලංකාවෙ කොල්ලන්ව පිටරටවල ගනන් ගන්නෙ නැති එවුන් කියලද? ලංකාවෙ කොල්ලො පිටරට වලදි සෙට් වෙන්නෙම සුද්දියො එක්ක. අපිට ගැළපෙන්නෙ පිටරට කෙල්ලන්ව. ලංකාවෙ ඉන්න කලු කැත චොර කම්මැලි ගෑනුන්ව අපේ රටේ කොල්ලන්ට ගැලපෙන්නෙ නෑ. අපේ කොල්ලන්ගෙ අදහස් වලටත් සුද්දියන්ව තමා ගැලපෙන්නෙ. වෙන රටවලදි ලංකාවෙ කෙල්ලන්ව වදුරෙක්වත් ගනන් ගන්නෙ නෑ. ඒත් කොල්ලන්ට තියන තැන උඹ තාම දන්නෙ නැතුව ඇති.






