ලෝ ලෝ ලෝච්චි නංගිත් කමින් සූන් වගේ ද බන්?

Tharusha_peiris

Well-known member
  • Jan 22, 2020
    1,559
    2,283
    113
    Titans
    හම්මේ අර "ලයන් කොල්ලා"ව මම පෞද්ගලිකව දන්නවා මලකෙලියක් වෙන්නේ එහෙම උනොත්.......... කොහොම උනත් කොල්ලෙක් චාටර් වෙනවා නම් අපි විරුද්ධයි ඉතින්!!!

    (ලයන් කොල්ලා අර යූටියුබ් කරන පොර, දන්න විදියට ලෝචි එක්ක යාලුවෙලා ඉන්නෙ ඌ)
    කෙපර අතාරින්න එපා...සචිත අයියාව මම අදුරනවා ඌ නම් ඕකී එක්ක යාලු නෑ
     
    • Like
    Reactions: Gwynbleidd

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,586
    4,000
    113
    Lanka
    හම්මේ අර "ලයන් කොල්ලා"ව මම පෞද්ගලිකව දන්නවා මලකෙලියක් වෙන්නේ එහෙම උනොත්.......... කොහොම උනත් කොල්ලෙක් චාටර් වෙනවා නම් අපි විරුද්ධයි ඉතින්!!!

    (ලයන් කොල්ලා අර යූටියුබ් කරන පොර, දන්න විදියට ලෝචි එක්ක යාලුවෙලා ඉන්නෙ ඌ)
    lmao pissuda hutto. lion wa math persnly danwa. lochi uge kella neme. lochi mea muslim kolla ekka yalu wela ine dan awurudu ganak idan. ane manda oi ubalath boru kiyddi gedi pitin kiyane :lol: :lol:
     
    • Haha
    Reactions: SLhuman

    HmNRazor

    Well-known member
  • lmao pissuda hutto. lion wa math persnly danwa. lochi uge kella neme. lochi mea muslim kolla ekka yalu wela ine dan awurudu ganak idan. ane manda oi ubalath boru kiyddi gedi pitin kiyane :lol: :lol:
    දෙන්නාගේ පල හිලව්වක් තිබ්බා ඒකයි මම කිව්වේ, කොහොම උනත් ඌ හොඳ එකා කමෙන්ත් එක උබ හරියට කියවලා නෑ. බලප්න් ඌව චාටර් කරන්න දැම්මේ නෑ, උබලත් අනේ මන්ඳා, අකුරක් දෙකක් වැරදෙනකන් බලාන ඉඳලා හැමිනේෂනමයි හොයන්නේ නේ? හා හා කාරි නෑ කාරි නෑ :yes::rolleyes::D
     

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,586
    4,000
    113
    Lanka
    දෙන්නාගේ පල හිලව්වක් තිබ්බා ඒකයි මම කිව්වේ, කොහොම උනත් ඌ හොඳ එකා කමෙන්ත් එක උබ හරියට කියවලා නෑ. බලප්න් ඌව චාටර් කරන්න දැම්මේ නෑ, උබලත් අනේ මන්ඳා, අකුරක් දෙකක් වැරදෙනකන් බලාන ඉඳලා හැමිනේෂනමයි හොයන්නේ නේ? හා හා කාරි නෑ කාරි නෑ :yes::rolleyes::D
    u ekka palahilawak tbbe na. kattya nikan athal gatta un dennwa mention kara kara. kalu malli maniyawa ehemath eki ekak dada meme hadala athal gatte. a wage ewa scn ekak tibbe. uba ara dala tbba " දන්න විදියට ලෝචි එක්ක යාලුවෙලා ඉන්නෙ ඌ " okata mam reply kre :yes: :yes: :P
    oya pic wla inna muslim eka ekka tma lochi a kaale idan yalu wela htye. hena parana scn ekak oka
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    මගේ අම්මේ මේවගේ ගෑනු ගොඩක්
    මුන්ට දෙන්න චීත්ත මහරගමත් නැතිවෙයි
     
    • Haha
    Reactions: Schrodinger Cat