වංගුවක උපරිම වේගෙන් යන්නේ කොහොමද *

PHBhagya

Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,150
    3
    118,917
    113
    Gampaha
    *race එකකදී පාරේ නෙමේ
    එහෙම නෙමෙයිනං,
    රෝං සයිඩ් එන බස් දේවාලයේ පිහිටයි, තිස්තුන් කෝටියක් යූ ටර්න් ගහන ත්‍රීවීල් අයියලාගේ සරණයි ආරස්සාවයි....
     

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    Oya paare harak wage padina un track ekakata daala padahan kiwwama redde revila yanne ookai 🤣
    ඔව් සමහර අය හිතන් ඉන්නේ පිස්සෙක් වගේ accelerator එක පාගල අපිටත් race දිනන්න පුළුවන් වගේ හීන ලෝක වල.





    සිංහලෙන් ඕකට කියන්නෙ වංගු කෙලින් කරනවා කියලා
    :yes:






     
    Last edited:

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,564
    6,060
    113
    It depends on the grip .. f1 car eke aerodynamics hinda car eka polawata badhanawa.. eka nisa honda grip ekak thiyanawa.. soft compound eka use karaddi.. high speed ganna puluwan.. .

    Rally wage ewa nam thanikarama talent eka thama.. ewa ithin skid wenawa ne..

    Maha pare elawaddi nithi reethi walata elawanna..haiyenn yanna asa nam.. track ehekata gewala.. athi tharam wada danna.
     

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    It depends on the grip .. f1 car eke aerodynamics hinda car eka polawata badhanawa.. eka nisa honda grip ekak thiyanawa.. soft compound eka use karaddi.. high speed ganna puluwan.. .

    Rally wage ewa nam thanikarama talent eka thama.. ewa ithin skid wenawa ne..

    Maha pare elawaddi nithi reethi walata elawanna..haiyenn yanna asa nam.. track ehekata gewala.. athi tharam wada danna.



     

    sherek

    Well-known member
  • Sep 4, 2017
    1,403
    2,792
    113
    Oya racing line eken pita yana scene ekak Grand Turismo movie eke thibba wage mathakai.
    පොර ඒ ට්‍රැක් එකේ ඔප්ටිමයිස්ඩ් ලයින් එකක් ෆලෝ කරන්නේ. කන්වෙන්ශනල් ලයින් එක නෙමේ. මන් හිතන්නේ මේ වීඩියෝ වල තියෙන්නේ ජෙනරල් අයිඩියා එකක් වෙන්න ඕන රේසින් ලයින් ගැන.
     
    • Like
    Reactions: senewimala1988

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    පොර ඒ ට්‍රැක් එකේ ඔප්ටිමයිස්ඩ් ලයින් එකක් ෆලෝ කරන්නේ. කන්වෙන්ශනල් ලයින් එක නෙමේ. මන් හිතන්නේ මේ වීඩියෝ වල තියෙන්නේ ජෙනරල් අයිඩියා එකක් වෙන්න ඕන රේසින් ලයින් ගැන.


     
    • Like
    Reactions: sherek