eekane bn.nettamm reta kaluware ange heppunath penne naeneE unata mama nam asa sudu un ekka arawa karanna

හොඳයි
ඊලඟ එක transgender කෙල්ලෙක්ට දෙන්න ඕනෙ![]()
Othana aniwa identity politics thiyenne...
Uba kiyana eka aniwa wenawa lagadima
google කරල බලන්න ඕනෙ.
මං හරි ආසයි අර ලංකාවෙ කෙල්ල ඔය මොකේද එහෙක රූ රැජින වුනා කියල ආඩම්බර වෙන උන්ගෙ මූණු වලට මොනාද වෙන්නෙ බලන්න
පපුවෙ අමාරුවත් හැදෙයිද දන්නෑ
උබ හරි බන්..මම නං බොරු කියන්නේ නෑ සමේ පාට වැදගත් මටනංසුදු සිහින් සිරුරැති කෙනෙක්ට තමා මම කැමැති
![]()
identity politics කියන්නෙ මොකක්ද කියල දැන් මතක නෑgoogle කරල බලන්න ඕනෙ.
වුනොත් හොඳයිමං හරි ආසයි අර ලංකාවෙ කෙල්ල ඔය මොකේද එහෙක රූ රැජින වුනා කියල ආඩම්බර වෙන උන්ගෙ මූණු වලට මොනාද වෙන්නෙ බලන්න
පපුවෙ අමාරුවත් හැදෙයිද දන්නෑ
![]()

දුඹුරු අවුලක් නෑ කට්ට කළු නං හරියන්නේ නෑ.උබ හරි බන්..
නැති වෙලවට කලුත් කමක් නෑ..හබැයි මමත් ආස සුදු,,,(තලෙලුත් කමක් නෑ)හැබැයි මේ වගෙ කට්ට කලු නම් සෙට් වෙන් නැ බන්,,,මේකත් මේ සංහිදියාව වගේ සීන් එකක් ද කොහෙද...

මම නං බොරු කියන්නේ නෑ සමේ පාට වැදගත් මටනංසුදු සිහින් සිරුරැති කෙනෙක්ට තමා මම කැමැති
![]()
මම නං බොරු කියන්නේ නෑ සමේ පාට වැදගත් මටනංසුදු සිහින් සිරුරැති කෙනෙක්ට තමා මම කැමැති
![]()

